Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen sinkkutapahtumassa, monta sataa naista vain muutama mies

Vierailija
15.10.2023 |

Miesten kannattaisi kyllä lähteä noihin sinkkuiltoihin. Naiset nimittäin lähtee. Hauskaa siellä oli ilman miehiäkin, mutta kun täälläkin aina valitetaan ettei tule osumia Tinderissä. Tuolla ainakin olisi miehillä ollut hyvät mahdollisuudet.

Kommentit (604)

Vierailija
201/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehet kokevat ettei parisuhde ole nykyään mitenkään tavoiteltava asia. Nainen ei tuo miehen elämään mitään positiivista.

Mihin miehillä olisi siis "hyvät mahdollisuudet" ? 

No miksi ne ukot sitten ruikuttaa kun ei naista löydy?

Kyllähän sitä on nimittäin paljon tutkittukin että nainen nimenomaan vaikuttaa miehen elämään positiivisella tavalla.

Tutkimuksissa ei ole taidettu tuoda ilmi tosiasiaa, että suomalaiset naiset vaikuttavat negatiivisesti, kun taas aasialaiset naiset järjestään positiivisesti.

Ja silti, väkivaltaisimpia parisuhteita on nämä tuontivaimosuhteet. 

Olet väärässä. Tilastot todistavat, että kaikkein eniten fyysistä väkivaltaa on samaa sukupuolta olevien parisuhteissa. Ja aina kannattaa muistaa, että huikea enemmistö miehistä on naisten kasvattamia, eli malli väkivaltaan on yleensä saatu ihan kotoa. En myöskään poissulkisi mahdollisuutta, että miesten käsitys naisia kohtaan muuttuisi vihamielisemmäksi ihan jo siksi, että erehtyvät tulemaan tälle palstalle.

Vierailija
202/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"No niin, sitten vaan järjestämään lisää näitä. Jostain syystä kuitenkin sua ei taaskaan kiinnosta sunnuntaipäivänä sen sun ihana aasialainen, vaan roikut täällä meidän mammojen "ilona". Olen vetänyt siitä johtopäätökset. "

Vaimo lähti muiden tyttöjen kanssa ulkoilemaan. Itse en kuumeessa viitsinyt. Miksi sinä olet nyt täällä? Missä lapsesi ovat?

Olemme selvästi opettaneet sinut larppaamaan hieman realistisempia tarinoita. Aluksihan kun sulla ei mitään käsitystä ole parisuhteista, niin selostit että olet kustantanut vaimosi ystävättärineen kylpylään 😄. Minä tässä odottelen että teini kömpii huoneistaan. Toinen on jo lähtenyt menoihinsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sinä kuitenkin tarvitset naisia johonkin koska roikut täällä puhumassa naisille. Oikeesti kai nyt tajuat miten säälittävä olet kun hoet päivät pitkät NAISILLE että mies ei tarvitse naista mihinkään :DDD. 

Ai keskustelu toisten kanssa on merkki siitä että tarvitsee naista parisuhteeseen?

En ollutkaan ajatellut koskaan että te olette kaikki nais-inceleitä jotka TARVITSEVAT miestä.

Vierailija
204/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletetaan 300 naista

pois >40v

20 naista jäljellä

pois ylipainoiset

3 naista jäljellä

pois synnyttäneet

0 naista jäljellä

pois riippuvaiset

0 naista jäljellä

pois eläintarhat

0 naista jäljellä

pois ruokavaliot

0 naista jäljellä

pois uskovaiset

0 naista jäljellä

Vierailija
205/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

kynsien ihailija wrote:

kynsien ihailija wrote:

Musta vois noin ajatuksen tasolla olla aika mahtavaa päästä käymään johonkin tuollaiseen tapahtumaan jossa olisi paljon naisia. Harrastan valokuvausta ja voisin ottaa heistä kuvia, jos antaisivat luvan.

Mutta tosielämässä olisin aivan liian ujo ja passiivinen, jotta noin voisi käydä.

Mulla olisi kamerassa ihan pätevä salamavalo, jossa valon pehmennin + kääntyvä pää. Luulisin että sen avulla jonkinlaisia esim. muotokuvia saisi otettua. Nyt kun mietin niin mulla olisi myöskin makrolinssi jolla voisi yksityiskohtia, koruja, asusteita, kynsiä, tms. kuvailla. En ole mikään kaksinen kuvaaja (varsinkaan jos kohteena on ihminen) joten tuloksena saattaisi olla pelkkiä pönötyskuvia! mutta voisi silti olla tosi kivaa kuvata naisia tuollaisessa tapahtumassa. Suostuisitko kuvattavaksi?

Suostuisin! Olisi

Voisit käyttää niitä sitten Tinderissä heti sinkkuillan jälkeisenä päivänä.

Vierailija
206/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jännä juttu, kun on tapahtuma, josta löytyy naisia kun se on suunnattu naisille, eikä kilpailijoita, niin aloitukseen vastanneet mies oletetut tahtovat muuttaa sen sellaiseksi, mihin ei tulis naisia vaan pelkästään miehiä. Jos naisten seura ei kiinnosta, niin miehille, jotka etsii miehiä on omia tapahtumia, sellaisessa voisi käydäkin flaksi? Teidän pitäs vaan tulla ensin kaapista ulos ensin.

Keskusteluun osallistuneet miehet kertovat miksi eivät itse osallistuisi tapahtumaan. Ohjelma on heikkoa, se ei kannusta saapumaan paikalle. Myöskään miesvihaa tihkuvat naiset eivät kannusta saapumaan tapahtumaan.

Lähtökohta teillä tuntuu olevan se, että miesten pitäisi palvoa vulvaa. Jos jossain on nainen, miehen tulee saapua paikalle ja miehen tulee yrittää hurmata nainen. 

Mitä nykynaisilla on tarjottavana miehille? Pelkkä vulva ei näytä riittävän.

Vierailija
207/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

oletetaan 300 naista

pois >40v

20 naista jäljellä

pois ylipainoiset

3 naista jäljellä

pois synnyttäneet

0 naista jäljellä

pois riippuvaiset

0 naista jäljellä

pois eläintarhat

0 naista jäljellä

pois ruokavaliot

0 naista jäljellä

pois uskovaiset

0 naista jäljellä

Mitä jää jäljelle, vauvapalstailu naisten kanssa jotka on kaikkea tuota kauheaa mitä luettelet. No okei en ole pahasti ylipainoinen, uskovainen enkä juo viinaa. 

Vierailija
208/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehet kokevat ettei parisuhde ole nykyään mitenkään tavoiteltava asia. Nainen ei tuo miehen elämään mitään positiivista.

Kyllähän sitä on nimittäin paljon tutkittukin että nainen nimenomaan vaikuttaa miehen elämään positiivisella tavalla.

Tutkimuksissa ei ole taidettu tuoda ilmi tosiasiaa, että suomalaiset naiset vaikuttavat negatiivisesti, kun taas aasialaiset naiset järjestään positiivisesti.

Tutkimuksissa tuodaan esille se, että naiset vaikuttavat positiivisesti JOS MIES KAIPAA ELÄMÄÄNSÄ NAISTA. Täysin sama tilanne kuin naisilla siis, sinkkunaiset ovat onnellisia jos eivät halua elämäänsä miestä.

Naiset vain jättävät nuo pienet yksityiskohdat mainitsematta, koska haluavat haukkua miehiä tällä palstalla.

Sitten ne ihmettelee kun hyviä miehiä ei kiinnosta naiset  :D

209/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voisit käyttää niitä sitten Tinderissä heti sinkkuillan jälkeisenä päivänä.

Mun puolesta voisi käyttää niitä kuvia ihan, miten lystää!

Vierailija
210/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikään ei ilahduttaisi sinua enemmän kuin puolikkaan populaation korvaaminen kiinalaisella, thai- ja venäläisaineksella, eikös. Mistähän tällainen haaveilu voisi johtua, etenkin ku

Mitä mä juuri sanoin. Suomalaisen mukana tulee vain negatiivisuutta.

Vierailija
211/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohis mutta näin joku päivä sitten tuollaisen pariskunnan kaupassa jossa mies suomalainen ja vaimo aasialainen. Heillä oli alakouluikäinen poika mukana ja poika oli todella aasialaisen näköinen. Ilmeisesti aasialainen perimä jyrää suomalaisen täysin? 

Vierailija
212/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minun ongelmani on se, että olen introvertti joka pärjää ihmisten kanssa kahden kesken. Porukassa olen aivan lukossa ja juttelu edes yhdelle ihmiselle on vaikeaa. En ole edes ujo.

Siispä tuollainen sinkkutapahtuma olisi itselle lähes painajainen ja täysin turhakin, enkä muutenkaan tykkää kilpailla toisen huomiosta. Luulen, että noissakin tapahtumissa minun pitäisi jotenkin tehdä vaikutus, että pääsisin edes jutuille. Kahden kesken riittää kun olen oma itseni.

Mullekin aina ehdotetaan kaiken maailman festareita ja tapahtumia naisen löytämiseksi, kun "olet vielä noin hyvännäköinenkin". No, ei niissä varsinkaan yksikään nainen ole tullut juttelemaan ja niissä jos missä tunnen itseni yksinäiseksi. Olen samalla lailla lukossa, kuten kuvasit.

Introvertille ei oikein ole paikkaa missä voisi tutustua rauhassa yhteen naiseen kerrallaan. Deittipalveluissa taas ei välity kemia kuten livenä, mutta kuitenkin pitäisi yrittää esittää todella kiinnostunutta, että pääsisi edes tapaamaan livenä.

Vierailija
213/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ole kuullutkaan mistään Viivistä... Olen tavallinen nainen, pienehköllä palkalla perinteisessä naisten ammatissa. Ei alkoa ym, lapset omillaan, hyvät välit heihin. Exät eivät häiritse. On oma auto ja asunto. Käyn keikoilla ja tapahtumissa, kirjastoissa, kirppiksillä. Kokkaan ja leivon mielellään. Pidän eksoottisista ravintoloista. Mökkeilen.

Miehen millään koolla ei ole väliä, eikä ruumiin rakenteellakaan. 

Luuletteko, että ottaisin  kiusakseni katkeraa sovinistia? Miksi minun pitäisi?

Naisista pitäville naisille on omat tapahtumasta, tuo ei selvästi ollut sinulle.

Vierailija
214/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"No niin, sitten vaan järjestämään lisää näitä. Jostain syystä kuitenkin sua ei taaskaan kiinnosta sunnuntaipäivänä sen sun ihana aasialainen, vaan roikut täällä meidän mammojen "ilona". Olen vetänyt siitä johtopäätökset. "

Vaimo lähti muiden tyttöjen kanssa ulkoilemaan. Itse en kuumeessa viitsinyt. Miksi sinä olet nyt täällä? Missä lapsesi ovat?

Olemme selvästi opettaneet sinut larppaamaan hieman realistisempia tarinoita. Aluksihan kun sulla ei mitään käsitystä ole parisuhteista, niin selostit että olet kustantanut vaimosi ystävättärineen kylpylään 😄. Minä tässä odottelen että teini kömpii huoneistaan. Toinen on jo lähtenyt menoihinsa. 

Onko sinut vaihdettu aasialaiseen kaunottareen vai mistä rasismisi kumpuaa?

Vierailija
215/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti voi hankkia harrastuksen, jossa käy saman henkisiä naisia. Hekin voivat olla yhtä ujoja. Tutustukaa toisiinne kaikessa rauhassa, mielenkiinnon pohjalta. 

Vierailija
216/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Spessu valmistaudu selittelemään miksi se sun vaimo on ulkoilemassa 7-23.

Vierailija
217/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä on miehelle tärkeää tietoa? Naisen epätoivo saada joku?

Minulla on tapailumies, joka on yhtä itsenäinen kuin minäkin. Eikä kumpikaan kuole kurjuuteen, kun ei ole ihmistä jota alistaa. 

Edelleenkään en ole saanut vastausta, mikä olisi tärkeää tietoa. 

Vierailija
218/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tunnen monta kivaa aasialaista naista, lähinnä työympyröistä.

Ei heissä ole paljonkaan eroa täkäläisiin. Ilmeisesti miehiä kiinostaa tutun ja eksotiikan välinen kulminaatio.

Sinä et siis tunne ainoatakaan kivaa suomalaista naista. Älä välitä, minäkin vain muutaman. Aasialaisissa naisissa kiinnostaa lempeys, ystävällisyys ja toisten ihmisten vilpitön kunnioittaminen.  Ja sanotaanhan, että seura tekee kaltaisekseen, joten ehkä siksi et enää erota heitä suomalaisista.

Vierailija
219/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En ole kuullutkaan mistään Viivistä... Olen tavallinen nainen, pienehköllä palkalla perinteisessä naisten ammatissa. Ei alkoa ym, lapset omillaan, hyvät välit heihin. Exät eivät häiritse. On oma auto ja asunto. Käyn keikoilla ja tapahtumissa, kirjastoissa, kirppiksillä. Kokkaan ja leivon mielellään. Pidän eksoottisista ravintoloista. Mökkeilen.

Miehen millään koolla ei ole väliä, eikä ruumiin rakenteellakaan. 

Luuletteko, että ottaisin  kiusakseni katkeraa sovinistia? Miksi minun pitäisi?

Naisista pitäville naisille on omat tapahtumasta, tuo ei selvästi ollut sinulle.

Mitä oikein selität?

Vierailija
220/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hei Spessu valmistaudu selittelemään miksi se sun vaimo on ulkoilemassa 7-23.

Ehkä hän on oppinut viimein suomea ja lukenut muutama tuhat ukkonsa kirjoittamaa naisvihakommenttia tältä palstalta. Kyllä siinä itse kukin alkaisi viihtyä ulkona, satoi tai paistoi 🤣