Olin eilen sinkkutapahtumassa, monta sataa naista vain muutama mies
Miesten kannattaisi kyllä lähteä noihin sinkkuiltoihin. Naiset nimittäin lähtee. Hauskaa siellä oli ilman miehiäkin, mutta kun täälläkin aina valitetaan ettei tule osumia Tinderissä. Tuolla ainakin olisi miehillä ollut hyvät mahdollisuudet.
Kommentit (604)
Vierailija wrote:
Ei kannata ahdistella naisia sinkkutapahtumassa Veikkaan että sieltä saa pakkeja enemmän kuin mistään muualta. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Muutenhan sellaisia tapahtumia ei järjestetä koska miehet pääsisi treffeille normaalin tapaan.
Vieläkö teille miehille tulee puun takaa konservatiivisten maiden naisten motiivi saada mies? Monissa maissa miehet nähdään KELA:na.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kerrotko mistä sinkkutapahtumasta oli kyse?
T. Kiinnostunut mies
https://www.linnateatteri.fi/events/sinkku-stand-up/
itse olen myös aikeissa osallistua tuollaiseen K45 -discoon (vaikka olenkin vähän alaikäinen 😁). Niissäkin kuulemma paljon naisia. Olisi vaan hauska päästä tanssimaan, eikä Turussa ole oikein paikkoja aikuisille.
Kyllä sinne pääsee hiukan alaikäisetkin. On tilaa tanssia. Änkyräkännejä en suosittele, koska paljon portaita. Musiikki enimmäkseen kasaria, myös ysäriä tulee. Paljon naisia, joitain pariskuntia, vapaita miehiä erittäin vähän! Hyvä meno kahdeksan jälkeen.
Kunnes klo 21.30 naisten on lähdettävä viemään koirat ulos ja nukkumaan. Lapsikin soittelee
Itse saatan jaksaa olla jopa klo 23.00 😁 mutta kyllä siinä ajassa ehtii numerot vaihtaa. En minä mitään saman illan sänkyseuraa kuitenkaan ole etsimässä. Voi sitten nähdä jossain myöhemmin jos tuli ne numerot vaihdettua. Tämän ikäisenä sen jo tietää ettei se känniseksi tuntemattoman kanssa ole oikein mistään kotoisin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kannata ahdistella naisia sinkkutapahtumassa Veikkaan että sieltä saa pakkeja enemmän kuin mistään muualta. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Muutenhan sellaisia tapahtumia ei järjestetä koska miehet pääsisi treffeille normaalin tapaan.
Vieläkö teille miehille tulee puun takaa konservatiivisten maiden naisten motiivi saada mies? Monissa maissa miehet nähdään KELA:na.
Mitä sitten? Kustantaisin mielelläni elämän jollekin naiselle, jota itse pidän sen arvoisena.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Noloa olisi minusta miehenä mennä tuollaisiin. Huokuisin epätoivoa ympärilleni.
Voin kertoa että ne vähät miehet mitä siellä oli, eivät kyllä olleet mitenkään kärsivän näköisiä. Päinvastoin.
Nauratti tämä kommentti. Meinasi mennä mehu väärään kurkkuun ja nenään. Hyvä jos oli onnellisia miehiä.
Ihan tavallisen naisen näkemys:
Se ilta oli tarkoitettu sinkuille naisille, joiden on tarkoituskin pysyä sinkkuna.
Joku Jaakko Teppo osaa luoda lämpimämmän ja sukupuolia ja seksuaalisuutta arvostavamman tunnelman kuin vaatimuksia asettava tai tuomitseva 'huumori'.
Vaikka ilta oli hauska, niin sen alavireenä oli (seksuaalinen) turhautuminen, esineellistäminen ja vaatimuksien asettaminen. Minulla ei ollut vapautunut-hauskaa vaan myötähäpeä-hauskaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä sitten? Kustantaisin mielelläni elämän jollekin naiselle, jota itse pidän sen arvoisena.
No niitä naisia kannattaa sit lähteä kaukoitään hakemaan.
En ole kuullutkaan mistään Viivistä... Olen tavallinen nainen, pienehköllä palkalla perinteisessä naisten ammatissa. Ei alkoa ym, lapset omillaan, hyvät välit heihin. Exät eivät häiritse. On oma auto ja asunto. Käyn keikoilla ja tapahtumissa, kirjastoissa, kirppiksillä. Kokkaan ja leivon mielellään. Pidän eksoottisista ravintoloista. Mökkeilen.
Miehen millään koolla ei ole väliä, eikä ruumiin rakenteellakaan.
Luuletteko, että ottaisin kiusakseni katkeraa sovinistia? Miksi minun pitäisi?
kynsien ihailija wrote:
Musta vois noin ajatuksen tasolla olla aika mahtavaa päästä käymään johonkin tuollaiseen tapahtumaan jossa olisi paljon naisia. Harrastan valokuvausta ja voisin ottaa heistä kuvia, jos antaisivat luvan.
Mutta tosielämässä olisin aivan liian ujo ja passiivinen, jotta noin voisi käydä.
Mulla olisi kamerassa ihan pätevä salamavalo, jossa valon pehmennin + kääntyvä pää. Luulisin että sen avulla jonkinlaisia esim. muotokuvia saisi otettua. Nyt kun mietin niin mulla olisi myöskin makrolinssi jolla voisi yksityiskohtia, koruja, asusteita, kynsiä, tms. kuvailla. En ole mikään kaksinen kuvaaja (varsinkaan jos kohteena on ihminen) joten tuloksena saattaisi olla pelkkiä pönötyskuvia! mutta voisi silti olla tosi kivaa kuvata naisia tuollaisessa tapahtumassa. Suostuisitko kuvattavaksi?
Vierailija wrote:
Siitä sitten vaan järjestämään näitä unelmien iltoja aasialaisten kanssa. Eihän teitä estä mikään muu kuin korkeintaan se ettei niitä naisia kiinnosta osallistua sellaiseen. Miehille joita kiinnostaa tavallinen parisuhde ja nuppi on kunnossa, ap antoi hyvän vinkin. Mitä tulee näihin jääkiekko sun muihin päristelyjuttuijin. Jos olisi jääkiekkopeli jossa tietäisin että kaikki miehet on sinkkuja, tottakai menisin. Mutta ei kai tavallisessa jääkiekkopelissä voi huutaa että olen sinkku koko friggin hallille :D.
Mikset ole Tinderissä, kuten muutkin sinkut, niin ei tarvitse huutaa mitään?
Vierailija wrote:
Miehille suunnattu sinkkuilta:
Paikalla olisi satoja aidosti sinkkuja aasialaisia, lapsettomia, kunniallisia, kauniita ja nuoria naisia. Rajoitetusti alkoholia tarjolla, eli vain sen verran, että suomalaisten naisten vihaan ja halveksuntaan turtuneina miehet uskaltaisivat ryhtyä juttelemaan hymyileville ja kohteliaille aasialaisnaisille. Hyvää musiikkia ja monipuolista ruokaa, kuten aasialaisilla on tapana kokkailla hyvässä hengessä. Miehet saisivat kerrankin nauttia hyväkroppaisten ja miellyttävien neitojen seurasta ja koska aasialaiset naiset arvostavat aivan tavallisia suomalaisia miehiä, toisin kuin suomalaiset naiset, myös kivaa parisuhdesutinaa on luvassa.
Sinulle sopii joku tyttöbaari Pattayalla. Tervemenoa.
Vierailija wrote:
En ole kuullutkaan mistään Viivistä... Olen tavallinen nainen, pienehköllä palkalla perinteisessä naisten ammatissa. Ei alkoa ym, lapset omillaan, hyvät välit heihin. Exät eivät häiritse. On oma auto ja asunto. Käyn keikoilla ja tapahtumissa, kirjastoissa, kirppiksillä. Kokkaan ja leivon mielellään. Pidän eksoottisista ravintoloista. Mökkeilen.
Miehen millään koolla ei ole väliä, eikä ruumiin rakenteellakaan.
Luuletteko, että ottaisin kiusakseni katkeraa sovinistia? Miksi minun pitäisi?
Et kyllä kertonut itsestäsi mitään miehelle tärkeää, joten en olisi kiinnostunutkaan.
Älkää menkö turhaan sinne pakkeja saamaan. Siellä se taso on 10 kertainen ylöspäin naisilla kun naiset valitsee parhaimman näköiset miehet kelle juttelevat.
kynsien ihailija wrote:
kynsien ihailija wrote:
Musta vois noin ajatuksen tasolla olla aika mahtavaa päästä käymään johonkin tuollaiseen tapahtumaan jossa olisi paljon naisia. Harrastan valokuvausta ja voisin ottaa heistä kuvia, jos antaisivat luvan.
Mutta tosielämässä olisin aivan liian ujo ja passiivinen, jotta noin voisi käydä.
Mulla olisi kamerassa ihan pätevä salamavalo, jossa valon pehmennin + kääntyvä pää. Luulisin että sen avulla jonkinlaisia esim. muotokuvia saisi otettua. Nyt kun mietin niin mulla olisi myöskin makrolinssi jolla voisi yksityiskohtia, koruja, asusteita, kynsiä, tms. kuvailla. En ole mikään kaksinen kuvaaja (varsinkaan jos kohteena on ihminen) joten tuloksena saattaisi olla pelkkiä pönötyskuvia! mutta voisi silti olla tosi kivaa kuvata naisia tuollaisessa tapahtumassa. Suostuisitko kuvattavaksi?
Suostuisin! Olisi ihana kun joku ottaisi kuvia kunnon järkkärillä juuri silloin kun olen kunnolla laittautunut.
Vierailija wrote:
Onpa noloa järjestäjältä. Eikö silloin oteta tapahtumasta riittävä maksu ja etukäteen ilmoittautumiset. Myös montako miestä tulee melko varmasti paikalle ja miten sinkkuus varmistetaan. Ja haetaako alkoholia juovaa vai ei. Entä muut toiveet ja arvomaailmat. Ehkä vähän riski randomisti tutustua Suomessa toiseen, kun ei tunne.
Asun ulkomailla, ja ainakin niissä sinkkutapahtumissa, joissa olen käynyt, miesten ja naisten lippuja tarjolla yhtä paljon. Jos jostain syystä esimerkiksi naisten lippuja on myyty enemmän tai on tullut peruutuksia, järjestäjä tarjoaa tapahtumapäivänä postituslistalla oleville miehille ilmaisia lippuja, jotta kumpaakin sukupuolta olisi yhtä paljon. Jos taas miehiä on enemmän, niin naisille tarjotaan ilmaisia viime hetken lippuja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siitä sitten vaan järjestämään näitä unelmien iltoja aasialaisten kanssa. Eihän teitä estä mikään muu kuin korkeintaan se ettei niitä naisia kiinnosta osallistua sellaiseen. Miehille joita kiinnostaa tavallinen parisuhde ja nuppi on kunnossa, ap antoi hyvän vinkin. Mitä tulee näihin jääkiekko sun muihin päristelyjuttuijin. Jos olisi jääkiekkopeli jossa tietäisin että kaikki miehet on sinkkuja, tottakai menisin. Mutta ei kai tavallisessa jääkiekkopelissä voi huutaa että olen sinkku koko friggin hallille :D.
Mikset ole Tinderissä, kuten muutkin sinkut, niin ei tarvitse huutaa mitään?
Kyse ei ollut siitä missä olen vaan siitä että on aika iso ero mennä sinkkuiltaan jossa tietää että kaikki on sinkkuja kuin jääkiekko-otteluun tai jokkisajoihin jossa ei ole mitään tietoa kuka on sinkku eikä miehetkään tiedä että nainen on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sama asenne on edelleen suomessa. Mies maksaa treffit tai seuraavaa ei tule.
Vierailija wrote:
Olet väärässä. Muutama viikko sitten järjestin kahtena iltana peräkkäin tuollaiset illat, joissa oli kymmenkunta aasialaista naista, tosin osalla jo suomalaiset miehet. He olivat selvästi halunneet löytää naisen, jolla nuppi kunnossa ja suuri arvostus tavallista ja tasapainoista parisuhdetta kohtaan. Alkoholia ei nauttinut kukaan ja silti kaikilla oli hauskaa. Tähän mennessä tiedän jo 6 paria, jotka ovat saaneet alkunsa vastaavanlaisista kemuista. Suomalainen mies siis löytänyt hyvän aasialaisen naisen.
Mikä on miehelle tärkeää tietoa? Naisen epätoivo saada joku?
Minulla on tapailumies, joka on yhtä itsenäinen kuin minäkin. Eikä kumpikaan kuole kurjuuteen, kun ei ole ihmistä jota alistaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sama asenne on edelleen suomessa. Mies maksaa treffit tai seuraavaa ei tule.
Miten se nyt oli. Haluatko perinteisen naisen vai feministin.
Onpa noloa järjestäjältä. Eikö silloin oteta tapahtumasta riittävä maksu ja etukäteen ilmoittautumiset. Myös montako miestä tulee melko varmasti paikalle ja miten sinkkuus varmistetaan. Ja haetaako alkoholia juovaa vai ei. Entä muut toiveet ja arvomaailmat. Ehkä vähän riski randomisti tutustua Suomessa toiseen, kun ei tunne.