Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av - matka Raccoon Cityyn??

Vierailija
16.10.2023 |

Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?

Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.

He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.

Mukaan lähtijöitä?

Kommentit (287)

Vierailija
81/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Veikkaan, että ap teki tämän aloituksen netflix uutuuden takia :)

Ihan turvallisuuteni nimissä jätän välistä, mutta voin antaa kutsuni koulukiusaajalleni.

Nyt hiljaa, shhhh!

Vierailija
82/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Muistetaan sitten:

Lähtö on torstaina 17.00 Porvoon lentokentältä, osallistujat haetaan sinne takseilla!

Perillä majoitumme ylelliseen kartanoon, jonka henkilökunta tarvitsee kuulemma työrauhaa..

Meiltä puuttuu ohjelmaa sekä pukukoodi.

Miten me pukeudutaan, munsalaako?

Miksi me ei voida pukeutua miten halutaan? Joko munsalaan tai johonkin muuhun? Toisemme me voidaan tunnistaa tamponin narukoruista. Meillä kun varmaan on perillä isompiakin murheita kun pukeutuminen..

Ajatelkaa, huomenna lähtö! Minulla on jo moottorisaha,.zombien rauhoittavat yms pakattu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Raccoon cityssä ole luteita? Tuli mieleen noista Pariidin lude-epidemian uutisoinnista. Eli on tärkeää tehdä ludetarkastus hotellihuoneessa ennen kuin purkaa matkalaukun!

Minä voi  hakea lentokoneessa kaikille paperilla ohjeet, miten tehdä ludetarkastus. En halua, että kenellekään käy kurjasti matkalla!

Koneessa nähdään! 

Vierailija
84/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan varmasti pesukarhu, ettei siellä ole mesimäyriä?

Vierailija
85/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin nähnyt jotain unia tai jotain tästä aiemmin?! Tuntuu siltä että taidan jättää reissun väliin t. Alice. Koittakaahan pärjäillä keskenänne ilman minua. 

Vierailija
86/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan resident-evil startin pääosassa ei siis olekaan Alice vaan KaisaKaarina porvoosta?

Vierailija
87/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Seuraavan resident-evil startin pääosassa ei siis olekaan Alice vaan KaisaKaarina porvoosta?

Kansallispuku helmuten :)

Vierailija
88/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eihän Raccoon cityssä ole luteita? Tuli mieleen noista Pariidin lude-epidemian uutisoinnista. Eli on tärkeää tehdä ludetarkastus hotellihuoneessa ennen kuin purkaa matkalaukun!

Minä voi  hakea lentokoneessa kaikille paperilla ohjeet, miten tehdä ludetarkastus. En halua, että kenellekään käy kurjasti matkalla!

Koneessa nähdään! 

Joku oli lukenut (täällä oli siitä viesti) yhden sen kartanon työntekijän blogia, mihin me mennään asumaan.

Se työntekijä oli valittanut blogissaan kutinaa ja jotain muuta, en muista millään mitä...

Mutt eikai siellä luteita ole?

Mutta hyvähän se on tarkistaa, jos joku ottaa sen vielä tehtäväkseen.

Vierailija
89/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kansallispuku helmuten :)

Oi oi.😂😂😂

Siis vakavasti puhuen:

Meille kelpaa kaikki (positiivinen) julkisuus ja jos pakko on, tottakaikai me av-matkaajat otetaan elokuvaroolit vastaan.

Vierailija
90/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kun ollaan Kaksplussan foorumilaisten kanssa menossa ryhmämatkalle Silent Hilliin. Meitä varoitettiin etukäteen että siellä saattaa olla aika sumuista.

Vierailija
91/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ELI LÄHTÖ ON LYÖTY LUKKOON, LÄHTÖ ON:

TORSTAINA TÄMÄN KUUN 19 PVÄ, PORVOON LENTOKENTÄLTÄ.

JOKAINEN OSALLISTUJA HAETAAN SINNE TAKSILLA, JONKA UMBRELLA MAKSAA.

Nyt aion loppumatkan ottaa rennosti!

Ap

Voi tsiisus. Miten on mahtollista, että minä Juttelias Utelias sain kutsun vasta tänään 18.10 klo kauniiden js rohkeiden aikaan? Ja lähtö. porvoosta jo huomenna! Kaikki isävainaan nenäliinat selittämättä. Yhm siis silittämättä, päivityksenkään jälkeen korhayslakka ei toimi.

kuka on vastuullinen matkanjohtaja? Siis oikeasti. Ei mikään bailabailabaila-bimatsu

Vierailija
92/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sit millään jaksa muistaa, ollaanko oltu AV- reissussa sen jälkeen, kun Charles kruunattiin? Lompakossani on puntia, selittääkö se jotain? En myöskään muista onko minulla parhaillaan porttikielto AV- matkoille?

Ellei. Mukana ollaan, viis vaatteista

Blondie

Vierailija
93/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kinkata tauoilla!

Onhan siirrettävä naisluola mukana!

Vierailija
94/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koneessa nähdään! 

Joku oli lukenut (täällä oli siitä viesti) yhden sen kartanon työntekijän blogia, mihin me mennään asumaan.

Se työntekijä oli valittanut blogissaan kutinaa ja jotain muuta, en muista millään mitä...

Mutt eikai siellä luteita ole?

Mutta hyvähän se on tarkistaa, jos joku ottaa sen vielä tehtäväkseen.

Oliko kellään tähän linkkiä?

Vierailija
95/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrettävä naisluola tulee mukaan koneen suuressa ruumassa.

Koneessa voidaan kinkata.

Miten pukeudutaan vai saako sen itse vslita?

Ja mitä tehdään perillä, ideoita?

Itse aion nukkua teltassa😍

Vierailija
96/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Voi tsiisus. Miten on mahtollista, että minä Juttelias Utelias sain kutsun vasta tänään 18.10 klo kauniiden js rohkeiden aikaan? Ja lähtö. porvoosta jo huomenna! Kaikki isävainaan nenäliinat selittämättä. Yhm siis silittämättä, päivityksenkään jälkeen korhayslakka ei toimi.

kuka on vastuullinen matkanjohtaja? Siis oikeasti. Ei mikään bailabailabaila-bimatsu

Oi, juttelias utelias moi!

Muistathan minut jo saimaasta/briteistä, olen se matkailija joka tanssi latinon kanssa ja *pitkä selitys eri reissuista*....

Mahtavaa, että tulet taas:)

Voitko taas kuivata kyyneleitäni?

Eihän muuten haittaa, että itken verta?

Tuskin se mitään on, sain vain oudon kirjeen noilta meidän kutsuiämeilta raccoonin tyypeiltä ja olen siitä asti verta itkenyt.

Kuivaatko koneessa kyyneleeni, on tosi paha mieli kun mies jätti?!

Ja sopiihan, että istut viereeni kun kutittaakin ja olo on outo - en voi juoda koneessa yksin, ethän jätä minua??!!

Vierailija
97/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko mukana tanssitaitoisia sinkkumiehiä, jotka eivät pelkää naisia?

Vedetään letkajenkka tai conga heti koneen käytävällä, niin karsitaan jyvät akanoista.

Ruoaksi haluan hyydekakkua!

Mitä jos siellä on vain haggista.

Vierailija
98/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Oi, juttelias utelias moi!

Muistathan minut jo saimaasta/briteistä, olen se matkailija joka tanssi latinon kanssa ja *pitkä selitys eri reissuist

Toki kuivaan kaiket kyyneleet, joskus vain voi tulla jonoa, olen näet niin suosittu ja haluttu, ihana ja ennen kaikkea vaatimaton. Isävainaan nelisnurkkaisia sinivalkoruudullisia nenäliinoja en ehdi selittää*** ei ehdi korjata.

Onkohan Kätevä Emäntä hollilla? Hän se vasta olus haluttu vieruskaveri

t. Juttelias Utelias

Vierailija
99/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaan mukana ole "pilaantunutta" vaapukkamehua? Luulin että viime reissulla pahoinvointini johtui tuosta. Mut ehei. Seikkailuni hämärässä siivouskomerossa jonkun hemmon kanssa olikin ihan oikea yhtyminen... 9kk myöhemmin sain Beben. Nimesin hänet Saimaksi.

Blondie

Vierailija
100/287 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eihän vaan mukana ole "pilaantunutta" vaapukkamehua? Luulin että viime reissulla pahoinvointini johtui tuosta. Mut ehei. Seikkailuni hämärässä siivouskomerossa jonkun hemmon kanssa olikin ihan oikea yhtyminen... 9kk myöhemmin sain Beben. Nimesin hänet Saimaksi.

Blondie

Oi onnea sinulle, sait muiston av-matkalta❤️ Kai jätät lapsen kotiin, tämä on näes lapsivapaa matka! Meille tulee ihan riittävän vaikeaa selviytyä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän