Av - matka Raccoon Cityyn??
Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?
Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.
He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.
Mukaan lähtijöitä?
Kommentit (287)
Eihän se yks, joka imettää niitä kolmosia ole tulosa mukkaa?
Ei ainaka miun vieree!!!
Onneksi olen ottanut kaikki mahdolliset rokotteetkin, niin olen immuuni kaiken maailman viruksille ja sattuu saamaan pöpön Raccoon Cityssä.
Ikävää olla ilonpilaaja mutta en usko matkavakuutuksen kattavan mitään epidemiatilannetta tai puremavammoja. Pitäisi olla äärimmäisen laaja henkivakuutus.
Vierailija wrote:
Ikävää olla ilonpilaaja mutta en usko matkavakuutuksen kattavan mitään epidemiatilannetta tai puremavammoja. Pitäisi olla äärimmäisen laaja henkivakuutus.
Meillä on!
Vai luuletko, että vakuutuksella ei ole aiemmilla matkoilla tullut tarvetta?
Minä olen hoitanut meidän matkavakuutusasioita silloin ja tiedän, että meillä on todella laaja vakuutus..
Kattaa myös kaikki mahdolliset katasrofit...
Ainoa mitä se ei kata on mahdolliset zombipandemiat, koska vakuutusyhtiö ei usko niihin...
Jostain syystä tuo oli erikseen mainittu pienellä präntillä, kun äsken laitoin vakuutuspsperit sisään.
Mä meen nyt jo ulos odottamaan taksia, etten varmana myöhästy. Eväät on pakattu. Hyppynaru mukana. Ja hulahulahulavanne. Käsimatkatavaroihin olen pakannut salmiakkia ja tervapstillja... tervastilleh...no niitä trvn makuisia nameja... en os en krjottaa, ulkna on pknen...kädt jätyy.
Hvää ytä
Juttls Utlis
Vierailija wrote:
Mä meen nyt jo ulos odottamaan taksia, etten varmana myöhästy. Eväät on pakattu. Hyppynaru mukana. Ja hulahulahulavanne. Käsimatkatavaroihin olen pakannut salmiakkia ja tervapstillja... tervastilleh...no niitä trvn makuisia nameja... en os en krjottaa, ulkna on pknen...kädt jätyy.
Hvää ytä
Juttls Utlis.
Minäkin odotan pakkasessa ulkona, onneksi on teltta jossa on kamiina..Kamalaa, miten kuuma täällä teltassa on, ihan kamalaa kyllä.
Miten te muut kulutatte aikaa taksia odotellessa?
Koneessa sitten saadaan kuulemma kaikki jokin "vitamiinipiikki" joka suojaa meitä vähän aikaa. Pois lukien pahat puremat/puremat suoraan päänalueelle. En kyllä tiedä mitä tarkoitti, mutta ilmeisesti meidän rokotussuojastamme huolehditaan.
Vierailija wrote:
Hvää ytä
Juttls Utlis
Ootko kunnossa siellä, eikai sua purtu?? Kaikista naarmuista ja puremista pitää sitten raportoida heti!
Itse en valitettavasti pääse, mutta anoppi ja useampi naapurini tulevat tilalleni.
HUOMENNA LÄHTÖ KLO 17.00 PORVOON LENTOKENTÄLTÄ!
TAKSIT HAKEVAT OSALLISTUJAT ILMAISEKSI PORVOON KENTÄLLE!
LENNON JÄLKEEN MEIDÄT MAJOITETAAN PERILLÄ HULPPEAAN KARTANOON.
NÄHDÄÄN HUOMENNA JA KOUTETAAN OLLA SELVINPÄIN PERILLÄ!
Olen jo lentokentällä odottamassa teitä muita. Meidät ohjataan sivuhangaariin, jostain syystä ei saanut mennä normaalin check-inin kautta. Lentokone näyttäisi olevan armeijan kuljetuskonemallia, epäilen hieman onko ykkösluokassakaan complimentary drinksejä.
Vierailija wrote:
HUOMENNA LÄHTÖ KLO 17.00 PORVOON LENTOKENTÄLTÄ!
TAKSIT HAKEVAT OSALLISTUJAT ILMAISEKSI PORVOON KENTÄLLE!
LENNON JÄLKEEN MEIDÄT MAJOITETAAN PERILLÄ HULPPEAAN KARTANOON.
NÄHDÄÄN HUOMENNA JA KOUTETAAN OLLA SELVINPÄIN PERILLÄ!
SELVIN PÄIN??? NO WAY
BLONDIE
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hvää ytä
Juttls Utlis
Ootko kunnossa siellä, eikai sua purtu?? Kaikista naarmuista ja puremista pitää sitten raportoida heti!
Itse en valitettavasti pääse, mutta anoppi ja useampi naapurini tulevat tilalleni.
En tdä onk prtu, rumini on trta, ei tnne mtää.
Kmmetka mint rautkanglla txiin
Jttels Utlias
Vierailija wrote:
Olen jo lentokentällä odottamassa teitä muita. Meidät ohjataan sivuhangaariin, jostain syystä ei saanut mennä normaalin check-inin kautta. Lentokone näyttäisi olevan armeijan kuljetuskonemallia, epäilen hieman onko ykkösluokassakaan complimentary drinksejä.
Ehkä meidän turvallisuudestamme halutaan huolehtia vain?
Varmaan pelätään sitä, että ilmoittautumatonta porukkaa koittaa väkisin tulla sisään tms?
Tuskin tuosta koneesta nyt tarvitsee huolehtia...
Ja ei mitään hätään, minulla on jokaiselle oma taskumatti täynnä, jos juomapuolta on rajoitettu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Varmaan pelätään sitä, että ilmoittautumatonta porukkaa koittaa väkisin tulla sisään tms?
Ja ei mitään hätään, minulla on jokaiselle oma taskumatti täynnä, jos juomapuolta on rajoitettu.
Nesterajoitus!!! Vai onko jauheena?
Onneks ollaan tarkkana, ettei porttikiellon saaneet livahda mukaan, sekin yks sastamala-bebe joka itki äitiään ja koti-ikävää pilaten toisten ilonpidon...😠
Ilman muuta olen mukana, jos perille pääsee suoralla lennolla Ivalon lentokentältä ja nesteitä saa ottaa mukaan koneeseen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nesterajoitus!!! Vai onko jauheena?
Onneks ollaan tarkkana, ettei porttikiellon saaneet livahda mukaan, sekin yks sastamala-bebe joka itki äitiään ja koti-ikävää pilaten toisten ilonpidon...😠
Älä edes puhu siitä, se itkupilli pilasi kaiken!
Nyt on onneksi porttikielto tutka joka toimii ja vaikka porttikiellon saanut pääsisi mukaan niin ne tiputssn suoraan koneesta.
Korkeudesta viis..
Kutittaa, vatsaa vääntää, hiukset irtoilee ja silmistä valuu jotain punaista. Onneksi olin ajoissa kentällä.
Minut päästettiin jo koneeseen odottamaan teitä muita. Olen varmasti jo ihan ok, kun tulette lepään vain vähän.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eihän Raccoon cityssä ole luteita? Tuli mieleen noista Pariidin lude-epidemian uutisoinnista. Eli on tärkeää tehdä ludetarkastus hotellihuoneessa ennen kuin purkaa matkalaukun!
Minä voi hakea lentokoneessa kaikille paperilla ohjeet, miten tehdä ludetarkastus. En halua, että kenellekään käy kurjasti matkalla!
Koneessa nähdään!
Joku oli lukenut (täällä oli siitä viesti) yhden sen kartanon työntekijän blogia, mihin me mennään asumaan.
Se työntekijä oli valittanut blogissaan kutinaa ja jotain muuta, en muista millään mitä...
Mutt eikai siellä luteita ole?
Mutta hyvähän se on tarkistaa, jos joku ottaa sen vielä tehtäväkseen.
Kutina kuulostaa pahalta, voi olla yksi oire luteista! Oliko työntekijällä punaisia paukamia?
Mutta ei hätiä mitiä, olen lentokentällä jo odottamassa koneeseen nousua. Minut tunnistaa vihreästä lippiksestä, joissa on isoja ötökän kuvia (luteen) ja isosta paperipinosta (ludetarkastus ja suojautumisohjeet). Teetin varta vasten tätä reissua itselleni luteen kuvista lippiksen, jotta kaikki matkalaiset näkevät minkälaisia ötököitä pitää vältellä.
Salaisena haaveenani on, että minut nimitetään reissun turvallisuusvastaavaksi! Voisin sitten reissun jälkeen kotopuolessa Jaskan pubissa vähän kehuskella miten pidin seurueen turvassa tämän hetkisen maailman suurimmalta uhalta, eli verta imeviltä luteilta. Ehkä siitä voisi aueta ura Pariisin olympialaisissakin ludealalla.
Tulkaa tänne porttien luo jo hengaamaan, voin aloittaa jo pienellä ludetarkastus esittelyllä!
P.S. Kuulin huhuja, että matkavakuutus on hyvin suppea eikä kata oikein mitään, joten hyvä osata pitää itsestään huoli!
Aika paljon humalaisia tuolla yhdellä sivukujalla. Kauhea örinä eivätkä oikein meinanneet pysyä pystyssäkään.
Me siis ollaan kusiaisia ja matkataan rakkoon?