Suosittelen kaikille laihduttamista: elämästä tulee PALJON IHANAMPAA : )
On niin ihanaa, kun voi taas jopa rakastaa itseään ja saa ystäviä ja jaksaa paljon paremmin saaden enemmän asioita aikaan ja unenlaatu on paljon parempaa. Pisteenä i:n päälle se, että herkutkin maistuu paljon ihmeellisemmiltä, kun niitä tulee nautittua vain harvoina erikoishetkinä eikä mässättyä joka viikko : )
Kommentit (12)
Ennen minua halveksittiin ja pilkattiin ja sain jatkuvasti laihdutusneuvoja. Se kaikki on nyt mennyttä : )
ap
Ihaninta oli elämäni kun 179 cm pitkänä painoin 46 kg. Siitä kun olisi vielä laihduttanut niin olisi päässyt ikuiseen elämään paratiisissa eli laihduttaminen kannattaa.
Kuinka paljon laihdutit? Ja missä ajassa ja miten? Oliko tällä vaikutuksia rakkauselämääsi? T: eräs, jonka olisi pakko laihduttaa terveyden vuoksi ja haaveilen myös rakkaudesta
Ei se laihtuminen kaikkia ongelmia poista, muttan onhan elämä hieman helpompaa. Monet odottavat jotain eufooriaa, ja että jokainen ihastelisi ikuisesti , miten hoikka nyt olet.
Mutta ei se ihan niin mene. Laihduttamisesta saadun palkinnon arvo määrittää sen, miten pystyy sen saavutetun hoikkuuden pitämään.
Vierailija wrote:
Kuinka paljon laihdutit? Ja missä ajassa ja miten? Oliko tällä vaikutuksia rakkauselämääsi? T: eräs, jonka olisi pakko laihduttaa terveyden vuoksi ja haaveilen myös rakkaudesta
Jotain lähemmäs 20 kiloa. En läskinä punninnut itseäni, koska näin valokuvista ja peilistä, että asiat ei ole kohdallani niin kuin pitää. Kyllä sillä vaan on vaikutusta rakkauselämään, kun hoikistuu. Itse en läskinä edes kehdannut mennä deittipalstoille, nykyään saan paljon deittitarjouksia.
ap
Vierailija wrote:
Ihaninta oli elämäni kun 179 cm pitkänä painoin 46 kg. Siitä kun olisi vielä laihduttanut niin olisi päässyt ikuiseen elämään paratiisissa eli laihduttaminen kannattaa.
Jostain syystä kehopossut näkee aina läskiyden vastakohdaksi vain anoreksian. Eivät ole muka kuulleet semmoisesta kun NORMAALI PAINO.
Vierailija wrote:
Ei se laihtuminen kaikkia ongelmia poista, muttan onhan elämä hieman helpompaa. Monet odottavat jotain eufooriaa, ja että jokainen ihastelisi ikuisesti , miten hoikka nyt olet.
Mutta ei se ihan niin mene. Laihduttamisesta saadun palkinnon arvo määrittää sen, miten pystyy sen saavutetun hoikkuuden pitämään.
Oma äitini oli viimein tyytyväinen ja se oli palkinnoista parhain : )
ap
Säälittävää, kun ihmissuhteet on kiinni kiloistasi ja joudut pitämään niitä suhteita yllä muita miellyttämällä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jotain lähemmäs 20 kiloa. En läskinä punninnut itseäni, koska näin valokuvista ja peilistä, että asiat ei ole kohdallani niin kuin pitää. Kyllä sillä vaan on vaikutusta rakkauselämään, kun hoikistuu. Itse en läskinä edes kehdannut mennä deittipalstoille, nykyään saan paljon deittitarjouksia.
ap
20kg ei nyt mitään sumopainijaa ole sinusta tehnyt.
20kg ylipainolla olet ollut pyöreä, et sairaalloisen lihava.sinulla on kyllä muita ongelmia ollut ja on edelleen kuin tuo ylipaino.
Niinä hetkinä, kun oma elämäni on ollut oikeasti ihanaa, ei ole tullut mieleenkään tehtailla tällaisia aloituksia ja kommentteja Vauva-palstalle.
Ihmettelen, miksi niin harvoin puhutaan siitä, mitä se elämä on laihduttamisen jälkeen? Itse pudotin 12 kg ja olen nyt normaalipainoinen. Minulla esimerkiksi kolesteroliarvot putosi normaalin rajoihin enkä tarvitse enää kolesterollääkettä. Tämä siis jo kolme vuotta nyt. Mutta ihan parasta on se noussut energiataso. Jaksan tehdä vaikka mitä. Jaksan liikkuakin (en itseäni rääkäten, vaan silleen sopivasti), kun tarvitsee kantaa vain normaali kroppa mukana. Mulla oli jo 12 kg painavampana nivelvaivojakin. Enää ei ole. Kivuton elämä on ihanaa elämää. Ja ne unet. Ovat taas hyvät. Hyvät unet taas vaikuttavat siihen, että nukuttuani olen levännyt eli aamuisin on riittävästi virtaa seuraavaan päivään. Koen, että ennen painon pudotusta minulla oli kuin vähän sellainen vanhentunut akku, joka ei lataamallakaan tullut täyteen ja sitä lataustakin piti tehdä usein (halusin torkkua päivävunia). Nyt sisäinen akkuni kestää yön unilla koko seuraavan päivän. Töiden jälkeen jaksan käydä kävelyllä tai jumpassa, enkä vain torku sohvalla. Uskomaton ero näin pienellä painonpudotuksella.
Minä olen 49-vuotias.
Kyllä kannattaa : )
Omasta terveydestään huolehtiminen on elämän paras sijoitus.