Kuka ns. tavisihminen pystyy enää ostamaan omistusasuntoa? Hinnat järkyttävä kovia, lainakorot pilvissä, verovähennysoikeus poistui....
...varainsiirtovero on ensi vuoden alusta maksettava myös ensiasunnosta ja elämisestä jää muutenkin paljon vähemmän käteen kuin vielä ns. hyvinä aikoina jäi.
Ovatko päättäjät ihan tarkoituksella blokanneet taviksilta mahdollisuuden vapautua vuokraorjuudesta? Nyt tavikset saavat rikastuttaa rikkaita vuokraisäntiään koko loppuelämänsä ajan.
Vuokra-asuminen on varallisuuserojen kasvattamista.
Kommentit (946)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollin muisti on yhtä lyhyt kuin sen ÄO 🤣👮🤡
Pakko-oireinen ei pysty lopettamaan (F42)
Laitan tästä myös ip-pyynnön poliisille.
Hönö pyytää polliisilta itsepalvelua 🤣👮🤡
Luuletko olevasi hauska.
Tosta meni oikeasti pyyntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö kirjoittelija ei voi enää syytten jälkeen työskennellä missään, missä on turvallisuusselvitys: lentokenttä, satamat, poliisi, armeija, palolaitos, valtion virastot, ei voi mennä edes remonttia tekemään.
Irtisanomissuoja heikkenee, hienosti karsit itseltäsi työpaikkoja.
Älä huoli Hönö, et sinä muutenkaan töitä saa. Huoletta voit jatkaa, ethän edes ulkoile, joten kotona voi piilotella häpeääsi kuten tähänkin asti 🤣
En minä ole kertonut palstalla kenestäkään tunnistettavia tietoja enkä terveystietoja vaan sinä.
Hönö kirjoittelee koko ajan terveystietojaan ja tunnisteitaan. Hönö tunnistautuu Hönöksi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi hauska.
Viestissä luki, että kertoo terveystietoja ja löytyy ketjuja mihin olet postannut kaikki muut tiedot.
Menen muihin ketjuihin laittamaan ilmoitukset eteenpäin niistä sun laittamista tiedoista minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi hauska.
Tyhjän saa pyytämättäkin!
Vanha sananlasku 🤣🤡
Meillä mies tienaa n. 6 ke ja nainen noin 6 ke. Osake- ja asuntovarallisuutta yhteensä noin 500 ke, ei perintöjä. Ollaan 35 v ja voitaisiin ostaa omakotitalo velattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi hauska.
Viestissä luki, että kertoo terveystietoja ja löytyy ketjuja mihin olet postannut kaikki muut tiedot.
Terveystietoja 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Valtio vie veroina uuden asunnon hinnasta yli
40%. Kallista on.
Siis mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu ?🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi hauska.
Pyytää nyt saa. On hän minusta hauskempi kun tämä tyyppi, joka toivoo kaikille muille potkuja ja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sekopää itse kertoo terveystietonsa, ja sitten uhkailee muita poliisilla. On niin ilkeä, että vaikea tuntea mitään myötätuntoa tyyppiä kohtaan, joka haluaa muille ulosotto ja, koska itse on työtön.
Mulla on useempi asunto Pk-seudulla, osa jo velattomia. On sitten lapsille kodit valmiina, kun omilleen muuttavat. Ensimmäisen ostin 25 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sekopää itse kertoo terveystietonsa, ja sitten uhkailee muita poliisilla. On niin ilkeä, että vaikea tuntea mitään myötätuntoa tyyppiä kohtaan, joka haluaa muille ulosotto ja, koska itse on työtön.
Ei vaan hönö kirjoittelija on laittanut kaikki tiedot + terveystiedot samoihin viesteihin. Menee poliisille tutkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi hauska.
Pyytää nyt saa. On hän minusta hauskempi kun tämä tyyppi, joka toivoo kaikille muille potkuja ja ongelmia.
Ei se välttämättä enää ole hauska, kohta tieto, että se on levitellyt toisen ihmisen terveystietoja palstalla menee sen työnantajalle ja poliisille.
Mahtaako saada pitää työpaikkaansa, tollaseen työntekijään ei voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan hönö kirjoittelija on laittanut kaikki tiedot + terveystiedot samoihin viesteihin. Menee poliisille tutkittavaksi.
Keskusteletkohan itsesi kanssa ? Saat vastauksen liian salamana ja sama toisin päin....
Esimerkiksi minä. Mietin vain onko siinä enää mitään järkeä? Omia lapsia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteletkohan itsesi kanssa ? Saat vastauksen liian salamana ja sama toisin päin....
Totta kai hän vastaa itselleen ja käy peukuttamassa omia vastauksiaan.
Me pystytään vain vaivoin pitämään 6v sitten ostettu talo. Ei ollut kristallipalloa silloin(kaan) käytössä. Ja ei, vihjaus kristallipalloon ei liity lainan korkojen nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti löytyi kommentteja missä kerrot minusta tunnistettavia tietoja, otin kuvakaappaukset ja laitoin viestin, että tutkivat niistä ip:n.