Olen kaunis alle 30v. nainen mutta lihava. Haluaisin kevyen suhteen ilman suurempia tunteita. Mahdollista?
En halua parisuhdetta. Haluan seksiä. Olla tuhma ja toteuttaa omia halujani.
Mutta olen lihonut. Painan liikaa. Se vähän harmittaa. Haluaisin ainoastaan sänkyyn miesten kanssa.
Voisiko onnistua? En ole viestitellyt miesten kanssa aikoihin. En tiedä miten minuun suhtautuvat.
Kommentit (70)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lihava nainen inhottaa :(
Joo jos pimperoa joutuu suorastaan kaivelemaan jostain vatsamakkaroiden ts ihran alta, niin kyllä mulla lerpahtaa täysin
Tällöin naisen täytyy olla todella iso. Itse olen ollut painavimmillaan 125kg eikä todellakaan tarvinnut kaivaa värkkiä esille makkaroiden alta vaan riitti kun levitin jalkani.
Takaapäin onnistuu. Hoikan kanssa romanttista seksiä mies haluaa edestäpäin että näkee naisen kasvoista miten se nauttii kun mies nuolee ja rakastelee. Lihavan naisen kanssa mies haluaa takaapäin nopeasti pussit tyhjäksi.
Aina voi laihduttaa vai onko naiset laiskoja etteivät jaksa treenata.
Vierailija wrote:
Takaapäin onnistuu. Hoikan kanssa romanttista seksiä mies haluaa edestäpäin että näkee naisen kasvoista miten se nauttii kun mies nuolee ja rakastelee. Lihavan naisen kanssa mies haluaa takaapäin nopeasti pussit tyhjäksi.
Kas kummaa kun kyllä mua haluaa panna edestäpäin komea ja hyväkroppainen mies vaikka painan 111kg. Hän myös oma-aloitteisesti ja innokkaasti nuolee mua. Haluaa, että lähetän hänelle paljastavia kuvia whatsappissa. Puolisonsa on normaalipainoinen, mutta jostakin syystä mies haluaa seksiä mun kanssa.
Kyllä miehille pillureikä kelpaa, jonossa on miehiä tulossa pökkimäön. Laitat vaan ilmoituksen jonnekin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kas kummaa kun kyllä mua haluaa panna edestäpäin komea ja hyväkroppainen mies vaikka painan 111kg. Hän myös oma-aloitteisesti ja innokkaasti nuolee mua. Haluaa, että lähetän hänelle paljastavia kuvia whatsappissa. Puolisonsa on normaalipainoinen, mutta jostakin syystä mies haluaa seksiä mun kanssa.
Saat sinä uneksia sellaisesta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Saat sinä uneksia sellaisesta.
Ei tarvitse uneksia kun on todellista.
Ei pitäisi olla vaikeaa löytää suhde.
Paljonko painoa on?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painoa on?
Ketju on tehty 15.10.2023.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painoa on?
Onko laihtunut vai tullut lisää?
Miehen löytäminen on luultavasti helppoa. Mutta joko suhde jää lyhyeksi, tai sitten se syvenee. Ihminen on ihminen ja toimii kuten ihmiset.
AP: "Olen kaunis alle 30v. nainen mutta lihava."
Lihava, eli rumapainoinen, ei voi ikinä olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painoa on?
Onko laihtunut vai tullut lisää?
Mitä sä multa kysyt? En ole ap.
Voiko 150-kiloinen saada kevyen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Lihava nainen inhottaa :(
Ei tässä sitä kysytty.
Ei kysytty, mutta otsikossa valehdellaan että rumapainoinen olisi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Onnistuu. Tällä palstalla on lihavia miehiä jotka haluaa seksiä. Siitä vaan valitsemaan niin saat kyllä heti.
Miksi lihavan naisen pitäisi kelpuuttaa vain lihavia miehiä? Itse suunnittelen seksitreffejä normaalipainoisen ja liikunnallisen miehen kanssa vaikka itse olenkin lihava. Miestä ei kilot haittaa. Satunnaisesti tapaan myös seksin merkeissä erästä komeaa ja hyväkroppaista varattua miestä.
Miksi pitäisi raakata poiskaan? Siinähän yhdessä mielessä toistensa kaltaiset ihmiset lähentyvät.
Miksi et vain laihduta ja ole seksikkään hoikka? Laihduttaminenhan on maailman helpointa. Pidät vain suusi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Onnistuu. Tällä palstalla on lihavia miehiä jotka haluaa seksiä. Siitä vaan valitsemaan niin saat kyllä heti.
Miksi lihavan naisen pitäisi kelpuuttaa vain lihavia miehiä? Itse suunnittelen seksitreffejä normaalipainoisen ja liikunnallisen miehen kanssa vaikka itse olenkin lihava. Miestä ei kilot haittaa. Satunnaisesti tapaan myös seksin merkeissä erästä komeaa ja hyväkroppaista varattua miestä.
Kyllähän suurinta osaa miehiä oikeasti oksettavat lihavat naiset. Ja miehet kyllä katsovat mielummin hoikkia kuin edes normaaleja naisia.