Olen kaunis alle 30v. nainen mutta lihava. Haluaisin kevyen suhteen ilman suurempia tunteita. Mahdollista?
En halua parisuhdetta. Haluan seksiä. Olla tuhma ja toteuttaa omia halujani.
Mutta olen lihonut. Painan liikaa. Se vähän harmittaa. Haluaisin ainoastaan sänkyyn miesten kanssa.
Voisiko onnistua? En ole viestitellyt miesten kanssa aikoihin. En tiedä miten minuun suhtautuvat.
Kommentit (70)
Liity Tinderiin. Sieltä mäkin löysin erään miehen jonka kanssa nyt viestitellään jo whatsappissa ja tarkoitus tavata pian. Mies normaalipainoinen, liikunnallinen ja pitkä. Mä olen ylipainoinen, mutta miestä ei haittaa se.
Kukaan ei hae kotoa. Mene jonnekin ja mielellään tanssipaikkaan. Jokin ruotsinlaivakin voi onnistaa.
naapurin leskikin löyti sieltä miehen.
Olet siis etsimässä synnistä itsellesi lyhytaikaista nautintoa. Haluat rikkoa ja kovettaa itseäsi.
Suurempi todennäköisyys löytää joku tapahtuu, jos olet jossain näytillä.
Vierailija wrote:
Olet siis etsimässä synnistä itsellesi lyhytaikaista nautintoa. Haluat rikkoa ja kovettaa itseäsi.
Kyllä se seksin kaipuu on ihan luonnollista eikä syntistä. Sinulla on jotenkin vääristynyt maailmankuva.
Onko miehen ihonväri sinulle kynnyskysymys?
Kyllä pelkkää seksiseuraa irtoaa esim. Tinderistä melko helpostikin, vaikka olisi ylipainoinen ja ikääkin tullut. Parisuhteen löytäminen voi sitten olla hankalampaa, ainakin näin 40+ ylipainoisen yh:n näkökulmasta.
Vierailija wrote:
Onko miehen ihonväri sinulle kynnyskysymys?
Suomalaisia miehiä etsin. 35-45-vuotiaita.
Täytyy kokeilla mennä yökerhoonkin. Kai siellä jotain seuraa yksinäiselle nuorelle naiselle saa.
Ap
Miehet nimenomaan tykkää tuhdeista tytöistä jos ei tarvi sitoutua
Onnistuu. Tällä palstalla on lihavia miehiä jotka haluaa seksiä. Siitä vaan valitsemaan niin saat kyllä heti.
Valitan. MGTOW on jo voittanut, kuten täällä olen vuosia sanonut 💪
Ihan hyvä vaan eikö yökerho ole enemmän joillekin 20 v. lapsille?
Yökerhossa onnistaa. Pukeudu punaiseen mekkoon, se saa miehet villiksi! Itsevarmuus on seksikästä, kilot ovat silloin sivuseikka. Ole iloinen, menevä ja anna sen näkyä. Nauti elämästä ja tulet saamaan, mitä etsit.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei sitä sun vartalo ole pakko miehen katsella kun annat poskihoitoa.
Mitä tyydytystä ap siitä saisi, että ottaa suihin joltakin mieheltä? Kyllä seksissä myös naisen pitää saada jotakin.
Mutta tehän täällä muistutatte miehille monta kertaa päivässä miten seksi on teille niin oksettavaa jo ajatuksenakin...?
Varmasti täysin mahdollista, ehkä jopa helppoakin, olettaen että et ole kuitenkaan aivan massiivisen lihava.
Vierailija wrote:
Onnistuu. Tällä palstalla on lihavia miehiä jotka haluaa seksiä. Siitä vaan valitsemaan niin saat kyllä heti.
Fätsöincelit haluavat trimmattuja instabeibejä.
Näitä kevyt suhdetta haluavia naisia on jo liikaa, ja tarjolla paljon. Monet nuoremmat, hoikemmat ja kauniimmat tarjoaa minulle miehenä samaa, miksi siis tyytyisin Ap:hen?
Jos et voi tarjota kevytsuhdetta enempää, niin ei kiitos
M45
Joo jos pimperoa joutuu suorastaan kaivelemaan jostain vatsamakkaroiden ts ihran alta, niin kyllä mulla lerpahtaa täysin