Olin eilen sinkkutapahtumassa, monta sataa naista vain muutama mies
Miesten kannattaisi kyllä lähteä noihin sinkkuiltoihin. Naiset nimittäin lähtee. Hauskaa siellä oli ilman miehiäkin, mutta kun täälläkin aina valitetaan ettei tule osumia Tinderissä. Tuolla ainakin olisi miehillä ollut hyvät mahdollisuudet.
Kommentit (604)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miehet kokevat ettei parisuhde ole nykyään mitenkään tavoiteltava asia. Nainen ei tuo miehen elämään mitään positiivista.
Mihin miehillä olisi siis "hyvät mahdollisuudet" ?
No miksi ne ukot sitten ruikuttaa kun ei naista löydy?
Kyllähän sitä on nimittäin paljon tutkittukin että nainen nimenomaan vaikuttaa miehen elämään positiivisella tavalla.
Ei hyvät miehet mitään ruikuta. Miksi sinua tai muita kiinnostaa muutaman parisuhdekelvottoman ruikutus? Ei ne saisi tuoltakaan naista vaikka olisivat viimeiset miehet maan päällä.
Luin mielenkiinnosta sitä tutkimusta. Miksi jätät mainitsematta että se nainen vaikuttaa positiivisesti VAIN jos mies haluaa naista elämäänsä, esimkerkiksi siivoamaan tai lastentekokoneeksi? Samalla painotat aina sitä että nainen on onnellisempi ilman miestä, kertomatta että sekin koski naisia jotka eivät halua miestä elämäänsä. Vastentahtoisesti sinkut olivat ihan yhtä huonolla hapella kuin vastentahtoisesti sinkut miehet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tunnen monta kivaa aasialaista naista, lähinnä työympyröistä.
Ei heissä ole paljonkaan eroa täkäläisiin. Ilmeisesti miehiä kiinostaa tutun ja eksotiikan välinen kulminaatio.
Sinä et siis tunne ainoatakaan kivaa suomalaista naista. Älä välitä, minäkin vain muutaman. Aasialaisissa naisissa kiinnostaa lempeys, ystävällisyys ja toisten ihmisten vilpitön kunnioittaminen. Ja sanotaanhan, että seura tekee kaltaisekseen, joten ehkä siksi et enää erota heitä suomalaisista.
Tietenkin tunnen. Mutta myös kivoja aasialaisia, jotka muistuttavat suomalaisia naisia juuri henkiseltä osaltaan.
Ovat ahkeria, itsenäisiä ja rauhallisia. Eivätkä jää roikkumaan jos mies ei miellytä.
"
Mistähän tällainen haaveilu voisi johtua, etenkin kun tiedetään että näissä kulttuureissa (suomi)mies elättää paitsi vaimonsa, myös vaimon suvun.
Nerokas taloudellinen järjestely, ei siinä."
Jos kohdallani olisi sellainen tilanne, että elättäisin ulkomaalaisen vaimoni sekä lisäksi hänen perheensä, olisin ylpeä, että voisin antaa heille mahdollisuuden edes hieman parempaan elämään, koska heillä ei olisi sellaista rahasampoa, mitä esim. sinulla on suomalaisena naisena. Minusta annat itsestäsi aika kuvottavan kuvan, kun tunnut halveksuvan ihmisiä, joilla ei ole samanlaista elintasoa kuin itselläsi.
Kuten ensitreffit alttari ohjelmassakin miehet saa pakit viikon tai kahden jälkeen. Naisia alkaa ahdisttaa seurustelu ja tutustuminen. Joten ei miehen kannatya tuhlata aikaa tuollaisiin epätoivoisiin naisiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miehet kokevat ettei parisuhde ole nykyään mitenkään tavoiteltava asia. Nainen ei tuo miehen elämään mitään positiivista.
Mihin miehillä olisi siis "hyvät mahdollisuudet" ?
No miksi ne ukot sitten ruikuttaa kun ei naista löydy?
Kyllähän sitä on nimittäin paljon tutkittukin että nainen nimenomaan vaikuttaa miehen elämään positiivisella tavalla.
Tutkimuksissa ei ole taidettu tuoda ilmi tosiasiaa, että suomalaiset naiset vaikuttavat negatiivisesti, kun taas aasialaiset naiset järjestään positiivisesti.
Mikään ei ilahduttaisi sinua enemmän kuin puolikkaan populaation korvaaminen kiinalaisella, thai- ja venäläisaineksella, eikös. Mistähän tällainen haaveilu voisi johtua, etenkin ku
Sinä olisit loistava tutkija. Lähdeaineistona omat kuvitelmat.
Vierailija wrote:
Kuten ensitreffit alttari ohjelmassakin miehet saa pakit viikon tai kahden jälkeen. Naisia alkaa ahdisttaa seurustelu ja tutustuminen. Joten ei miehen kannatya tuhlata aikaa tuollaisiin epätoivoisiin naisiin.
Niin kuka on epätoivoinen? Se joka lähtee vai se joka jää?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"No niin, sitten vaan järjestämään lisää näitä. Jostain syystä kuitenkin sua ei taaskaan kiinnosta sunnuntaipäivänä sen sun ihana aasialainen, vaan roikut täällä meidän mammojen "ilona". Olen vetänyt siitä johtopäätökset. "
Vaimo lähti muiden tyttöjen kanssa ulkoilemaan. Itse en kuumeessa viitsinyt. Miksi sinä olet nyt täällä? Missä lapsesi ovat?
Olemme selvästi opettaneet sinut larppaamaan hieman realistisempia tarinoita. Aluksihan kun sulla ei mitään käsitystä ole parisuhteista, niin selostit että olet kustantanut vaimosi ystävättärineen kylpylään 😄. Minä tässä odottelen että teini kömpii huoneistaan. Toinen on jo lähtenyt menoihinsa.
Ajattele, jos saisit vaikka viikoksi itsellesi aasialaisten naisten ystävällisyyden ja iloisuuden, niin ehkä joku voisi sinutkin kustantaa kylpylään. Se en tosin vois olla minä kuitenkaan, vaikka ehkä mielelläsi istuisitkin huolestuttavan lähellä minua porealtaassa.
Vierailija wrote:
Hieman ohis mutta näin joku päivä sitten tuollaisen pariskunnan kaupassa jossa mies suomalainen ja vaimo aasialainen. Heillä oli alakouluikäinen poika mukana ja poika oli todella aasialaisen näköinen. Ilmeisesti aasialainen perimä jyrää suomalaisen täysin?
Ei välttämättä. Meidän muksuista tuli sopivasti mixejä. Äitinsä aivan tummanruskeat silmät kylläkin perivät. Eräällä parilla on aivan suomalaisen näköinen ja kuinka ollakaan varsin tanakka tytär.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"No niin, sitten vaan järjestämään lisää näitä. Jostain syystä kuitenkin sua ei taaskaan kiinnosta sunnuntaipäivänä sen sun ihana aasialainen, vaan roikut täällä meidän mammojen "ilona". Olen vetänyt siitä johtopäätökset. "
Vaimo lähti muiden tyttöjen kanssa ulkoilemaan. Itse en kuumeessa viitsinyt. Miksi sinä olet nyt täällä? Missä lapsesi ovat?
Olemme selvästi opettaneet sinut larppaamaan hieman realistisempia tarinoita. Aluksihan kun sulla ei mitään käsitystä ole parisuhteista, niin selostit että olet kustantanut vaimosi ystävättärineen kylpylään 😄. Minä tässä odottelen että teini kömpii huoneistaan. Toinen on jo lähtenyt menoihinsa.
Ajattele, jos saisit vaikka viikoksi itsellesi aasialaisten naisten ystävällisyyden ja il
Eiköhän suomalaisella naisella ole varaa kustantaa ihan itse itsensä johonkin kylpylään. Eikö sillä aasialaisvaimollasi ole käynyt tarpeeksi hieronta-asiakkaita, kun pitää sinun lompakollasi loisia?
Eri
Tuosta jo tietää, ettei matchia olisi syntynyt.
Jos nainen maksaa suomalaisesta stnad upista ja tuhlaa aikaansa siihen, ei meillä ole yhteistä.
Miten niin, kun naiset selvästikin oli siellä vain pitämässä hauskaa eikä mitään miestä etsimässä. Niinhän te täällä aina sanotte että naiset on sinkkuna onnellisempia.
Vierailija wrote:
Missä oli tämä sinkkutapahtuma, jossa oli monta sataa naista ja vain muutama mies?
Tuntuu kyllä oudolta. Itse olin aiemmin eräässä sinkkutapahtumassa, jossa oli vielä vääristyneempi sukupuolijakauma kuin tinderissä.
"No tässä on oleellinen ero minun ja aasialaisen välillä että pystyn kustantamaan itse itseni sinne kylpylään. Miehenikin on ihan tyytyväinen siihen että pystyy käyttämään tulojaan omiin juttuihinsa eikä vaimon ja tämän ystävättärien kylpyläreissuihin."
Voin vain kuvitella miten onnellinen olisitkaan yksinäsi haistelemassa omia porealtaan lämmittämiä pierujasi. Ja sekin on helppo kuvitella miten paljon uusia naisystäviä miehesi saakaan käyttämällä omat rahansa omiin juttuihinsa.
Minä toimin hieman eri tavalla.
Vierailija wrote:
"No tässä on oleellinen ero minun ja aasialaisen välillä että pystyn kustantamaan itse itseni sinne kylpylään. Miehenikin on ihan tyytyväinen siihen että pystyy käyttämään tulojaan omiin juttuihinsa eikä vaimon ja tämän ystävättärien kylpyläreissuihin."
Voin vain kuvitella miten onnellinen olisitkaan yksinäsi haistelemassa omia porealtaan lämmittämiä pierujasi. Ja sekin on helppo kuvitella miten paljon uusia naisystäviä miehesi saakaan käyttämällä omat rahansa omiin juttuihinsa.
Minä toimin hieman eri tavalla.
Niin. Sinähän viihdyt täällä mammapalstalla :)
-eri
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ajattele, jos saisit vaikka viikoksi itsell
Melkoisen rasistinen kommentti. Suurin osa aasialaisista naisista Suomessa EI ole maksullisia seuralaisia.
Vierailija wrote:
"
Mistähän tällainen haaveilu voisi johtua, etenkin kun tiedetään että näissä kulttuureissa (suomi)mies elättää paitsi vaimonsa, myös vaimon suvun.
Nerokas taloudellinen järjestely, ei siinä."
Jos kohdallani olisi sellainen tilanne, että elättäisin ulkomaalaisen vaimoni sekä lisäksi hänen perheensä, olisin ylpeä, että voisin antaa heille mahdollisuuden edes hieman parempaan elämään, koska heillä ei olisi sellaista rahasampoa, mitä esim. sinulla on suomalaisena naisena. Minusta annat itsestäsi aika kuvottavan kuvan, kun tunnut halveksuvan ihmisiä, joilla ei ole samanlaista elintasoa kuin itselläsi.
Ai niin, ulkomaalaiset naisethan eivät koskaan ole lompakkoloisia. Eivät, vaikka lompakolla roikkuu koko sukukin.
Mistä näistä sinkkutapahtumista saa tietoa? t. 28M
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Missä oli tämä sinkkutapahtuma, jossa oli monta sataa naista ja vain muutama mies?
https://www.linnateatteri.fi/events/sinkku-stand-up/Tämä oli itselleni ensimmäinen kerta kun osallistun tällaiseen, mutta aiemmissa sinkkutapahtumissa olleet kertoi että näissä on aina enimmäkseen naisia.
Turussa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kannata ahdistella naisia sinkkutapahtumassa Veikkaan että sieltä saa pakkeja enemmän kuin mistään muualta. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Muutenhan sellaisia tapahtumia ei järjestetä koska miehet pääsisi treffeille normaalin tapaan.
Vieläkö teille miehille tulee puun takaa konservatiivisten maiden naisten motiivi saada mies? Monissa maissa miehet nähdään KELA:na.
Ei silloin, jos ei aio edes muuttaa yhteen vaan vierailee toistensa asunnoilla ja tekee yhteisiä lomamatkoja.
Introvertti ei ole sama asia kuin ujo.