Olen kaunis alle 30v. nainen mutta lihava. Haluaisin kevyen suhteen ilman suurempia tunteita. Mahdollista?
En halua parisuhdetta. Haluan seksiä. Olla tuhma ja toteuttaa omia halujani.
Mutta olen lihonut. Painan liikaa. Se vähän harmittaa. Haluaisin ainoastaan sänkyyn miesten kanssa.
Voisiko onnistua? En ole viestitellyt miesten kanssa aikoihin. En tiedä miten minuun suhtautuvat.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 111kg ja mulla on seksisuhde komean hyväkroppaisen miehen kanssa.
Komeus on katsojan silmässä. Onko mies joku läskifetisisti?
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa ja se aiheuttaa ongelmia naisille sekä miehille. Miksi naisille ei kelpaa tasoisensa mies?
Jos nainen on ylipainoinen eli rumalle naiselle kuuluu mies joka on ruma ja matalastikoulutettu. Harmillisesti nuo alhaisen tason naiset etsii tasokkaita miehiä ja se on yhteiskunnallinen ongelma, tasa-arvoa pitäisi saada enemmän tähän asiaan.
Paskapuhetta
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa ja se aiheuttaa ongelmia naisille sekä miehille. Miksi naisille ei kelpaa tasoisensa mies?
Jos nainen on ylipainoinen eli rumalle naiselle kuuluu mies joka on ruma ja matalastikoulutettu. Harmillisesti nuo alhaisen tason naiset etsii tasokkaita miehiä ja se on yhteiskunnallinen ongelma, tasa-arvoa pitäisi saada enemmän tähän asiaan.
Itse yliarvioit oman itseäsi kun jaksat jankata jokaikisessä ketjussa jostain tasoista. Tuo sinun jankkaaminen vain alentaa tasoasi entisestään, usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse alhaisen tason mies jos sinua harmittaa kun alhaisen tason naiset etsivät tasokkaita miehiä eivätkä kelpuutakaan sinua. Sinä selkeästi yliarvioit oman tasosi, jopa niihin ylipainoisiin ja rumiksi haukkumiisi naisiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Onnistuu. Tällä palstalla on lihavia miehiä jotka haluaa seksiä. Siitä vaan valitsemaan niin saat kyllä heti.
Miksi lihavan naisen pitäisi kelpuuttaa vain lihavia miehiä? Itse suunnittelen seksitreffejä normaalipainoisen ja liikunnallisen miehen kanssa vaikka itse olenkin lihava. Miestä ei kilot haittaa. Satunnaisesti tapaan myös seksin merkeissä erästä komeaa ja hyväkroppaista varattua miestä.
Miksi pitäisi raakata poiskaan? Siinähän yhdessä mielessä toistensa kaltaiset ihmiset lähentyvät.
Joku nosti vanhan ketjun ja mulle näköjään kommentoitu. Mä en viehäty reilusti ylipainoisista miehistä. Ei voi mitään. En halua lähentyä sellaisten kanssa. Enkä kyllä ymmärrä miksi pitäisikään jos en tunne vetoa heitä kohtaan. Ihmeellinen ajattelutapa, että ylipainoisen pitäisi olla vain ylipainoisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 111kg ja mulla on seksisuhde komean hyväkroppaisen miehen kanssa.
Komeus on katsojan silmässä. Onko mies joku läskifetisisti?
Kyllä tuo mies on monen mielestä komea. Ei ole mikään läskifetisti vaan meillä on hyvää seksiä. Ja kyllä, seksisuhde jatkuu edelleen.
Onneksi kukaan ei pakota pysymään lihavana.
Eikä laihtuminen maksa edes mitään, päinvastoin.
Ihminen joka sanoo itseään kauniiksi on epäluotettava. Et tiedä miltä näytät katsojan silmissä.