Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av - matka Raccoon Cityyn??

Vierailija
16.10.2023 |

Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?

Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.

He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.

Mukaan lähtijöitä?

Kommentit (287)

Vierailija
161/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulenkillä koiran kanssa. Juu, otin mukaan, en voi olla ilman.

Vierailija
162/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aamulenkillä koiran kanssa. Juu, otin mukaan, en voi olla ilman.

Tosiaan, meillähän ei ollutkaan mitään normaaleja tullimuodollisuuksia. Yleensä on hyvin tiukkaa. Näkyikö pesukarhuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä, jos ette osaa juosta seinää päin liikkumatta. Kaikki hepposetkin ovet on rikkoutumattomia ja heti seuraavassa huoneessa ollaan jumissa taas.

Vierailija
164/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Missä ne pesukarhut on? Haluan nähdä!

Istuskelen aamupalalla puutarhassa itsekseni, otin omat ruisleivät ja eväät mukaan lentokentältä kun näin sen armeijan koneen. Muita ei näy. Arvasin että ne luvatut ruuat oli vähän liioiteltuja. Kun tässä syön, niin väittäisin että tuolla metsän siimeksessä on pesukarhuja. Ainakin joku siellä rapistelee ja välillä liikettä pensaissa. Taidan ottaa loput kentältä ostetut Oltermanni-juustosiivut ja tarjota niille pesukarhuille, jos maistuisi. Laitan kohta kuvia söpöistä pesukarhuista, odottakaapa vaan kun haen kamerani :)

Vierailija
165/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt paplari kiharat ok kiinnitetty elnetillä. Odotan yhteislaulua. Aina on olllu reissulaulut. Menen odottaessani naisluolaan, siellä on baarikomerossa sherryä mä luulen. Sofistikoituneesti.

Missäs muuten on Latino?

Juttelias Utelias

Vierailija
166/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tullut sinne Raccoon cityyn, sillä tällä Busanin junamatkalla on tosi ankeaa ja pelottavaa. Tavaratilassa junan yläosassa vaan makoilen, kun täynnä oleva juna on täynnä ihan sekaisin olevia ja sairaita ihmisiä. Ette voi kuvitella tätä ihmismäärää junassa ja vieläpä kannibalismia näkee.

Siellä tuskin on näin hullua meininkiä :(

Toivottavasti junan ovet aukeaa ja sairaat lähtevät junasta, että joskus pääsisin täältä pois. Paskin loma ikinä!

M30

Vierailija
167/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Voiko joku tulla sieltä naisluolasta/lenkiltä/mistä vaan tänne kartanoon?

On huono olo, kutittaa aivan järkyttävästi ja hampaat lyö loukkua -  purin jopa omat kenkäni rikki:(

En tiedä mikä minulla on (olisiko alkoholimyrkytys? Eikai, join tosi vähän?) mutta tarvitsen apua!

En pääse edes ylös, tulkaa nyt joku auttamaan!

Itken täällä verta, kasvot on ihan kyynelissä ja tukks lähtee irti - tulkaa joku auttamaan!!!

Vierailija
168/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla on nyt paplari kiharat ok kiinnitetty elnetillä. Odotan yhteislaulua. Aina on olllu reissulaulut. Menen odottaessani naisluolaan, siellä on baarikomerossa sherryä mä luulen. Sofistikoituneesti.

Missäs muuten on Latino?

Juttelias Utelias

Löysin naisluolan! Nyt autat telkeämään oven *puuskuttaa kun telkeää ovea kiinni* ja tätä ovea me ei avata! Jotain tosi outoa on meneillään ja ulkona on vaarallista.

Vierailija
169/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Missäs muuten on Latino?

Juttelias Utelias

Löysin naisluolan! Nyt autat telkeämään oven *puuskuttaa kun telkeää ovea kiinni* ja tätä ovea me ei avata! Jotain tosi outoa on meneillään ja ulkona on vaarallista.

Pysytään täällä. Sherryä riittää. Pysytään rauhallisina. Naisluola on ennenkin pelastanut meidät monesta. Täällähän on vaik mitä... käsityöosasto, spa, kirjasto yms.

Pysytään rauhallisena  skuul💕🥂🥂🥂

Juttelias Utelias

*** vapisee pelosta

Vierailija
170/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä, missä kaikki ovat? Heräsin vasta äsken, mutta taisin ottaa koneessa ihan liikaa? Nyt olen pystyttämässä sitä kaunista telttaani ulos.😍 Haluaako joku tulla auttamaan/nukkumaan myös teltassa?

Vierailija
171/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik ja yäk

Naisluolassa on vaik mitkä herkut ja juomakomerot... mut ei taida olla huussia... mihin siis racconi tyhjennän ..

Vierailija
172/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Missäs muuten on Latino?

Juttelias Utelias

Pysytään täällä. Sherryä riittää. Pysytään rauhallisina. Naisluola on ennenkin pelastanut meidät monesta. Täällähän on vaik mitä... käsityöosasto, spa, kirjasto yms.

Pysytään rauhallisena  skuul💕🥂🥂🥂

Juttelias Utelias

*** vapisee pelosta

OVI AUKI!!! MINUA ON PURTU, SATTUU!!! AVATKAA OVI, SATTUUU!!! ÄITII, APUA!!!! OVI AUKI, SATTUUU!!!!!!!

Vierailija
173/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onksh noih mwidän porukkaah ruolla? Ihanhd onhs kadullahs sekkashin. Jokkuht purreehst toisiaans.Kyll joillakhkn lähtennyht juomminenh lapasesha. Itte ottihb sofikoituneestti.

Vierailija
174/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkaa tuntua, ettei tämä matka ollut yhtään sitä mitä luvattiin. Olin kaapattuna jossakin labrassa ja lääkärit tekivät minulle sairaita kokeita.

Ei ole pakko uskoa, anteeksi kun itken ihan hysteerisenä koko ajan... Taidan olla sairas, minuun piikitettiin jotakin..

Haluaisin vain Suomeen, mutta minua tai ketään meistä ei ikinä enää oteta sinne. Olemme saastuneita. Anteeksi, nyyh.

Meillä ei kenelläkään mene kovin hyvin. Eikä taideta päästä enää ikinä kotiin. Ja minua ainakin pelottaa.

Vierailija
175/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lähin Suomen suurlähetystö? Muuten vain tässä kyselen.

Vierailija
176/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto! Ei ollut mitään pesukarhuja ne. Istun nyt täällä vaahterapuun oksalla, mihin pääsin viime tipassa kiipeämään karkuun. Jotain perhanan sekopäitä teinejä siinä puskan takana oli, yrittivät päälle käydä eikä Oltermannikaan niitä lepyttänyt, vaikka ihan tarjosin että ottakee, ei tarvihe riidellä näistä, kilon paketista riittää kaikille. Luulen että ovat jonkinlaisia ameeriikan narkoomaaneja, örisevät pahemmin kuin yksikään meirän kylän juopoista juhannuksena. Kyllä normikansalaiselle, amerrikkalaisellekin, olisi kermajuusto kelvannut. Ei ole kunnon kansaa nuo.

Jos saatte sieltä kartanon puolelta jotain meteliä aikaiseksi, niin houkutelkaa nuo sinne. Pääsisin sitten kipaisemaan omaan huoneeseeni. Tässä puun oksalla istuessa on kyllä ihan mukava, mutta pylly puutuu.

Vierailija
177/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt muuten yhtäkään kartanon työntekijää? Pitäisikö niiltä kysellä, että mistä on kyse?

Vierailija
178/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hitto! Ei ollut mitään pesukarhuja ne. Istun nyt täällä vaahterapuun oksalla, mihin pääsin viime tipassa kiipeämään karkuun. Jotain perhanan sekopäitä teinejä siinä puskan takana oli, yrittivät päälle käydä eikä Oltermannikaan niitä lepyttänyt, vaikka ihan tarjosin että ottakee, ei tarvihe riidellä näistä, kilon paketista riittää kaikille. Luulen että ovat jonkinlaisia ameeriikan narkoomaaneja, örisevät pahemmin kuin yksikään meirän kylän juopoista juhannuksena. Kyllä normikansalaiselle, amerrikkalaisellekin, olisi kermajuusto kelvannut. Ei ole kunnon kansaa nuo.

Jos saatte sieltä kartanon puolelta jotain meteliä aikaiseksi, niin houkutelkaa nuo sinne. Pääsisin sitten kipaisemaan omaan huoneeseeni. Tässä puun oksalla istuessa on kyllä ihan mukava, mutta pylly puutuu.

Hyvä on, laitan nyt musiikin täysille - mutta olet sitten omillasi sen jälkeen.

Vierailija
179/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiitos! Nuo narkoomaaanit lähti sinne päin, tulen alas puusta ja kipaisen tästä huoneeseeni. Onneksi huoneeni parvekkeen ovi jäi lukitsematta kun lähdin ruokkimaan niitä olemattomia pesukarhuja. Pääsen siitä sisälle. Wish me luck!

Vierailija
180/287 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiitos! Nuo jytäeetut lähti sinne päin, tulen alas puusta ja juoksen huoneeseeni. Onneksi parvekkeen ovi jäi auki kun hain juustoa. Wish me luck!