Naiset eivät tunnu tietävän minkälainen on tavallinen mies ja syynä tähän on some ja hömppädraama.
Naisten mielestä normaali mies on tälläinen
-Yli 190cm
-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta
-Hiusraja täydellinen
-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla
-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina
-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto
-Palkka vähintään 4000e/kk
-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla
-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina
Kommentit (40)
Önnönnööööööööööö valivali naiset uliuli naiset nyyhnyyh naiset
Jankuti jankuti. En ole varmaan eläissäni tuollaista miestä edes nähnyt kuin elokuvissa :D
Oletko elänyt koko elämäsi tampiona, ap?
Jaa. Kaikki tuntemani pariutuneet nuoret miehet ovat tavallisia miehiä.
Tavallinen mies on sellainen, jolla ei ole väkivaltaista tai rikollista taustaa, velkoja ulosotossa, tai ongelmia päihteiden kanssa.
Höpö höpö. Minulle normaali mies on (korkea)koulutettu, työssäkäyvä ja pitää huolta itsestään. Ulkonäkö ja tyyli voi olla suunnilleen mitä vaan, mutta vaatteet aina puhtaita ja ehjiä, ja hygieniasta osataan huolehtia. Tähän kategoriaan menee ainakin 95% tuntemistani miehistä, eli ainakin omassa kuplassa vastaa hyvin todellisuutta. Nuo kalliit ja näyttävät asusteet ja autot on enemmän sellaista amisosastoa, ei mitään koulutettujen ja oikeasti hyväpalkkaisten juttuja.
Olen nainen ja näin minä ajattelen:
Tunnen vain 2 yli 190 cm pitkää miestä eli pituus on epänormaalia
Eihän muilla kuin himotreenaajilla ole alhaista rasvaprosenttia! Ei ole edes kaikilla jotka harrastaa urheilua ja tunnen monta sellaista
Joo, miehet voi kaljuuntua. Olen ollut ihastunutkin kaljuuntuvaan mieheen.
En välitä mikä milloinkin on muodissa, varsinkaan miesten muodissa, niin en tiedä kuka on muodikas ja kuka ei.
En usko että miehet on aina ehostettuja kun ei naisetkaan ole. Olen elänyt isän ja veljen kanssa parikymppiseksi eivätkä ole olleet aina ehostettuja
En odota että miehellä on koruja ja kallis kello kun rahatilanteet on erilaisia. Isälläni ei ole.
On totta, että monella miehellä on korkeakoulututkinto mutta jotkut pärjää ilmankin.
Tiedän itse ettei kaikista töistä saa 4000 e palkkaa. Tunnen kyllä työmarkkinat sattuneesta syystä.
Minua ei kiinnosta miehen auto. En itsekään omista autoa niin miksi vaatisin sitä muilta. Ei kaikilla vain ole mahdollusuutta hienoon autoon.
Se mikä merkitsee suhteessa ja tapailussa minulle eniten on se miten tulee miehen kanssa toimeen ja kohteleeko hän muita hyvin.
Nainen haluaa miellyttävän miehen. Tuskin kaikki vaativat että mies on rikas. Epämiellyttävä luonne tai harmaa tyyppi, ei kiinnosta oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies on sellainen, jolla ei ole väkivaltaista tai rikollista taustaa, velkoja ulosotossa, tai ongelmia päihteiden kanssa.
Kiva. Täytän kaikki noi "vaatimukset"...
Taitaa ap olla se, joka päivät pitkät tutkii hömpppävideoita netin ihmeellisessä maailmassa. Ulos on uskaltautunut viimeksi ennen koronaa.
Kyllähän media on rakentanut käsittämättömän paradoksaalisen ideaalimiehen mallin.
Pitää olla menestynyt tossukka.
Pitää olla ura, mutta antaa naisten mennä ohi.
Pitää olla jännä, mutta tasapainoinen ja turvallinen.
Pitää olla vahva, mutta näyttää kukkakepiltä.
Rahaa pitää olla kuin rosvopäälliköllä, mutta pitää olla töiden sijaan kotona tiskaamassa.
Pitää olla johtaja, mutta antaa naisen päättää kaikesta.
Avioliittojen aika taitaa olla ohi.
Ap se vaan sitkeästi yrittää harhojensa kautta naisia syyllistämällä saada naiset syyllistymään niin, että ne haarat auliisti aukeais mt-ongelmaiselle, työtävieroksuvalle, syrjäytyneelle, naisia esineellistävälle, minimuna-incelille, mutta eipä taida ne parikymppiset isotissiset instabeibet paljoa tuommoisista luusereista perustaa ja muut eivät ole apn silmissä edes naisia ...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän media on rakentanut käsittämättömän paradoksaalisen ideaalimiehen mallin.
Pitää olla menestynyt tossukka.
Pitää olla ura, mutta antaa naisten mennä ohi.
Pitää olla jännä, mutta tasapainoinen ja turvallinen.
Pitää olla vahva, mutta näyttää kukkakepiltä.
Rahaa pitää olla kuin rosvopäälliköllä, mutta pitää olla töiden sijaan kotona tiskaamassa.
Pitää olla johtaja, mutta antaa naisen päättää kaikesta.
Avioliittojen aika taitaa olla ohi.
En kyllä tunnista itseäni.
M57
Vierailija kirjoitti:
Ap se vaan sitkeästi yrittää harhojensa kautta naisia syyllistämällä saada naiset syyllistymään niin, että ne haarat auliisti aukeais mt-ongelmaiselle, työtävieroksuvalle, syrjäytyneelle, naisia esineellistävälle, minimuna-incelille, mutta eipä taida ne parikymppiset isotissiset instabeibet paljoa tuommoisista luusereista perustaa ja muut eivät ole apn silmissä edes naisia ...
Sinä se vaan jaksat rakentaa itsellesi satumaailmaa. Oleko muuten ajatellut tulla sieltä ikinä pois?
Meinaan että olis varmaan helpompaa keskityä elämässä miehien vihaamiseen, jos asuisit pehmustetussa kopissa ja ruoka tulisi talon puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat rakentaa itsellesi satumaailmaa. Oleko muuten ajatellut tulla sieltä ikinä pois?
Meinaan että olis varmaan helpompaa keskityä elämässä miehien vihaamiseen, jos asuisit pehmustetussa kopissa ja ruoka tulisi talon puolesta.
Minä en vihaa miehiä eikä mitään satumaailmaa tarvitse rakentaa. Ihan onnellisessa, tasapainoisessa parisuhteessa ja ihan tuikitavallisen miehen kanssa.
Palstalla ulisevat incelit vaan täällä tiedetään jo, minkälaisessa fantasiamaailmassa he elävät ja mistä ammentaneet oppinsa sekä naiskuvansa, ja kun ei heidän naiskuviensa maailmassa flaksi käy, alkaa palstalla ulina ja naisten syyttäminen ja syyllistäminen, aivan kaikesta. Toki välillä muistavat syyttää myös hallitusta ym.
Tavallinen huono mies:
- Pituus 175 cm, paino 95 kg
- Koulutus korkeintaan amk
- Junttipersu, misogyyni ja rasse
- Henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen
- Työtön
- Pihi
- Syö, juo tai runkkaa valveilla ollessaan
- Haukkuu naisia eri palstoilla aamusta iltaan
- Pesee itsensä vain pari kertaa viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vihaa miehiä eikä mitään satumaailmaa tarvitse rakentaa. Ihan onnellisessa, tasapainoisessa parisuhteessa ja ihan tuikitavallisen miehen kanssa.Palstalla ulisevat incelit vaan täällä tiedetään jo, minkälaisessa fantasiamaailmassa he elävät ja mistä ammentaneet oppinsa sekä naiskuvansa, ja kun ei heidän naiskuviensa maailmassa flaksi käy, alkaa palstalla ulina ja naisten syyttäminen ja syyllistäminen, aivan kaikesta. Toki välillä muistavat syyttää myös hallitusta ym.
Lueppa kirjoittamasi vielä kerran ja mieti hyvin tarkkaan, kuinka mielenterveeltä kuulostat... Aivan!
Naurattaa aloittaja, joka syyttää muita todellisuudesta vieraantumisesta mutta ei vissiin ole itse pistänyt vuosiin nenäänsä ovesta ulos.
Olet ääliö