Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuudennet treffit, eikä mitään merkkejä seksistä.

Vierailija
15.10.2023 |

Tapasin Tinderin kautta naisen, hän 45 v, minä 39 v. Todella mukava, sporttinen ja maanläheinen itsenäinen nainen. Ollaan treffailtu kuusi kertaa lenkkeillen, syöden, kahvitellen jne.. Meillä juttu luistaa hienosti ja on ollut hauskaa. Olen jossain määrin ihastunut, vaikka en etsikään varsinaisesti parisuhdetta. Tinder-statukseni oli "hetken hupia", hänellä "pitkää juttua, lyhytkin käy".

Vaikka puhuttu on paljon, "meistä" ei kuitenkaan juuri mitään. Toisien treffien jälkeen todettiin olevamme treenikavereita, mutta ollaan kuitekin tehty ja puhuttu paljon muutakin sen jälkeen ja edelleen suunniteltu treeni/illallispaikkoja. Olen kertonut ihastukseni häneen. Ollaan halailtu, mutta muuten seksuaalinen jännite tuntuu häneltä puuttuvan. Kerran kävimme olemassa hetken asunnollani, istuimme jutellen sohvan eri päädyissä. Kerran puolivahingossa sanoin jonkun kaksimielisyyden ja se meni häneltä ohi, ei kommentoinut mitenkään. Minullekin on tärkeintä vain saada olla hänen seurassaan, mutta toisaalta jalkovälissäkin polttelisi.

Ja miksikö en ole kysynyt suoraan? Edellinen suhde lähti liikkeelle seksistä ja myöhemmin kumppani kertoi, ettei oikeasti olisi halunnutkaan heti seksiä. En halua pilata tätä juttua mitenkään, koska siinä on muuten niin hyvä olla. Kokemuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy siltä, että haluatko nuolla mun anaalia? jos haluaa, niin kiinostunut susta seksuaalisesti.

Vierailija
102/138 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hän haluaa tutustua rauhassa, mikä on ymmärrettävää. Jos olisin tuo nainen, niin se että mies ei esim. haluaisi tarjota ruokia ravintolassa laskisi seksuaalista kiinnostustani. Eli jos kaipaat intiimiä toimintaa, niin käyttäydy kuin herrasmies. Onnea teille söpöläisille!

Ei nyt enää eletä -50 lukua! Tuolle tuollaiselle rahastamiselle on ihan olemassa oma sana.

Nii aivan. Ei sinun toki tarvitse tarjota, mutta ei naisenkaan tarvitse harrastaa seksiä. Tuo nainen saattaa käyttää monta tuntia laittautumiseen, ja sinä et halua näyttää arvostustasi tarjoamalla. Eli tässä nainen panostaa paljon enemmän.

vähän sä olet daijju! Mistä sä tiedät, vaikka nää kulkis miehen autolla joka paikkaan ja mies ostelisi itselleen kalliita urheiluvaatteita, kun haluaa panostaa. On se kumma, kun miehet pannaan aina maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihana asia.Valitettavasti on todella vaikea löytää mies, joka ei ole painostava hätähousu, mutta toisaalta näyttää halukkuutensa...

Miten kauan miehen täytyy sinun kohdallasi tuo halukkuuttaan "väläytellä", että itselläsi himot heräävät? Vai panttaatko seksiä johonkin tiettyyn tilanteeseen tai suhteen vaiheeseen vai miten tuo kohdallasi toimii? Aidosti kiinnostaa tietää, miten kaltaisesi nainen mieltää oman seksuaalisuutensa. Oletko ikään kuin aseksuaalisessa tilassa, kunnes jotain tapahtuu. Joku muukin useista tätä yläpeukuttaneista voi vastata.

Vierailija
104/138 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan yleisen huorittelun syytä, että naiset ovat varovaisia aloitteen suhteen. Maailma on täynnä katkeria miehiä.

Kyllähän täällä vauvalla vapaamielisten ja seksuaalisesti aktiivisten ihmisten ryttäämisestä huolehtivat (katkeroituneet?) mammat.

Vierailija
105/138 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuusi kertaahan on todella lyhyt aika. Miksi ihmeessä tuossa vaiheess jo pitäisi olla seksiä!!??

Vierailija
106/138 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk kesti nykyisen vaimon kanssa että päädyttiin sänkyyn. Olin jo menettänyt täysin toivon parisuhteesta. Kaikille tuo ei ole helppoa. 

Ton ekan kerran jälkeen ollaankin sit pantu n 1* vrk 3vuotta.

Vierailija
107/138 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Siis mitäh ihmettä, kuudensilla treffeillä pitää olla seksiä? Itse olen voimakkaan seksuaalinen nainen, tarve yhdyntään pari kolme krt vrk, mutta seurustellessa menee kyllä tutustumiseen ilman seksiä AINAKIN 2-4 kk.

Juuri näin, itselläni helposti puoli vuotta tutustuminen. Ja sitten jos näkee että tästä jotain vakavaa kehittyy, niin seksi mukaan kuvioihin. Toinen juttu sitten jos haluaa pelkän seksisuhteen. 

Miten te ihmiset saatte puolen vuoden (!) seksittömän seurustelun jälkeen kytkimenne siihen asentoon, että alatte haluta seksiä?

Kyllä minäkin voisin seurustella ilman seksiä puoli vuotta, mutta en kyllä noin pitkän ajan jälkeen osaisi siitä seurustelukumppanista löytää mitään seksuaalista.

Vierailija
108/138 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pitkästä aikaa tässä!

Muistin, että tulikin tehtyä keskustelu aiheesta. Jotain on tapahtunut puolessa vuodessa, ollaan nähty muutamia kertoja, urheiltu ja kyläilty puolin ja toisin. Myös yökyläilty, mutta...

Kuten monet ketjun alkupäässä arvelivatkin, nainen sai viinipäissään kerrottua, että hänellä on mies, jonka kanssa hoitaa "fyysiset tarpeet". Ja siksi ei ole halunnut/halua seksiä minun kanssa. Ilmeisesti oli tavannut tämän miehen samoihin aikoihin, kuin minutkin ekaa kertaa. Heidän suhde on ilmeisesti vain seksiä, koska nainen kertoo aina tehneensä/matkustaneensa yksin.

Ei se minua haittaa, nautin edelleen hänen seurastaan kaveripohjaltakin. Enemmän haittaa naisen lievä ailahtelevaisuus minua kohtaan. Hän saattaa esim. innokkaasti järjestää tapaamistamme, mutta sitten kesken tapaamisen saattaa tullakin kiire johonkin tai suunnitelmat muuttuvat. En tiedä pyörittääkö hän muitakin miehiä eri tarkoituksissa, jotenkin tulee mieleen.

Ja muistuksena miksi tapaamisemme ovat harvinaisia: välimatka, lisäksi hän viettää aikaa kahdessa kaupungissa ja vuorotyö.

Vierailija
109/138 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se v.... sika!

Vierailija
110/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku selvyys tullut teidän juttuun.

Vierailija
111/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pitkästä aikaa tässä!

Muistin, että tulikin tehtyä keskustelu aiheesta. Jotain on tapahtunut puolessa vuodessa, ollaan nähty muutamia kertoja, urheiltu ja kyläilty puolin ja toisin. Myös yökyläilty, mutta...

Kuten monet ketjun alkupäässä arvelivatkin, nainen sai viinipäissään kerrottua, että hänellä on mies, jonka kanssa hoitaa "fyysiset tarpeet". Ja siksi ei ole halunnut/halua seksiä minun kanssa. Ilmeisesti oli tavannut tämän miehen samoihin aikoihin, kuin minutkin ekaa kertaa. Heidän suhde on ilmeisesti vain seksiä, koska nainen kertoo aina tehneensä/matkustaneensa yksin.

Ei se minua haittaa, nautin edelleen hänen seurastaan kaveripohjaltakin. Enemmän haittaa naisen lievä ailahtelevaisuus minua kohtaan. Hän saattaa esim. innokkaasti järjestää tapaamistamme, mutta sitten kesken tapaamisen saattaa tullakin kiire johonkin tai suunnitelmat muuttuvat. En tiedä pyörittääkö hän muitakin miehiä eri tarkoituksissa, j

Vaihdevuotinen ikänainen vedättää tässä "treffimiestä" oikein huolella. Paljonko kaikkiaan maksat kerralla? "Fyysisten tarpeiden hoitaja" on sepitettä, vaihdevuotinen ei enää harrasta seksiä.

Vierailija
112/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nainen pitää sinua jonossa, varamiehenä siltä varalta että seksisuhteensa loppuu ja tarvitsee ollapäätä jota vasten itkeä. Seksiä et saa silloinkaan.

Vierailija
113/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sinusta seksuaalisesti kiinnostunut. Muut tunteet voivst ehkä tulla ajan kanssa, mutta kyllä seksuaalinen vetovoima on niin luontaista ja raakaa, että sen aistii jo heti ensi tapaamisella, että onko sitö vai eikö ole. Jos sitä ei ole, niin ei se myöskään kehity ajan kanssa. Eli jos seksiä haluat, niin uutta matoa vaan koukkuun. M40

Vierailija
114/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette sopineet olevanne treeni kavereita niin etköhän ole sitten friendzonella. Kannattaa toki suoraan kysyä ja sanoa mitä odotat ja jos ei halut kohtaa niin uutta vaan kehiin. Itselläkin meni pitkään ennenkuin nykyisen naisen kanssa harrastettiin seksiä (2-3kk) mutta kummiskin puhuttiin asiasta suoraan että molemmat etsii parisuhdetta ja että seksi on tärkeä osa sitä mutta hän halusi edetä vain hitaasti niin ei tarvinnut arvuutella missä mennään.

Vierailija
115/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi, ei kuulosta kivalta hänen käytöksensä. Vaikka sulle olisi ihan ok olla vain kavereita, niin hänen käytöksensä on aika inhottavaa. En sietäisi tuollaista ailahtelevuutta  kaverilta/ystävältä. Toisin sanoen: hän ei kohtele sinua ystävällisesti, joten ei kannata yrittää olla hänen ystävänsä. 

Vierailija
116/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että haluaa olla vaan sun kaveri, jonka kanssa käy syömässä ja vapaa-aikaa viettämässä. Jos ei ole yhtään tuossa vaiheessa läheisyyttä esim. sohvalla vieressä istumista, käsien koskettelua, pussailua, niin en usko että haluaa olla enempää kuin kaveri. Kuka toisesta kiinnostunut 6 treffeillä istuu toisessa päätä sohvaa? Kuulostaa että pitää tarkoituksella etäisyyttä toiseen.

Nainen

Vierailija
117/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa puoli vuotta odottaa seksiä?

Vierailija
118/138 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä!

Joo en minäkään tyhmä ole, en koe olleeni hänen vietävissä tai talutushihnassa. Ja minulla oli keväällä yhden yön juttu toisen naisen kanssa, kun alkoi näyttämään siltä, ettei seksiä ole hänen kanssaan näköpiirissä.

Olen myös jo aiemmin tajunnut, ettei hän halua olla kuin kaveri, koska läheisyyttä ei missään vaiheessa ilmaantunut. Mutta nautin ajasta, joka häneltä minulle liikenee. Ei se ole minun tappiokaan. Ja mikäli olen hänelle 2., 3. tai 4. mies eihän sitä tiedä, jos joskus pääsee asteikossa ylöspäin. Ja läheisyyttä kaivatessa voi sitä vapaasti etsiä muualta.

Vierailija
119/138 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Joo en minäkään tyhmä ole, en koe olleeni hänen vietävissä tai talutushihnassa. Ja minulla oli keväällä yhden yön juttu toisen naisen kanssa, kun alkoi näyttämään siltä, ettei seksiä ole hänen kanssaan näköpiirissä.

Olen myös jo aiemmin tajunnut, ettei hän halua olla kuin kaveri, koska läheisyyttä ei missään vaiheessa ilmaantunut. Mutta nautin ajasta, joka häneltä minulle liikenee. Ei se ole minun tappiokaan. Ja mikäli olen hänelle 2., 3. tai 4. mies eihän sitä tiedä, jos joskus pääsee asteikossa ylöspäin. Ja läheisyyttä kaivatessa voi sitä vapaasti etsiä muualta.

Voi hyvänen aika! Jäät odottelemaan, että pääsisit ylöspäin arvoasteikossa????

Mahtaa olla kaunis ja seksikäs nainen!

Vierailija
120/138 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se ihastus suudelmin. Samalla pistä käsi jalkoväliin ja ala hieroa vakoa vaatteiden päältä. Siitä pitäisi vähitellen lämmetä. Sano sille suoraan, että sulla seisoo niin, että et jaksa odottaa enää. Jos saat sormen märkään pilluun, niin selvä homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan