Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av - matka Raccoon Cityyn??

Vierailija
16.10.2023 |

Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?

Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.

He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.

Mukaan lähtijöitä?

Kommentit (287)

Vierailija
41/287 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voisiko tavallinen 35v. nainen löytää siellä perillä parisuhteen? Tulisin mukaan. 

Tottakai voi. Oletko ikinä amerikkalaisesta unelmasta kuullut? Niin, kaikki on siellä mahdollista.

Vierailija
42/287 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoillaanko lennolla raikkaita voileipiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/287 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa maskeja mukaan, jos korona sattuu taas nostamaan päätään.

Vierailija
44/287 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde, Pentulivessä tärkeät hetket siellä  silmät aukeaa kohta. 

Vierailija
45/287 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ottakaa maskeja mukaan, jos korona sattuu taas nostamaan päätään.

Maskeja? Ennemmin suosittelen kaikkia poistattamaan hampaansa ennen, jotta pureminen ei onnistu.

Mutta tätä nyt ei sitten tietenkään usko kukaan. Haukuttu minua varmaan hulluksi, vai mitä? No, turha tulla sitten matkan jälkeen itkemään sillä teitä on varoitettu.

Uskokaa pois, että minä olen oikeassa.

Vierailija
46/287 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah reissuuuun! Perillä ei varmaan ole joka päivä lööpissä Putinin naama! Eli LOMA siitä psykopaatista, kyllä kiitos!

Vierailija
47/287 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis laitatko sinä pentuliven tämän matkan edelle? Minä olen irtisanonut itseni, myynyt kaiken jotta on kunnon matkakassa jos jotain sattuu ja jätin hyvän miehen(!) koska se vastusti matkaa.

Vierailija
48/287 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis laitatko sinä pentuliven tämän matkan edelle? Minä olen irtisanonut itseni, myynyt kaiken jotta on kunnon matkakassa jos jotain sattuu ja jätin hyvän miehen(!) koska se vastusti matkaa.

Laitan. 

Vierailija
49/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli sama kutsu ja majoitus oli "luxury mansion estate"! Kauniita kuvia hienosta vanhasta kartanosta. Luin pienellä präntätynkin, me arvovieraat olemme itäsiivessä ja jotta vierailu kulkee jouhevasti, toivoivat etteivät vieraat menisi kellariin henkilökunnan tiloihin. Antakaa työntekijöille työrauha, he tekee meidän lomasta loman!

Vierailija
50/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin, että misut käyvät siellä oikein kiimaisina kimppuun kuten miehetkin. Kyllä minulle rakkaus kelpaisi, joten tuun messiin.

M30

Vierailija
51/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulle tuli sama kutsu ja majoitus oli "luxury mansion estate"! Kauniita kuvia hienosta vanhasta kartanosta. Luin pienellä präntätynkin, me arvovieraat olemme itäsiivessä ja jotta vierailu kulkee jouhevasti, toivoivat etteivät vieraat menisi kellariin henkilökunnan tiloihin. Antakaa työntekijöille työrauha, he tekee meidän lomasta loman!

Oi oi oi, päästään ihan kartanoon! Tulen mukaan, onkohan jotain erityistä, mitä pitäisi pakata mukaan?

Vierailija
52/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tarjoillaanko lennolla raikkaita voileipiä?

Tottakai. Lihaa ei kannata sitten syödä, siellä jenkeissä on niin erilaiset hygienisäännöksetkin. Kaveri soitti ja varoitti tästä ja se oli aika outoa  kyllä kun puhelu katkesi yhtäkkiä..

Vierailija
53/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Veikkaan, että ap teki tämän aloituksen netflix uutuuden takia :)

Ihan turvallisuuteni nimissä jätän välistä, mutta voin antaa kutsuni koulukiusaajalleni.

Pääseekö se entinen kiusaajasi paikalle?

Ja jos pääsee, niin mitä me sille tehdään?

Otetaanko se mukaan ihan täysipäisenä jäsenenä kaikkialle vai haluatko jonkun koston sille?

Hmm, minä olen ainakin tosi huono kaikissa kostojutuissa sitten:(

Vierailija
54/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Veikkaan, että ap teki tämän aloituksen netflix uutuuden takia :)

Ihan turvallisuuteni nimissä jätän välistä, mutta voin antaa kutsuni koulukiusaajalleni.

Pääseekö se entinen kiusaajasi paikalle?

Ja jos pääsee, niin mitä me sille tehdään?

Otetaanko se mukaan ihan täysipäisenä jäsenenä kaikkialle vai haluatko jonkun koston sille?

Hmm, minä olen ainakin tosi huono kaikissa kostojutuissa sitten:(

Hän sulautuu hyvin palstalaisten joukkoon, että ei häntä edes erota haaskapalstalaisista. Kutsu on varmasti niin houkutteleva, että varmasti skippaa muut menot tuon tieltä.

Vierailija
55/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan kaikilla rokotukset voimassa? Myös ne vesikauhu? Siellä on huhupuheiden mukaan kuulemma paljon jotain tautisia koiria:(

Rokotustodistukset mukaan! Mutta jos ei usko rokotuksiin, niin voi ottaa mukaan foliohatun ja homeopaattiset rokotteet.

Vierailija
56/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mukaan. Onko jotakin erityistä, mitä tarvitaan mukaan? Armeijan ylijäämävarastosts saisi nyt ostaa alennuksella tavaraa. Tarvitaanko sieltä jotakin?

Vierailija
57/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko, jos tältä reissulta tehdään sitten jokaiselle kuvakirja muistoksi?

Voitaisiin ostaa vaikka riistakameroita, jotka laitetaan sinne majapaikkaan.

Ja pari dronea jos ostetaan, niin saadaan kivoja kuvia myös silloin, kun poistetaan sieltä majapaikasta.

Olisiko tässä ideaa?

Vierailija
58/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö meidän ottaa koneeseen mukaan pyjamat ja hammasharjat? Monelta me tehdään koneessa iltatoimet?

Vierailija
59/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onhan kaikilla rokotukset voimassa? Myös ne vesikauhu? Siellä on huhupuheiden mukaan kuulemma paljon jotain tautisia koiria:(

Rokotustodistukset mukaan! Mutta jos ei usko rokotuksiin, niin voi ottaa mukaan foliohatun ja homeopaattiset rokotteet.

Foliohattu ja minä tulemme mukaan!

Uskon, että Umbrellalla on siellä iso salaliitto meneillään.

Meidät meinataan uhrata, mutta aion kuvata kaiken ja paljastan maailmalle totuuden!

Jotain hämärää ne touhuavat siellä, uskokaa pois.

Jotain todella, siis todella hämärää on meneillään.

Vierailija
60/287 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaohjelmat? Onko niitä mietitty? Ja onhan tämä lapsivapaa matka? Itse otan vain yhden taaperon mukaan, koska hätätilanne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi