Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex pyytelee apua vielä kaiken kanssa

Vierailija
16.10.2023 |

Ärsyttävää. Milloin on autoasiaa milloin jotain muuta. Jos autonsa on rikki, niin kysyy mieheltä apua. On mielestään oikeutettu tähän koska heillä yhteiset lapset. Onneksi mies ei mene auttamaan, mutta minusta exien kanssa ei olla tekemisissä. En minäkään ole. Hänelläkin on uusi. On mielestäni hänen asiansa auttaa miehen exää.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä yhteiset lapset? 

Vierailija
2/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän noloa myös. Katkera.. vai mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten nämä yhteiset lapset? 

Aikuisia jo.

Vierailija
4/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi auttelee exää silloin kun et siitä tiedä. Pitäähän ne röörit nyt säännöllisesti rassata.

Vierailija
5/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vastaavia tarinoita ja loppuiko koska vai jatkuiko vuosia?

Vierailija
6/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Järjettömän noloa myös. Katkera.. vai mikä?

Mä en ainakaan koskaan kehtaisi. Olisin liian ylpeä tähän. Kysyisin apuni ihan jostain muualta. Ystäviltä, sukulaisilta ja todennäköisimmin ihan suoraan vaan korjaamolta. 

Vierailija
7/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin järkyttävän epävarma itsestäsi että sinua rasittaa jos miehesi ex tarvitsee exänsä apua? Jos on noin vaikeaa olla ihmisen kanssa, jolla on jo ollut perhe, olisi sinun kannattanut ottaa kumppani jolla ei ole lapsia ja menneisyyttä muiden kanssa. 

Ero ei aina tarkoita sitä että perhe ja läheiset ihmissuhteet loppuvat, vaikka romanttinen suhde olisikin toisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
8/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää että tuollaisia ihmisiä on olemassa. En kyllä ikinä kysyisi exältä apua ellei nyt olisi joku aivan erityinen asia esim entiseen yhteiseen kotiimme liittyen mitä en itse tiedä. 

Vierailija
9/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi olet noin järkyttävän epävarma itsestäsi että sinua rasittaa jos miehesi ex tarvitsee exänsä apua? Jos on noin vaikeaa olla ihmisen kanssa, jolla on jo ollut perhe, olisi sinun kannattanut ottaa kumppani jolla ei ole lapsia ja menneisyyttä muiden kanssa. 

Ero ei aina tarkoita sitä että perhe ja läheiset ihmissuhteet loppuvat, vaikka romanttinen suhde olisikin toisen ihmisen kanssa. 

No siinähän on yhteydessä jos kokee tarpeelliseksi. Minusta ex on ex syystä. On minullakin muutama 10 v suhde takanani, enkä heihin pidä yhteyttä. Ihan ystävinä erottiin. Jos vastaan kävelee, voin toki hetken jutella, muttei ole tarvetta soitella tai roikkua perässä. Miehen lapset ovat isoja ja aikuisia, ei ole heidänkään puolesta pakko olla tekemisissä.

Vierailija
10/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet asiasta? Mutta siis vaikka exä pyytelee apua, niin miehesi ei kuitenkaan reagoi siihen lähtemällä sitten sitä exää auttamaan?

Vierailija
11/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletteko puhuneet asiasta? Mutta siis vaikka exä pyytelee apua, niin miehesi ei kuitenkaan reagoi siihen lähtemällä sitten sitä exää auttamaan?

Ollaan. Eihän mies sille mitään voi, muuta kuin sanoa, että ei kuulu hänelle. :) Ei onneksi lähde auttamaan, en katselisi sellaista kyllä. Jos näin tekisi niin soittaisin kanssa vaikka ihan vaan piruuttani eksälleni ja pyytäisin jotain palvelusta, jonka osaisi paremmin kuin oma mieheni.. jos ei muuten menisi jakeluun.

Vierailija
12/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä loppui siihen kun mies minut tavattuaan lopetti ilmaisena työvoimana olon. Elarit riittää kyllä lasten asioihin, oma auto huollatetaan sitten omalla rahalla ja ajalla.

Vierailija
13/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan eksän kanssa kavereita, lapset jo aikuisia, erosta vuosia aikaa. Tai oikeastaan taidamme peräti olla ystäviä. Lapset ovat iloisia, että meillä on näin hyvät välit. Tulemme toimeen myös toistemme nyksien kanssa. Olemme viettäneet yhdessä joulujakin ja tehneet yhdessä matkan Italiaan, kun kuopuksemme meni siellä naimisiin. 

Oma äitini auttoi isääni monessa asiassa, kun tämä sairastui vanhemmiten ja asui yksin. Äidin uusi puoliso auttoi myös. 

Vierailija
14/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku kumma oletus siitä, että kaikki erot tapahtuu riitaisissa merkeissä ja exää kuuluu vihata.

No eivät pääty eikä tarvitse vihata ihmistä, joka on saattanut kuulua perheeseen suurimman osan elämästä. Itse ajattelen että exä on kuin sukulainen, jota autetaan jos pystyy. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä että ollaan hyppäämässä takaisin sänkyyn tai suhteeseen.

Vierailija
15/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että exien kanssa ei olla tekemisissä. No huh huh. Mitenköhän tämä homma nyt sitten menee kun itse asun exän omistamassa talossa vuokralla. :D 

Vierailija
16/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi joku muuttaisi tapojaan kesken kaiken? On ihmiset, jotka tekevät uudelle tilan eksältä ja ihmisiä, jotka eivät. 

Vierailija
17/72 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävän epävarmoja ovat nämä nyxät jotka eivät kestä exän olemassa oloa! Ihanaa minä-minä keskeisyyttä teillä: "Onneksi mies ei mene auttamaan, mutta minusta exien kanssa ei olla tekemisissä. En minäkään ole" "Meillä loppui siihen kun mies minut tavattuaan lopetti ilmaisena työvoimana olon". Pitäkää ne miehet nyt tiukasti tossun alla, ex ja mennyt pitää unohtaa kokonaan koska MINÄ, uusi olen kuvioissa :D

Taidanpa tässä lähteäkin exän ja hänen uuden puolisonsa kanssa iltakahville, mietitään samalla lasten huoneen remonttia jossa lupasin auttaa heillä. Eikä tästä ole kauaa kun ex kävi vilkaisemassa autoani, meillä kun autetaan puolin ja toisin. Onneksi ex löysikin rinnalleen fiksun ja tasapainoisen ihmisen eikä jotain teinidraamaa elävää pissistä.

Vierailija
18/72 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Säälittävän epävarmoja ovat nämä nyxät jotka eivät kestä exän olemassa oloa! Ihanaa minä-minä keskeisyyttä teillä: "Onneksi mies ei mene auttamaan, mutta minusta exien kanssa ei olla tekemisissä. En minäkään ole" "Meillä loppui siihen kun mies minut tavattuaan lopetti ilmaisena työvoimana olon". Pitäkää ne miehet nyt tiukasti tossun alla, ex ja mennyt pitää unohtaa kokonaan koska MINÄ, uusi olen kuvioissa :D

Taidanpa tässä lähteäkin exän ja hänen uuden puolisonsa kanssa iltakahville, mietitään samalla lasten huoneen remonttia jossa lupasin auttaa heillä. Eikä tästä ole kauaa kun ex kävi vilkaisemassa autoani, meillä kun autetaan puolin ja toisin. Onneksi ex löysikin rinnalleen fiksun ja tasapainoisen ihmisen eikä jotain teinidraamaa elävää pissistä.

Tämä toimisikin, jos olisi molemminpuolista! Sen sijaan ei ole. Ex suunnilleen vain hankaloittaa miehen elämää esim. joitakin aikoja sitten kun mies myi asuntonsa (jossa ex oli asunut aiemmin). Mies pyysi exäänsä hakemaan tavaransa tai kysyi että saako tämän heittää roskiin jne. niin ex ei tyyliin vastannut tai vastannut, että hakee tavaran, muttei koskaan sitten hakenutkaan jne.. Sen sijaan odottaa mieheltä itse apua, muttei hoida itse edes sellaisessa, jotka ovat hänen entistä elämäänsä! Miksi ihmeessä sellaisen ihmisen kanssa pitäisi olla ylintä ystävää??

Vierailija
19/72 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tämä toimisikin, jos olisi molemminpuolista! Sen sijaan ei ole. Ex suunnilleen vain hankaloittaa miehen elä

Musta on kyllä kohtuutonta vaatia että nyxän pitäisi jotenkin automaattisesti olla kavereita toisen exän kanssa. Miksi pitäisi? Pakkoko viettää lomatkin yhdessä?

Vierailija
20/72 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelet että exien kanssa ei olla tekemisissä. Mutta heillä on yhteisiä lapsia, olkoot aikusia. Jos nämä aikuiset lapset kutsuvat vanhempansa kylään juhlimaan, niin sinä jäät niistä juhlista ulos. Tottakai he omat vanhempansa kutsuvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi