Av - matka Raccoon Cityyn??
Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?
Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.
He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.
Mukaan lähtijöitä?
Kommentit (287)
Älkää ottako poikalapsia mukaan
Vierailija wrote:
Älkää ottako poikalapsia mukaan
.
Ihanaa, lähtö on viideltä eli pian ollaan kaikki perillä ja koneessa! Lentoaika taitaa olla noin kymmenen tuntia, mutta kyllä me jaksetaan yhdessä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aika paljon humalaisia tuolla yhdellä sivukujalla. Kauhea örinä eivätkä oikein meinanneet pysyä pystyssäkään.
No, siitähän hyvästi tunnistaa meijän porukan.
Minäkin sulin jo, kun aurinko pilkahteli lämpimästi ja lämmitti kohmeiset käteni. Odotan tääl maitolaiturilla viel taxii... ehkä malttamattomana kylläkin, kun epäily tuli haetaanko minuu olleska mukaa, kun kutsunkin sain niin myöhään, että tässähän voi kyl alkaa tuntuu siltä, ettei minua (jostain syystä!?) haluttukaan mukaan, tai siis: No, syön täs eväitäni (raikkaita voileipiä) ja hörpin (terästettyä) kahvia airamin punaisesta termarista, maistuis varmaan - hik - teillekin...
Juttelias Utelias
Mitä sä selität? Ei sua ole unohdettu! Siinähän sä ootkin jo ajoissa paikalla, tervetuloa kentälle! Juo tosta vähä lämmikettä, sitt on ludetarkastus ja koneesee pääsyki viell
En malta odottaa mitä kaikkea tulee koettua! Aion pitää päiväkirjaa matkasta, ehkä myös lähetän kirjeitä läheisilleni. Toivottavasti tulevat perille. Onko paikallisia koiria myös ok rapsuttaa, ettei ole kirppuja tai mitään ikävää..? Olen kuullut että amerikassa on huonoa hanavettä paikoin, olisi kiva nähdä miten paikallinen vedenpuhdistamo toimii.
Vierailija wrote:
Aika paljon humalaisia tuolla yhdellä sivukujalla. Kauhea örinä eivätkä oikein meinanneet pysyä pystyssäkään.
Olet niinkuin paikanpäällä jo vai? Lento lähtee kylläkin vasta tänään illemmalla, mutta whatever.
Varoitus! Obs! Olen toistuvasti tiedustellut paluubussia kesän 2021 Hangonreissulta mutta apua en ole saanut. Stefun tiluksien takaa löytynyt onneksi vettä ja hevosten kauraa hengenpitimiksi. Vaatikaa tiedot paluulennosta te jotka nyt lähdössä!!!
Ei kait ne yhet o lähössä, jotka jäi sillon porvooseeseen, kun sie oltiin reissussa jollonkii 2000-luvun alussa? Ne ei varmaan enää osaa käyttäytyy AV-etikan mukasesti. Kyselee toisiltaan kumman kaa ja panisitko. Solkkaa ruottia väliin...
Mä menin edeltä ja odotan teitä. Aurinko paistaa ja tiput tanssii alasti tossa biitsillä.
Juomia tarjillaan yläosattomissa ja tussukin sieltä vilahtelee. Oi onnea!
Ihanaa, että kone on jo lähtenyt!
Ollaan varmaan aamuyöllä perillä.❤️
Ja päästään siihen ylelliseen kartanoon, itäsiipeen.
Mitä tehdään ensimmäisenä iltana, eli huomenna?
Ajattelin, että jos kinkataan vaikka?
...ttu, myöhäistynkö mä nyt siis koneesta
Ja tietenkin! Ei reissua ilman! Vierustoverini tässä buss... -anteeksi, lentokoneessa- on kaatanut päälleen litratolkulla hajuvettä, lotrannut, uittanut itsensä hajusteessa, käyttänyt pistävää hyttysmyrkyn hajuista hajuvettä, vaikka me ollaan takuulla kaikki hajusteyliherkkiä. Ollaanko? Ollaanhan...? Kaverit hei, tukekaa nyt tässä vähän... Sanokaa nyt että aivastuttaa tai jotain... Jotain...ihan mitä vaan nyt...
Vierailija wrote:
Ja tietenkin! Ei reissua ilman! Vierustoverini tässä buss... -anteeksi, lentokoneessa- on kaatanut päälleen litratolkulla hajuvettä, lotrannut, uittanut itsensä hajusteessa, käyttänyt pistävää hyttysmyrkyn hajuista hajuvettä, vaikka me ollaan takuulla kaikki hajusteyliherkkiä. Ollaanko? Ollaanhan...? Kaverit hei, tukekaa nyt tässä vähän... Sanokaa nyt että aivastuttaa tai jotain... Jotain...ihan mitä vaan nyt...
Sori vaa, mä kunnen muistanu olinko jo laittanu ja sit otin drinkin ja sit laitoin taaz...
Enhä mä mittää enää voinu ku piti kirmasta koneeseen. Arvaas oksettaaks mua... yääääääghh ork yäk... *puklaa
Blondie
Nonnii - tässä olen. Ajoissa ja valmiina. Koitoksiin. Siffonkihuivi on, papiljontit kans elnett + sunlight. Korkkarit. Kattoon.
Koska kinkataan???
Juttelias Utelias
Vierailija wrote:
Kutittaa, vatsaa vääntää, hiukset irtoilee ja silmistä valuu jotain punaista. Onneksi olin ajoissa kentällä.
Minut päästettiin jo koneeseen odottamaan teitä muita. Olen varmasti jo ihan ok, kun tulette lepään vain vähän.
Älä valehtele. Et sä täällä Suomen päässä mitään flunssaa ja koronaa vakavampaa tautia saa. Sitten kun sä tuut takaisin niin sitten sulle voi käydä noin, jos elokuviin ja peleihin on uskominen. Pitää muistaa, että emme elä fiktiossa, että Umbrellalla ollaan todennäköisesti meille ihan hyvän tahtoisia vain.
Vierailija wrote:
Saako osallistua lääkekokeiluihin samalla? Onko Millakin siellä?
Millaa ei ole, mutta magiaa on.
Wifi tuli hetkeksi kun laskeuduimme ilmeisesti jonnekin Britanniaan välilaskun. Ei ole ollut complimentary drinksejä ja istutaan kuin sillit suolassa armeijan pikku lentsikkapenkeillä. Tunnelma on vähän lattea, koska ei tämä ihan ensimmäisen luokan matkustamista nyt ole. Ja joku kävi karjumassa kentältä piloteille heti kun laskeuduttiin ja yrittivät vähän kuin hätistää pois koko konetta.
Kauhea kolina ja jotain isoja cargo only-juttuja pakkaavat ruumaan, näen hieman ikkunasta ulos kun kurkotan varpailleni. Koirien häkeiltä näyttävät. Minulla on vähän outo kutina tästä reissusta.
Vierailija wrote:
Wifi tuli hetkeksi kun laskeuduimme ilmeisesti jonnekin Britanniaan välilaskun. Ei ole ollut complimentary drinksejä ja istutaan kuin sillit suolassa armeijan pikku lentsikkapenkeillä. Tunnelma on vähän lattea, koska ei tämä ihan ensimmäisen luokan matkustamista nyt ole. Ja joku kävi karjumassa kentältä piloteille heti kun laskeuduttiin ja yrittivät vähän kuin hätistää pois koko konetta.
Kauhea kolina ja jotain isoja cargo only-juttuja pakkaavat ruumaan, näen hieman ikkunasta ulos kun kurkotan varpailleni. Koirien häkeiltä näyttävät. Minulla on vähän outo kutina tästä reissusta.
No niin, me ollaan ilmassa taas ja seuraava pysähdys on yöllä perillä.
Lopettakaa kaikki se itkeminen, me joudutaan siitä vain ongelmiin.
Ei mitään hätään, ei mitään hätään ja kaikki järjestyy kyllä *hyssyttelyä* ..
Jos otetaan nyt tämän kaiken itkemisen jälkeen parit neuvoa antavat, niin kaikki varmasti järjestyy?
No, siitähän hyvästi tunnistaa meijän porukan.
Minäkin sulin jo, kun aurinko pilkahteli lämpimästi ja lämmitti kohmeiset käteni. Odotan tääl maitolaiturilla viel taxii... ehkä malttamattomana kylläkin, kun epäily tuli haetaanko minuu olleska mukaa, kun kutsunkin sain niin myöhään, että tässähän voi kyl alkaa tuntuu siltä, ettei minua (jostain syystä!?) haluttukaan mukaan, tai siis: No, syön täs eväitäni (raikkaita voileipiä) ja hörpin (terästettyä) kahvia airamin punaisesta termarista, maistuis varmaan - hik - teillekin...
Juttelias Utelias