Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita jotka olet tajunnut/oppinut +40 vuotiaana vaikka normaalisti pitäisi tietää nuorempana

Vierailija
15.10.2023 |

Opin täyttämään verokortin vasta 45-vuotiaana

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä olla kynnysmatto, vaan vetää selkeät rajat. Jos niitä rikotaan, niin goodbye.

Kannattaa kasvattaa oma selkäranka ja oppia rakastamaan itseään.

Älä luota kehenkään.

Elämä ei ole oikeudenmukainen.

Vierailija
22/28 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ne omasta mielestä seksuaalisesti kaikkein ns. noloimmatkin fetissit ja toiveet kannattaa puhua rohkeasti ääneen. Kukaan kumppani ei niitä itsestään arvaa tai ehdottele. Niitä voi toteuttaa vain olemalla täysin rehellinen ja rohkeasti sanoa niistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että muiden ihmisten kuuluu *sietää* minua tällaisena kuin olen - ei pelkästään päinvastoin. Ja että minulle kuuluu tietty tila ja huomio ja että minun mielipiteeni on tärkeä.

Vierailija
24/28 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 40v+ todella kannattaa varoa selkää, lihaksia ja niveliä. Ja katsoa ravintoaineita. Ei ole enää 20v vaikka silloinkin saattoi mennä joillakin nivel tai lihas ongelmaiseksi. Sitten ei naurata jos menee joku osa ja kipulääke ei toimi. Mobilat valmiiksi. Joskus voi olla selän kuvannus aiheellinen.

Vierailija
25/28 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että alkoholia ei ole tarkoitettukaan käytettäväksi viikottain. Se on juhlajuoma ja jos joka viikonloppu on mukamas puolison kanssa juhlat, että pitää viinipullo juoda, niin se itse asiassa on itsensä pettämistä. 

Vierailija
26/28 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että alkoholin juominen ei edellytä juhlaa.

Miksi pilata kiva, tärkeä, odotettu päivä alkolla?

Ennemmin tärkeät hetket freesinä ja sitten tavallisen tylsät, merkityksettömät hetket voi pilata viinalla.

M41

Vierailija
27/28 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnut sen, että ihmisiä ohjaa hyvin usein aate asioiden käsittelyssä ja tällöin mikään ns. järkipuhe ei mene perille. 

Vierailija
28/28 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up