Lontoon nähtävyys numero 1 - mihin menisit?
Nyt kysymys sekä Lontoon tuntijoille että niille, jotka eivät ole käyneetkään Lontoossa. Jos aikaa olisi käydä vain yhdessä kohteessa, minkä valitsisit. Kerro myös, oletko jo käynyt siellä. :) Voi olla joku "klassikko" tai sitten joku ihan pieni ja tuntematon juttu.
- Lontoon matkasta haaveileva
Kommentit (29)
London Eye -maailmanpyörään jos uskaltaisin.
Jos olisi aikaa vain yhteen, valitsisin Tower of Londonin.
Vierailija wrote:
Samaa mieltä. Kuinkahan paha tuo on verrattuna vaikka Lintsin maailmanpyörään? :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Samaa mieltä. Kuinkahan paha tuo on verrattuna vaikka Lintsin maailmanpyörään? :D
Lintsi 35 m korkea
SkyWheel Katajanokjalla 40 m korkea
London Eye 135 m korkea.
Huh, huh. Uskaltaisikohan.
Camden town. Olen käynyt useasti, mutta aina ollut liian vähän aikaa. Sinne ei kannata mennä vain viikonlopuksi vaan varata aikaa ainakin 3-4 päivää paikan päällä. Silti jää usea kohde näkemättä.
Makuasioita. Riippuu mistä tykkää. itse menisin johonkin Lontoon suurimpaan Gay yöklubiin.
British Museum ehdoton ykkönen, joskin siellähän voisi viettää päiväkausia näkemättä silti kaikkea :/
Vierailija wrote:
Makuasioita. Riippuu mistä tykkää. itse menisin johonkin Lontoon suurimpaan Gay yöklubiin.
Juu, makuasioita ja tykkäämisiä nimen omaan kyselen. :)
-ap
Valioliigan fudismatsi oli elämys
Varmaan sitten arpoisin Towerin ja Buckinhamin palatsin välillä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lintsi 35 m korkea
London Eye 135 m korkea.
Erittäin korkeanpaikankammoisena olen ollut. Selvisin hengissä. Alaspäin ei ehkä kannata katsella.
Madame Tussaudsin vahakabinetti ja Tower of London.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lintsi 35 m korkea
London Eye 135 m korkea.
Erittäin korkeanpaikankammoisena olen ollut. Selvisin hengissä. Alaspäin ei ehkä kannata katsella.
Onko se hutera tai kiikkerä? Oliko kokemus kuitenkin hieno vai eloonjäämistaistelua?
Tower bridge, olen asunut Lontoossa kohta 30 vuotta ja silti tuo jaksaa sykähdyttää joka kerta. Kannattaa myos tutustua sillan konehuoneeseen ja yläosan kävelysiltoihin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lintsi 35 m korkea
London Eye 135 m korkea.
Onko se hutera tai kiikkerä? Oliko kokemus kuitenkin hieno vai eloonjäämistaistelua?
Ei huoju eikä mitään muutakaan. Kokemuksena plussat voittavat miinukset. Ei silti olisi ykköskohteeni, jos voisin valita vain yhden.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lintsi 35 m korkea
London Eye 135 m korkea.
Tosi tasaista kyytiä, ja jos kauheasti pelottaa kannattaa pysytellä siellä kuplan keskellä penkillä.
Vierailija wrote:
Varmaan sitten arpoisin Towerin ja Buckinhamin palatsin välillä.
Buckmamin palatsi
Mikä buckhamin palatsi on?
-Olen ollut siinä maailmanpyörässä. Vähän kuin hissi mutta ei noussut suoraan ylöspäin. Enpä oikein sanoisi että oli mikään kummoinen elämys.
-Luonnonhistorian museo on hieno. Komea rakennus ja paljon nähtävää. Vähän sama kuin Helsingissä mutta isompi/parempi. Minulle jäi mieleen tähtipöly. Sitä ei ollut enää näytillä kun kävin seuraavan kerran. Siis pikkuisen harmaata pölyä joka on oikeasti peräisin tähtienvälisestä avaruudesta.
Kew Gardensin kasvitieteellinen puutarha.
British Museum