Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ns. tavisihminen pystyy enää ostamaan omistusasuntoa? Hinnat järkyttävä kovia, lainakorot pilvissä, verovähennysoikeus poistui....

Vierailija
16.10.2023 |

...varainsiirtovero on ensi vuoden alusta maksettava myös ensiasunnosta ja elämisestä jää muutenkin paljon vähemmän käteen kuin vielä ns. hyvinä aikoina jäi.

Ovatko päättäjät ihan tarkoituksella blokanneet taviksilta mahdollisuuden vapautua vuokraorjuudesta? Nyt tavikset saavat rikastuttaa rikkaita vuokraisäntiään koko loppuelämänsä ajan.

Vuokra-asuminen on varallisuuserojen kasvattamista.

Kommentit (946)

Vierailija
801/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu ?🤨

Yksi sekopää itse kertoo terveystietonsa, ja sitten uhkailee muita poliisilla. On niin ilkeä, että vaikea tuntea mitään myötätuntoa tyyppiä kohtaan, joka haluaa muille ulosotto ja, koska itse on työtön.

Ei vaan hönö kirjoittelija on laittanut kaikki tiedot + terveystiedot samoihin viesteihin. Menee poliisille tutkittavaksi.

Keskusteletkohan itsesi kanssa ? Saat vastauksen liian salamana ja sama toisin päin....

Hienosti löytyi kommentteja missä kerrot minusta tunnistettavia tietoja, otin kuvakaappaukset ja laitoin viestin, että tutk

Hönö kirjoittelija voi joutua leikatulle ansiosidonnaiselle.

Pitäisinkö töissä työntekijän joka on kirjoittanut noi hönökirjoitukset. No en.

Vierailija
802/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ne kommentit mitkä on poistettu ja joissa on toisesta palstalaisesta tunnistettavia tietoja saa takaisin.

Voi voi. Jos minulla olisi vakituinen työpaikka niin en kyllä olisi riskeerannut sitä yhdenkään palstalaisen takia.

Mutta toiset näköjään riskeeraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö kirjoittelijahan on jo leikatulla anskulla, eikä Hönöä kukaan pidä töissä pakkorakoa pidempään??????????

Vierailija
804/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä. Mietin vain onko siinä enää mitään järkeä? Omia lapsia ei ole.

Ei ainakaan näillä hinnoilla ja vastikkeilla. Vuokralla on ylitarjonnan takia halvempaa varsinkin jos jaksaa etsiä ja tinkiäkin. Eläkkeitäkään tuskin nykyisille työikäisille virolaiset duunarit ja wolttikuskit maksaa. 

Vierailija
805/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri laskettiin ohjauskorkoa. Kyllä se siitä.

Vierailija
806/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama homma kuin 1990-luvun lamassa ja pankkikriisissä! :D

Ei vaan ole vielä koettu samaa asuntoromahdusorgasmia. Sitten alkaa taas asunto-ostajien kissanpäivät.

Vierailija
807/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORILAISEN työttömän tradenomi Hönö Tiaisen päivä taas pätkähti palstalla paskaa jauhaessa 😎🌞🤣

🎵 ja lapset sai taas eineksiä syödäkseen 🎶

Vierailija
808/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useempi asunto Pk-seudulla, osa jo velattomia. On sitten lapsille kodit valmiina, kun omilleen muuttavat. Ensimmäisen ostin 25 vuotiaana.

Tulevilla suomen työmarkkinoilla räpiköiville kun pärähtää siitä omistusasunnosta parit isännlitsijän myymät höpöhpöremontit ei sitä asuntoa yksinkertaisesti ole varaa pitää. Sitä omaa.

Vierailija
809/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ne kommentit mitkä on poistettu ja joissa on toisesta palstalaisesta tunnistettavia tietoja saa takaisin.

Voi voi. Jos minulla olisi vakituinen työpaikka niin en kyllä olisi riskeerannut sitä yhdenkään palstalaisen takia.

minä vinkkasin molempiin ip-lehtiin jutun tästä Hönöstä

Vierailija
810/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PORILAISEN työttömän tradenomi Hönö Tiaisen päivä taas pätkähti palstalla paskaa jauhaessa 😎🌞🤣

🎵 ja lapset sai taas eineksiä syödäkseen 🎶

Oottepa siellä YIT:n konttorilla myöhään töissä.

Vierailija
811/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet ei muista kun korot oli 15 %.

Vierailija
812/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnet ei muista kun korot oli 15 %.

Näillä lainamäärillä on ihan hyvä, ettei muistetakaan.

Vierailija
813/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatetaan muuttaa paikkaan, missä on paljon naapureita lähellä, kun haen tuon työkyvyttömyyseläkkeen.

Olisin voinut jatkaa työkkärin listoilla, jos olisi kehuttu, kiitetty määräaikaisten töiden tekemisestä ja kannustettu, että kyllä sinä töitä saat.

Mutta ei, nyt on haukuttu ja haen masennuksesta saikulle ja sitä kautta työkyvyttömyyseläkkeelle.

yt PORILAINEN työtön tradenomi Hönö Tiainen

Vierailija
814/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on mielestäni edullista omistaa asunto. Helsinki on tottakai vähän kalliimpi muttei sekään ollenkaan paha. 

Mutta missä muualla maailmassa kuin Suomessa voi vuosipalkalla ostaa hyväkuntoisen omakotitalon? 

Vierailija
815/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatetaan muuttaa paikkaan, missä on paljon naapureita lähellä, kun haen tuon työkyvyttömyyseläkkeen.

Olisin voinut jatkaa työkkärin listoilla, jos olisi kehuttu, kiitetty määräaikaisten töiden tekemisestä ja kannustettu, että kyllä sinä töitä saat.

Mutta ei, nyt on haukuttu ja haen masennuksesta saikulle ja sitä kautta työkyvyttömyyseläkkeelle.

ja 

Tämä on oikein kiusaamispalsta. 

Kysytään mitä vikaa sussa on kun cv 2 sivua ja et ole vakituinen vieläkään. 

Niin, kuule. En tule enää tuuraamaan kenenkään äitiyslomia enkä sairaslomia. 

Haen saikkua ja työkyvyttömyyseläkkeelle ja olen teidän ilona täällä palstoilla. 

Vierailija
816/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja 

Haen saikkua ja työkyvyttömyyseläkkeelle ja olen teidän ilona täällä palstoilla. 

ja minä sentäs olen ollut kaikille ystävällinen, myötätuntoinen ja kannustava. Tsemppaan kaikkia työn orjuuttamia ja asuntovelkaisia, kannan huolta Suomen tulevaisuudesta.

(sormet ristissä selän takana) 

Vierailija
817/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja 

<

No, se on hyvä, jos susta on hyviä seuraavat uudistukset mitä on tulossa: paikallinen sopiminen eli saa mennä töihin alle tes-palkan (käsitellään nyt kesäkuussa), irtisanomissuojan heikentäminen myös julkisessa eli saa irtisanoa yhdestä virheestä tai myöhästymisestä, alle 50 hengen työpaikalla ei ole enää takaisinottovelvoitetta, omistusasuntoon ei saa enää asumistukea, ansiosidonnainen porrastettu.

Minä asun vuokralla, en minä omistusssuntoa menetä, nuo uudistukset koskee teitä vakituisia. Vuokralla saa asumistukea ja toimeentulotukea pienillä tuloilla yhä edelleen.

Jos sinulta nyt menee työpaikka hönö kirjoitustesi takia niin onko leikattu ansiosidonnainen ok?

Menen jatkamaan sun kirjoitusten ilmoittelua.

Vierailija
818/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, siitä tulee iso kunnianloukkaussyyte.

Sulla on varaa menettää työpaikka.

En ole yhteenkään viestiin itse kirjoittanut mistä kaupungista olen, entäs sä, kun tulee tutkinta?

Vierailija
819/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät palomiehistä, poliiseista ja upseereista.

Voi voi, lyhyt sivarin käynyt mies ei kiinnosta ketään. 

Otan usein poliisiin yhteyttä netin kautta. Olen jo tutustumisastetta pidemmällä.

https://asiointi.poliisi.fi/yksityis/rikos

Vierailija
820/946 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, siitä tulee iso kunnianloukkaussyyte.

Sulla on varaa menettää työpaikka.

En ole yhteenkään viestiin itse kirjoittanut mistä kaupungista olen, entäs sä, kun tulee tutkinta?

Entä mun pituus, kaupunki, lasten sukupuoli, iät, toisen lapsen koulu, tietyt työpaikat, ikä, sairaudet.

Aika tunnistettavia tietoja.

Hönö kirjoittajalla taitaa kohta puntit tutista, kun tulee tutkinta.

Jos olen kirjoittanut jotain sairaiksistani niin samassa viestissä ei ole ollut mun ikää eikä kotikaupunkia jne. eli sulle on tulossa aika syytteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan