Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa vuoksi lapsien?

Vierailija
14.10.2023 |

Kumppanini kanssa on vähitellen kadonnut läheisyys. Intohimoa ei enää ole, vaikka olen yrittänyt palauttaa sen. Elämäni on tasapainossa, mutta eräs henkilö on tullut sotkemaan ajatuksiani. Häneen ihastuin ensisilmäyksellä, meillä on voimakas vetovoima, mutta en halua tuhota nykyistä elämääni tunteiden vuoksi. Tämä toinen henkilö vetää minua puoleensa kuin magneetti, enkä halua menettää häntä. Olen pohtinut kauan, olenko suhteessa vain lasten takia, rakastanko puolisoani enää, olenko rakastunut tähän toiseen, ja mitä oikeasti kaipaan. Villeimmissä unelmissani lähtisin hänen mukaansa ja jättäisin kaiken taakseni.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lähtekää etsimään puolison kanssa uutta yhteyttä, jos sellainen on joskus ollut, se löytyy kyllä uudestaan. Lapset voivat kärsiä erosta hyvinkin paljon, jos ei mitään näkyvää syytä eroon olisi. Anna aikaa puolisolle ja tutustukaa toisiinne uudestaan. 

Ei löydy. Nimimerkillä ennen uskoin samaan, 4 hukkaan heitettyä vuotta ”uudelleen tutustumista” -takana.

Vierailija
62/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuntenut jotain vahvaa suhteen ulkopuolisen ihmisen kanssa, pelisi on jo menetetty. 

Tulet huomaamaan sen kun olet vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös. Tilanne sama.

Vierailija
64/64 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua. Aloitus kosketti, itselläni on täsmälleen sama tilanne kuin aloittajalla. Mitähän ap:lle mahtaa kuulua?

Kärvistelen tuskissani, tilanne on lähes mahdoton - menetettävää on liikaa ja toki oma puoliso on rakas. Toinen ihminen kuitenkin pyörii mielessäni lähes koko ajan. En tiedä miten pääsen tästä eteenpäin... Tämä toinen on alkanut vältellä minua (hän myös varattu, vetovoima on molemminpuolista). Tiedän, että se on oikein ja kunnioitan häntä, kun näin toimii. Silti sydämeeni sattuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan