Onko tuo Estonia-sarja todella ahdistava?
Katso lähetysajat : Estonia - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (119)
Olikohan kolmannen jakson sukellusmateriaali missä kelluu ruumis aitoa materiaalia…?
Alkoi vituttaa heti koko sarja. Miten Europan kippari on tuommonen räkäpussi sarjassa, kun oikeasti oli täyttä rautaa. Viking Isabellan tullessa paikalle nakkoivat he kaikki pelastusliivit mereen, kun luulivat siten auttavansa. Tästä syystä taas muut laivat eivät uskaltaneet ajaa alueelle, kun koko meri välkehti tyhjistä pelastusliiveistä. Ei ole paljon sarjantekijät viittineet asiaan paneutua.
Onko tässä Hirviniemi ja Nieminen rooleissa.
Ajattele ap että olen pienen lapsen kanssa pilkkopimeässä hytissä. Et saa ovea auki koska ulkopuolella veden paine on valtava. Ja pikkuhiljaa se jääkylmä vesi täyttää hytin. Joudut painamaan pienokaisen päätä veden alle ettei hän kärsisi. Ja oma viimeinen hetkesi koittaa…
Ajatteleppa että se hytin ovi aukeaa sisäänpäin.
Vierailija wrote:
Ajattele ap että olen pienen lapsen kanssa pilkkopimeässä hytissä. Et saa ovea auki koska ulkopuolella veden paine on valtava. Ja pikkuhiljaa se jääkylmä vesi täyttää hytin. Joudut painamaan pienokaisen päätä veden alle ettei hän kärsisi. Ja oma viimeinen hetkesi koittaa…
Aatteleppa ite.
Vierailija wrote:
Pettymys on ollut nämä kaksi ekaa jaksoa. Eniten häiritsee sarjan äänimaailma eli kirskunta/ kumahdustyylinen "musiikki". Ymmärrän mitä sillä on haettu, mutta se ei vaan sovi,on niin päälleliimatun oloinen ja ainakin itseäni ärsytti se koko ajan. Olisi ollut paljon tehokkaampi ilman niitä ääniä.
Hyvä, että kerroit. Minua raivostuttaa joka kerta, kun totean, että dokumentin katsominen on lopetettava tuon kirskunnan, kumahtelemisen ja taukoamattoman tättärään vuoksi. Nyt ei tarvitse ryhtyä katsomaan.
Vierailija wrote:
Katsoin pari jaksoa MTV Katsomossa ja mielestäni oli pieni pettymys, odotin paljon enemmän tapahtumaa itse laivalta mutta oli vain lyhyt klippi itse laivalta, suurin osa sarjasta keskittyy siihen mitä tapahtui maalla. Esim omaiset jotka odottelee tietoa ja tutkimuslautakunnan toimintaa. Sekin jollain tapaa kiinnostavaa mutta olisi ollut paljon jännittävämpää nähdä tapahtumat laivalta.
Tämä on ihan fail koko sarja?! Itse onnettomuutta ei näytetä lainkaan, ihan liian pitkiä monologeja ja kohtauksia. Kesken jäi.
Aatteleppa ite.
Omalle kohalles.
Kiitos infosta, en katso. Kiinnostaa itse onnettomuus ja siihen liittyvä laivalla.
Joo, minäkin jätän sarjan kesken. Pelkkiä ukkoja höpöttämässä tutkimuksiaan. Tällainen "draama" oltaisiin saatu tehtyä ihan yhdessä toimistokulississa. Ihmettelen, mihin ökykallisbudjetti on oikein saatu kulumaan?Lukuisien setämiesten palkkaamiseen?
Ei kai kukaan nyt tv-sarjoista ahdistu??
En pysty katsomaan. Muistam tuon kuin eilisen päivän, kuten myös Konginkankaan ja kouluampumiset.
Vierailija wrote:
En pysty katsomaan. Muistam tuon kuin eilisen päivän, kuten myös Konginkankaan ja kouluampumiset.
En mäkään pysty katsomaan. Muistan ikuisesti ne uutiskuvat, joissa pelastuslautat vaan kelluu meressä. Ihan kauhea tapahtuma.
Vierailija wrote:
Tuon vuoksi hytin ovet aukeaa sisälle päin
Olin kuvauksissa avustajana puettuna ysärivaatteisiin. Olin aikuinen, kun onnettomuus tapahtui eli muistan kaiken.
Aion katsoa.
Mielenkiintoista ajatella sitä pakokauhua mikä laivalla on vallinnut sen kaatuessa. Selviytymisvaiston huumassa on tallattu ihmisiä ja revitty heitä poistumisteiden edestä. Laivan kaatuessa käytävät ovat muuttuneet kymmenien metrien pituisiksi kuiluiksi jonne ihmisiä tippuu. Nilkassa roikkunut ihminen on pitänyt potkia irti jottei myös itse putoa. Pelastulautalle pyrkivää on tökätty sormella silmään jottei tämä upota koko lautaa.
Vierailija wrote:
Mielenkiintoista ajatella sitä pakokauhua mikä laivalla on vallinnut sen kaatuessa. Selviytymisvaiston huumassa on tallattu ihmisiä ja revitty heitä poistumisteiden edestä. Laivan kaatuessa käytävät ovat muuttuneet kymmenien metrien pituisiksi kuiluiksi jonne ihmisiä tippuu. Nilkassa roikkunut ihminen on pitänyt potkia irti jottei myös itse putoa. Pelastulautalle pyrkivää on tökätty sormella silmään jottei tämä upota koko lautaa.
Muistan lukeneeni että ihmisiä murskautui juoma-automaattien alle 😲
Vierailija wrote:
Itse en haluaisi nähdä yhtään sitä laivan pakokauhua. Tämä sarjan näkökulma on minulle mieluisampi. Jos se hukkumisella mässäily alkaa, jätän sarjan kesken.
Just ihan parasta nähdä millaisia eläimiä ihmiset on pakokauhussa.
Vierailija wrote:
He ovat vieläkin siellä hytissä...
Itse en haluaisi nähdä yhtään sitä laivan pakokauhua. Tämä sarjan näkökulma on minulle mieluisampi. Jos se hukkumisella mässäily alkaa, jätän sarjan kesken.