Miksi naiset valehtelee tässä asiassa hyvin usein?
Naiset siis usein väittää olevansa urheilullisia tai liikunnallisia mutta sitten ne on ylipainoisia eli pluskokoisia? Miten ylipainoinen nainen voi olla urheilullinen/liikunnallinen?
Just selasin tinderiä ja badoota.
M30
Kommentit (82)
Vierailija wrote:
Miksi esimerkiksi suomen taitoluistelijat ja hiihtäjät ei ole ylipainoisia tai yleisurheilun juoksijat,korkeushyppääjät tai pituushyppääjät? Ne on urheilullisia. Joku kuulantyöntäjä tai moukarinheittäjä on lihava eikä ne ole urheilullisia, urheilullinen ei ole lihava koska rasvasta on vain haittaa urheilusuorituksissa.
Miksi kiira korpi ei ole lihava?
Hei autisti jankkaaja. Sano suoraan, jos haluat hoikkaa tai laihaa seuraa, mutta yritä nyt ymmärtää, että on erilaisia, eri tavoin urheilullisia ihmisiä. Ymmärtätkö? Olease ei enää jankutijuankuti laiha, jankutijankuti hoikka
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi esimerkiksi suomen taitoluistelijat ja hiihtäjät ei ole ylipainoisia tai yleisurheilun juoksijat,korkeushyppääjät tai pituushyppääjät? Ne on urheilullisia. Joku kuulantyöntäjä tai moukarinheittäjä on lihava eikä ne ole urheilullisia, urheilullinen ei ole lihava koska rasvasta on vain haittaa urheilusuorituksissa.
Hei autisti jankkaaja. Sano suoraan, jos haluat hoikkaa tai laihaa seuraa, mutta yritä nyt ymmärtää, että on erilaisia, eri tavoin urheilullisia ihmisiä. Ymmärtätkö? Olease ei enää jankutijuankuti laiha, jankutijankuti hoikka
😂 Ei sille mee perille.
Vierailija wrote:
Niille liikunta on ammatti, muut joutuu liikkumaan töiden ohella. Ja vaikka tekisi fyysistä työtä niin urheilijan ammatti on kovin erilainen.
Sinua ei ilmeisesti kiinnosta syödä palaakaan suklaata kauniin naisen kanssa sohvalla, ymmärrän. Miksi luulet sen muita kiinnostavan? Naaraat on eläinmaailmassa pieniä ja pyöreitä ja sinun kannattaa ehkä siirtyä uroksiin mieltymystesi vuoksi.
Itellä hyvin tarjontaa Tinderissä, vaikka oon laittanut profiiliini paljon WT-juttuja ja vaikka jotain "parempien" ihmisten juttuja on, niin en todellakaan laita niitä profiiliini. Tulee liikaa muuten tyhmiä esim. Perus Gold Digger instaihmisiä vastaan. Olen kylläkin 30v nainen. 🩷🩷🩷
Vierailija wrote:
MIehet (ja naisetkin) nyt haluaa tiettyjä asioita, kuten, että tuleva kumppani olisi vähintäänkin normaalipainoinen tai mielellään hoikka, jolla hieman lihaksia. Mutta moni sitten ei kuitenkaan halua tätä, koska sittenhän kumppani on jatkuvasti liikkumassa, monta kertaa viikossa töiden jälkeen ja viikonloput harjoitusleireillä.
Moni haluaa menestyneen puolison, mutten sitten haluakaan, koska puoliso on koko ajan edistämässä uraansa pitkien työpäivien muodossa.
Moni haluaa pitkätukkaisen puolison, muttei sitten haluakaan, koska aina on suihkuviemärit tukossa hiusten takia.
Moni haluaa meikatun/fiksatun puolison, muttei sitten haluakaan, kun kaikkialle lähtö kestää aina sen 1/2 h pidenpään kuin au naturelleillä. Eikä halua muutenkaan, koska haluaa, että puoliso on luonnollinen.
Moni haluaa, että puoliso on rikas, muttei sitten haluakaan, jos itse joutuu ajamaan autonrämällä ja puoliso huristelee töihin 100
Moni haluaa puolison tuovan samalla itsellekin valmiin elämän, johon sujahtaa. Siihen saakka on istuttu koneen ääressä kippaamassa olutta ja energiajuomaa, valvottu yöt ja nukuttu päivät, tukka ja kämppä likaisina. Mutta halutaan nainen, jolla on kiva koti ja työ, harrastuksia, kavereita ja aktiivista elämää. Ajatellaan, että sitten kun on se nainen, omakin elämä muuttuu sellaiseksi.
Naiset osaavat yleensä paremmin suhteuttaa odotuksensa jo olemassa olevaan elämäänsä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ylipainoinen nainen joka sanoo olevansa urheilullinen ja etsivänsä urheilullista miestä ei tajua sitä että se urheilullinen mies ei voi esimerkiksi lenkkeillä sen ylipainoisen urheilullisen naisen kanssa kun se ylipainoinen nainen ei jaksa juosta tai lenkkeillä pitkiä matkoja.
Pakko se on myöntää, palsta meni pilalle, kun nämä 13-vuotiaat autistit tuli ulikselta tänne.
Urheilullinen etsii urheilullista kumppania juuri siksi että voi yhdessö harrastaa liikuntaa. Ei se ylipainoinen nainen ole hyvä kumppani urheilulliselle miehelle juuri siksi kun ne ei voi harrastaa liikuntaa yhdessä.
Me harrastetaan miehen kanssa juoksua molemmat. Ei silti IKINÄ juosta yhdessä. Syynä ihan vain se, että meillä on eri kilometrivauhdit, tavoitteet ja treeniohjelma. Silti minusta on kiva, että on sama harrastus.
Luultavasti urheilullista kumppania etsivä haluaa kumppanilleen samat arvot ja elämäntavan, vaikka ei tehtäisi kaikkea yhdessä. Mekin liikumme yhdessä lähinnä vain koiran kanssa lenkkeillessä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ylipainoinen nainen joka sanoo olevansa urheilullinen ja etsivänsä urheilullista miestä ei tajua sitä että se urheilullinen mies ei voi esimerkiksi lenkkeillä sen ylipainoisen urheilullisen naisen kanssa kun se ylipainoinen nainen ei jaksa juosta tai lenkkeillä pitkiä matkoja.
Pakko se on myöntää, palsta meni pilalle, kun nämä 13-vuotiaat autistit tuli ulikselta tänne.
Urheilullinen etsii urheilullista kumppania juuri siksi että voi yhdessö harrastaa liikuntaa. Ei se ylipainoinen nainen ole hyvä kumppani urheilulliselle miehelle juuri siksi kun ne ei voi harrastaa liikuntaa yhdessä.
Me harrastetaan miehen kanssa juoksua molemmat. Ei silti IKINÄ juosta yhdessä. Syynä ihan vain se, että meillä on eri kilometrivauhdit, tavoitteet ja treeniohjelma.
Monet naiset jotka kutsuu itseään urheilulliseksi ja etsii urheilullista miestä on siinä kunnossa että heille tekee tiukkaa juosta edes 100 metriä.
Mä olen ylipainoinen ja liikun joka päivä yli tunnin.
Säännöllistä liikuntaa aamulla yli 30 min ja töiden jälkeen toiset
Vierailija wrote:
Minä olen nähnyt melkoisen ylipainoisia naisia ja miehiäkin polkukisoissa joissa juostaan esim. 34-80 km. Toki siellä välillä kävelläänkin maaston niin vaatiessa, mutta ei ihan joka urheilullinen jamppakaan niistä selviäisi. Itse et siis tajua mitä urheilullinen tarkoittaa. Että laita reilusti vaan että etsit laihaa naista kun sitähän sä kuitenkin tarkoitat.
Ihan mielenkiintoista määrittelyä. Juoksen muutaman kilometrin työmatkat, käyn työpaikan salilla pari kertaa viikossa ja uimassa noin kerran viikossa. En ole yhtään urheilullinen enkä liikunnallinen, vaan liikun vain pakolliset jotta terveys pysyy yllä ja paino kurissa.
Liikunnalliseksi sanoisin ystävääni, joka tuntuu täyttävän koko vapaa-aikansa salikäynneillä sekä tennis- ja padelvuoroilla ja pelaa jalkapalloa jossain alasarjassa. Kerran viikossa käy höntsäilemässä korisporukassa. Samoin toisen ystäväni, joka käy ryhmäliikuntatunneilla lähes päivittäin, usein kahdellakin.
Urheilullinen on mielikuvissani sitten jo tosi tavoitteellisesti jotakin lajia monta kertaa viikossa harrastava. Oli se sitten juoksua, kartingia tai kuulantyöntöä.
Vierailija wrote:
Sopiiko tiedustella, että oletko liikkunut tuolla tavalla joitakin kuukausia vai vuosia? Mitä tuo 30 min liikunta sisältää? Kävely töihin 2 km ja sitten takaisin sama?
Vierailija wrote:
Sun ruokailut on sitten päin peetä kun olet ylipainoinen. Syötkö liian usein herkkuja vai syötkö vaan liikaa? Jos ihminen liikkuu ja urheilee niin ei se ole ylipainoinen ellei vedä järkyttäviä määriä ruokaa.
Juu, ja sitten kertovat että parikymppisenä urheilin SM-tasolla. Mitä ihmeen väliä sillä on nyt parikymmentä vuotta myöhemmin? Kun ei se SM-taso näy kropassa, mielentilassa tai valinnoissa enää millään tavalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ne jotka ovat lapsena/teininä harrastaneet jotakin urheilulajia, lihovat usein aikuisena. On totuttu suuriin kalorimääriin ja päivittäiseen liikuntaan.
Miksi ne sitten on ylipainoisia vaikka ne on urheilullisia?
Jos ne on vaikka raskaansarjan painijoita.
Naisille urheilua on kävellä kauppaan sipsi osastolle. Eivät naiset salilla käy rautaa nostamassa.
Minä olen tehnyt tänä vuonna yli 200 kertaa 20 km edes takaisen matkan fillarilla kalaan. Se on 4000 km polkupyörällä. Sitten vielä kauppareissut 7 km 3 kertaa vähintään viikossa.
Vierailija wrote:
Naisille urheilua on kävellä kauppaan sipsi osastolle. Eivät naiset salilla käy rautaa nostamassa.
Oletko niin yksinkertainen, että pidät vain raudan nostamista urheiluna
Vierailija wrote:
Joissakin lajeissa pitää myös syödä paljon, että jaksaa. Urheilu ei aina tarkota sitä, että oot automaattisesti timmi. Käyn kuntosalilla 4-5krt ja tavote on ollut kasvattaa voimaa ja lihasta. En oo lihava mutta en timmikään. En ollut nuorempanakaan vaikka harrastin urheilua sm tasolla.
Itsekin treenaan voimaa 5x viikossa ja syön aivan hitosti, mutta silti olen timmi. Enkä siis syö hitosti pelkkää salaattia vaan kunnon ruokaa ja herkkujakin. Välillä olen miettinyt voiko ihmisten aineenvaihdunnassa olla oikeasti näin iso ero vai miten paljon ne ihmiset sitten syövät, jotka eivät ole raskaalla liikunnallakaan hoikkia. Tuntuu että tällä nykyisellä liikuntamäärälläni joutuisin syömään kokopäivätyönä jos haluaisin olla jotakin muuta kuin timmi.