Av - matka Raccoon Cityyn??
Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?
Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.
He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.
Mukaan lähtijöitä?
Kommentit (287)
Joku puna-asuinen naishenkilö on sentään ottanut pyssyt mukaan, tuolla näkyy pilvenpiirtäjän katolla paukuttelevan raivotautisia päänuppiin ihan ansiokkaasti. Nyt juoksee kyllä karkuun, taisi paukut loppua. Ei hemmetti, nyt hän juoksee pilvenpiirtäjän sivua alas - aika jännää!
-winner-
Mahtavasti pelastautui tuo punapukuinen nainen ja iloisesti vilkuttaa minulle juostessaan alaspäin. Hienoa, taidan laskeutua alas tapaamaan hänt... EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIHHHH!!! Nyt hän juoksi suoraan jonkun valkopäisen laatikkoleukaisen ritarihahmon ylösnostettuun miekkaan ja dödasi siihen. Ou nou! Voihan wit---cher, en paremmin sano! Ja nyt joukko ihmissusia hyökkää hänen kimppuunsa!
Mitä täällä oikein tapahtuu!!!???
-winner-
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kokoonnutaan kaikki nyt kartanon alakertaan, joku wesker pitää hätäkokouksen!!
Mitä siellä kokouksessa tapahtui?!
Nukuin ulkona teltassa sammuneen, niin haluan tietää.
Se Wesker oli ihan sika. * Alkaa itkemään* Siis todella pelottava ja ahdistava. Se selitti *itkee*. No, nyt siis vaikuttaa siltä, että umbrella ei ole mikään kiva juttu *itkee*. Me ollaan pulassa ja täältä täytyy päästä pois!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pääseekö täältä labrasta mitenkään sinne kartanoon? Ja miksi meistä kaikista ja minusta on tehty klooneja?
Kaikki ei taida olla nyt ihan hyvin...
Naisluolan seinät ei olekkaan kloonisuojatut, tästä ilahdutte taatusti
t. Juttelias Utelias, Juttelias Utelias &Juttelias Utelias
😠😠😠
Hei juttelias utelias, siis mitä sinulle on tapahtunut?? Joitko liikaa ja näet kaiken kolmena? No, tulen käymään siellä naisluolassa ja autan sinua jos voin.
Pääsikö muuten viime yönä ne tyypit naisluolaan turvaan? Kai avasitte niille oven, kun jotain avunhuutoja kuului jostakin? No, tulen apuun ja tuskinpa te ikinä olisitte ketään pulaan jättäneet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pääseekö täältä labrasta mitenkään sinne kartanoon? Ja miksi meistä kaikista ja minusta on tehty klooneja?
Kaikki ei taida olla nyt ihan hyvin...
Naisluolan seinät ei olekkaan kloonisuojatut, tästä ilahdutte taatusti
t. Juttelias Utelias, Juttelias Utelias &Juttelias Utelias
😠😠😠
Hei juttelias utelias, siis mitä sinulle on tapahtunut?? Joitko liikaa ja näet kaiken kolmena? No, tulen käymään siellä naisluolassa ja autan sinua jos voin.
Pääsikö muuten viime yönä ne tyypit naisluolaan turvaan? Kai avasitte niille oven, kun jotain avunhuutoja kuului jostakin? No, tulen apuun ja tuskinpa te ikinä olisitte ketään pulaan jättäneet.
Kloonaus, kloonaus, kloonaus...
Vierailija wrote:
Mitä se Wesker sanoi, kysyn minäkin? Olin baarikaapissa näes jumissa parin hyvin, siis hyvin sekaisin olevan työntekijän kanssa:(
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä se Wesker sanoi, kysyn minäkin? Olin baarikaapissa näes jumissa parin hyvin, siis hyvin sekaisin olevan työntekijän kanssa:(
Ai? Luulin, jotta on seksikästä muhinoida siivouskomerossa??? Siel mä siis yöni vietin,, ,, tai siis vieteltiin,, ,, tai joo, miks mun " " on ylösalasin - vai mä,, ,, yäks pukl * oksentaa
Blondie
Kuvittelenko vain, vai näinkö jutteliaan uteliaan kolmena kappaleena??
Onko minulla alkoholimyrkytys??!!!
Juttelias utelias hoi, onko kaikki hyvin?
Ja monenako kappaleena sinä nykyään täällä tallustelet??!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yritän tiivistää Weskerin sanoman pääpiirteet, älkää pelästykö liikaa:
1) Olemme kuulemma loukussa jossakin umbrellan sairaassa kokeessa ja emme pandemian vuoksi pääse täältä ikinä mihinkään maahan pois.
2) Keskuudessamme riehuu uusi pandemian, nimeltään t-virus, kerron tietoa t-viruksesta.
Eli sen saanut ihminen kuolee ja muuttuu zombiksi, ensi oireet ovat kutina/veren valuminen ruumiinaukoista kuten silmistä ja hiusten irtoaminen.
Seuraavat oireet ovat kliinen kuolema, zombiksi muuttuminen ja agressiivinen käytös.
Zombien ainoat halut ovat syödä ja lisääntyä.
3) Ainoa keino tuhota zombit ovat päähän kohdistuneet iskut.
Zombin purema johtaa aina muuttumiseen.
4) Ruoka ja viina ovat ilmaisia niin kauan kuin olemme täällä hengissä.
***Ehdotan välitöntä hätäkokousta tänään, esim kello 18.00 kartanon alakerrassa.
Pelottaa ja itkettää, onko kellään ideoita?
Meitä pissittiin silmään, miten tämä saattoi tapahtua?
Kannattaa ennen matkaa ottaa rokotukset paikallisia tauteja, kuten T- ja G-viruksia vastaan. Tuppaavat kuulemma aiheuttamaan hieman kiusallisia iho-oireita tartunnan saaneilla. Sekä myöskin aika kovaa lihannälkää.
Kannattaa myös tutustua Raccoon Cityn terveelliseen yrttitarjontaan. Niiden maistelusta tulee kuulemma hyvä olo.
Kuume pois mutta kutisee. Nälkä ja söi koironruoko. Kutiseva kutiseva Samuli tuli. Ruma naama jote tabbahänet. Maukasta.
4
Kutisee
Maukas
Vierailija wrote:
Eihän Raccoon cityssä ole luteita? Tuli mieleen noista Pariidin lude-epidemian uutisoinnista. Eli on tärkeää tehdä ludetarkastus hotellihuoneessa ennen kuin purkaa matkalaukun!
Minä voi hakea lentokoneessa kaikille paperilla ohjeet, miten tehdä ludetarkastus. En halua, että kenellekään käy kurjasti matkalla!
Koneessa nähdään!
Kaupungissa on tosiaan pieni ludeongelma, joten kannattaa varautua torjumaan tuholaisia pakkaamalla laukkuun mukaan esimerkiksi vaikkapa liekinheittimen. Raccoonilainen lude on härmäläistä ludetta kertaluokkaa suurempi, tyypilliseksi kooksi on raportoitu noin puudelin mittaluokka ja tuppaavat purra vähän kivuliaasti, mutta nou hätä. Umbrella-yhtymän ystävälliset ihmiset myyvät erinomaista ensiapusuihketta, joka auttaa puremiin.
Vierailija wrote:
Tarjoillaanko lennolla raikkaita voileipiä?
Lennolla on saatavilla erinomaisia voileipiä, joita eräs Jill-niminen poliisi valmistaa sivutoimenaan.
Vierailija wrote:
Kummallista on. Minut on kloonattu. Joten meitä pitäisi olla 2. Joku meni pieleen, meitä on kolme.
Sain viestin avaruudesta, että ensi yön jälkeen tuplakloonit haihtuvat ja vain Minä. Aito Juttelias Utelias jään jäljelle. Samassa viestissä toivotettiin turvallista kotimatkaa! Milloin???
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kummallista on. Minut on kloonattu. Joten meitä pitäisi olla 2. Joku meni pieleen, meitä on kolme.
Sain viestin avaruudesta, että ensi yön jälkeen tuplakloonit haihtuvat ja vain Minä. Aito Juttelias Utelias jään jäljelle. Samassa viestissä toivotettiin turvallista kotimatkaa! Milloin???
Päästäänkö me kotiin? Weskerin sika väitti, että ei päästä. Myös Suomen viranomaiset eivät kuulemma halua meitä takaisin, pelkäävät pandemiaa.
Ja jos me joskus päästään täältä pois, niin kenenkään mahdollisista puremista ei sanota sanaakaan. Ei sanaakaan kenellekään.
Ja sitäpaitsi minua ei ole purtu, tuo on Halloween tatuointi. Tuliko kaikille se selväksi? *Nyyhkyttää ja vetää hihaa alemmas pureman päälle*
Pyydä sitä ensiapusuihketta henkilökunnalta, näytti siltä että tatska on vasta paranemassa. Onko se kipeä?
Vierailija wrote:
Pyydä sitä ensiapusuihketta henkilökunnalta, näytti siltä että tatska on vasta paranemassa. Onko se kipeä?
On, on se melkoisen kipeä. Sattuu koko ajan. Mutta se on Halloween tatuointi, josta ei saa paluumatkalla sanoa kenellekään.
Kuulemma Suomen viranomaiset ovat ihan hysteerisiä mahdollisesta uudesta pandemismasta. Ja jos ne edes epäilee, että kukaan meistä on sairastunut, niin KUKAAN meistä ei pääse ikinä pois. *Vetää hihaa pureman päälle ja itkee kivusta ja huolesta koska puremajälki on todella paljon pahentunut*
Ajattelin, että voi olla parempi että kukaan meistä ei enää juo tällä matkalla.
Kai kaikki ovat samaa mieltä?
90 prosenttia puremista on tullut tällä reissulla niille, jotka ovat olleet aivan kännissä.
Eli vaikka umbrella koittaa koko ajan tarjota ilmaisia alkoholijuomia, älkää juoko niitä!
Se on ansa, pysytään yhdessä vahvoina ja selvinpäin!
Nähdään naisluolassa kello 20.00 ja pidetään raittiusseuran kokous, jonka aiheena on hengissäpysyminen!
Hei onko täällä ketään lääkäriä? Tai kellään mukana antibioottikuuria? Tällä rassukalla on tulehtunut tatuointi.
Lensin hydrokopterilla Yaran saarelta Raccoon CItyyn. Tilanne näkyy olevan alhaalla päällä, onneksi äänenvaimentajalla varustetusta Desert Eaglesta ampumani Viviro näyttää tehoavan sekä dobermanneihin, että raivoaviin ihmisiin. Kumman paljon tuota vielä terveeltä vaikuttavaa porukkaa kuitenkin jumittaa paikallaan yrittäen toivottoman hitaasti kävellä johonkin karkuun naama päin seinää. Hei tyypit, ei tää mikään Blair Witch ole!
Aina pitää varautua tuomalla tarpeeksi panoksia ja aseita, en ymmärrä, miten olette pärjänneet tähän saakka! You need guns. Lots more guns!
-winner-