Miksi naiset valehtelee tässä asiassa hyvin usein?
Naiset siis usein väittää olevansa urheilullisia tai liikunnallisia mutta sitten ne on ylipainoisia eli pluskokoisia? Miten ylipainoinen nainen voi olla urheilullinen/liikunnallinen?
Just selasin tinderiä ja badoota.
M30
Kommentit (82)
Tää keskustelu kertoo kaiken. Naiset ei tajua valehtelevansa, kun ne ei ymmärrä liikunnallisen ja urheilullisen eroa. Ap taas ei ymmärrä urheilullisen ja hyväkroppaisen eroa, joten en tiiä onko se sen parempi.
Kyllä mäkin harrastan vaikka mitä mutta myös hyvä ruoka maistuu. Maantiepyöräily, maastopyöräily, lenkkeily, koiran kanssa ulkoilu, hiihto.
Niin, voihan sitä olla urheilullinen/liikunnallinen mutta silti hieman plösö.
Ootko koskaan AP katsonut noita Suomen vahvimpien miesten ja naisten kisoja? Meinaa ei siellä mitkään pikkuiset ihmiset kilpaile ja nämä tyypit urheilevat, nostelevat painoja jne joka päivä.
Ei se, että urheilee joka päivä tarkoita, että on hoikka.
Jos haet hoikkaa ihmistä, niin kirjoita suoraan profiilsi, että haluat puolisosi olevan myös hoikka.
Vierailija wrote:
Mun kaveri pelaa jalkapalloa ja pesäpalloa kesäisin sekä sählyä talvisin, harrastaa vaellusta ja kävelyä (siis paljon), ja liikkuu muutenkin paljon. Mutta on silti ylipainoinen. Että kyllä voi, urheilullinen ei tarkoita mitään fitnessbabea, vaan ne on sairaita.
Fitnessin ja plösön välillä on myös sellainen kuin normaali ja sopusuhtainen, usein tuntuu täysin unohtuvan.
Vierailija wrote: Ootko koskaan AP katsonut noita Suomen vahvimpien miesten ja naisten kisoja? Meinaa ei siellä mitkään pikkuiset ihmiset kilpaile ja nämä tyypit urheilevat, nostelevat painoja jne joka päivä. Ei se, että urheilee joka päivä tarkoita, että on hoikka. Jos haet hoikkaa ihmistä, niin kirjoita suoraan profiilsi, että haluat puolisosi olevan myös hoikka.
Joo toki jos haluaa kaikki naiset karkoittaa niin kertoo suoraan sen. Kaikki naisethan kun haluavat säilyttää myös sen lihomiskortin jotta myöhemmin saa luvan kanssa lässähtää vaikka nyt olisivatkin tikissä.
Jos olet huipputason kuulantyöntäjä tai moukarinheittäjä, niin eivätkö he ole urheilullisia, koska kroppa ei ole kuin kymppitonnin juoksijalla tai korkeushyppääjällä?
Minä voisin kysyä miksi miehet valehtelevat pituutensa? Tinderissä sun muissa ollaan olevinaan väh. 180cm. Mutta sitten treffeille laahustaakin joku 160cm pätkä.
Miesten mielestä liikunnallinen nainen on hento, siro, saa olla melko lihakseton, ei voimakkaan näköinen, sellainen ballerinan näköinen, uimarin tai kuulantyöntäjän näköinen voimakas nainen ei ole mieluisa.
En mainosta itseeni urheilullisena, mutta liikunnallinen olen huolimatta reilustakin ylipainostani. Töissä pelkästään helposti sen 15000-20000 askelta päivittäin ja lisäksi koirien lenkitykset ja muu liikunta. En mielestäni sohvapottu ole.
En mainosta itseeni urheilullisena, mutta liikunnallinen olen huolimatta reilustakin ylipainostani. Töissä pelkästään helposti sen 15000-20000 askelta päivittäin ja lisäksi koirien lenkitykset ja muu liikunta. En mielestäni sohvapottu ole.
Tällä palstalla kun kerrot, että rajoitat syömistäsi jollain tavalla, olet heti neuroottinen ortorektikko tiukkis, mutta silti naisten pitäisi ilmeisesti olla xs-kokoa ja painaa 52 kiloa.
Tällä palstalla kun kerrot rajoittavasi syömisiäsi jotenkin, olet heti neuroo ttinen orto rektikko tiuk kis. Ilmeisesti naisten pitäisi silti olla xs kokoa ja painaa 52 kiloa.
Mikä vaikeus on siirtyä tänne?
https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=3425516472a7a66a0b426a5…
Löysit siis yhden asian josta naiset valehtelevat usein?
Tosiaan vain yhden?
Vähän ohi aiheen, mutta ihmisten kroppa reagoi eri tavalla eri lajeihin. Minulla esim. juuri voimatreeni nostaa kortisolitasoja ihan älyttömästi ja pistää kropan hirveään stressitilaan. Minulla stressi johtaa taas hyvin helposti lihomiseen, vaikka en muuttaisi syömistä.
En nykyisin nosta painoja tästä syystä ollenkaan teen lähinnä pilatesta, joka sopii kropalleni. Lisäksi juoksen, joka on ollut aina minun kehon ja mielen hyvinvoinnille se ykkösjuttu.