Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa vuoksi lapsien?

Vierailija
14.10.2023 |

Kumppanini kanssa on vähitellen kadonnut läheisyys. Intohimoa ei enää ole, vaikka olen yrittänyt palauttaa sen. Elämäni on tasapainossa, mutta eräs henkilö on tullut sotkemaan ajatuksiani. Häneen ihastuin ensisilmäyksellä, meillä on voimakas vetovoima, mutta en halua tuhota nykyistä elämääni tunteiden vuoksi. Tämä toinen henkilö vetää minua puoleensa kuin magneetti, enkä halua menettää häntä. Olen pohtinut kauan, olenko suhteessa vain lasten takia, rakastanko puolisoani enää, olenko rakastunut tähän toiseen, ja mitä oikeasti kaipaan. Villeimmissä unelmissani lähtisin hänen mukaansa ja jättäisin kaiken taakseni.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kirjoittamasi teksti vuosi sitten?

Varatun miehen kanssa salasuhteeseen

Vierailija

09.07.2022 | 17:34

En voisi koskaan kuvitella tilannetta, että olisin toinen nainen mutta nyt olen siinä tilanteessa. Noin puolen vuoden ajan olen tutustunut yhteen varattuun mieheen ja pian alkoi flirttailu joka oli molemmin puolista. Mies ollut 10 vuotta parisuhteessa saman naisen kanssa ja nyt avoeronnut mutta jatkavat parisuhdetta eri osoitteissa. Kuitenkin flirttaillut kanssani ja humalaisen yön jälkeen päädyimme yhteiseen sänkyyn. Päätimme, että se oli yksi kerta mutta nyt olemme kuitenkin säännöllisesti tavanneet ja harrastaneet seksiä sekä jatkaneet flirttailua. Ilmeisesti parisuhde väljähtänyt. En itse seurustele, enkä koe tekeväni väärin koska olen sinkku. Mies pettää mutta en minä, jotenkin ymmärrän myös miestä, elämä ei ole mustavalkoista. En hae mitään kovin vakavaa miehestä, koska olemme kovin erilaisia mutta olen ihastunut häneen ja seksiä haluan hänestä. Ihastus on molemmin puolista. Tunnen oloni halutuksi hänen pitkien ja ihailevien katseiden vuoksi. En osaa lopettaa tätä, kuin mangneetti vetää puoleensa. Olemme harrastaneet seksiä jo useasti ja olemmekin päättäneet harrastaa tätä salasuhdetta niin kauan kunnes jäämme kiinni, jota toivon mukaan ei tapahdu. Lähinnä seksin harrastaminen on tapahtunut minun luonani ja yhden kerran hänen autossaan. Sääliksi hiukan käy tätä naista jota mies pettää. Olisin halukas seurusteluun hänen kanssaan, mutta koen, että olemme liian erilaisia ja ei hän uskalla päättää 10 vuoden suhdetta. Jotenkin tarkoitus on antaa näkökulmaa myös toisen naisen kautta, eli minun kautta, elämä ei ole mustavalkoista.

VASTAA

Ilmoita asiattomaksi

- Valitse -KannataVastusta

3 68

Vierailija
22/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskustelisit molempien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
24/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ovat lapset? Mitä ikinä teetkin, mieti mikä on lasten etu ja pystytkö katsomaan heitä silmiin kertoessasi päätöksen. Jos voit, on se oikea ratkaisu. 

Vierailija
25/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia tuntea seksuaalista vetovoimaa toista ihmistä kohtaan, vaikka olisit varattu. Ihmisten seksuaaliset tunteet ja himot voivat olla monimutkaisia, eivätkä ne aina noudata tiukkoja rajoja. Kuitenkin on tärkeää käsitellä näitä tunteita kunnioittavasti ja vastuullisesti.

Jos tunnet suurta vetovoimaa toista ihmistä kohtaan, on tärkeää pysähtyä ja pohtia syitä näiden tunteiden taustalla. Onko kyseessä vain fyysinen houkutus vai onko tunteissa syvempää merkitystä? Kuten aiemmin mainittiin, avoin keskustelu kumppanisi kanssa on tärkeä askel. On tärkeää olla rehellinen kumppanillesi tunteistasi ja harkita yhdessä, miten haluatte käsitellä tilannetta suhteessanne.

Muista, että on normaalia tuntea monenlaisia tunteita suhteen aikana, mutta toiminta riippuu siitä, miten päätät näiden tunteiden kanssa edetä ja kuinka se vaikuttaa suhteeseesi.

Vierailija
26/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on normaalia kokea kiinnostusta toista ihmistä kohtaan, tunteiden jatkuminen yli vuoden ajan voi olla merkki siitä, että tilanne on muuttumassa monimutkaisemmaksi. Pitkäaikainen kiinnostus toista ihmistä kohtaan, erityisesti jos se sisältää voimakasta vetovoimaa ja tunteita, voi olla huomattavan vaativaa suhteellesi nykyisen kumppanisi kanssa.

Tällaisessa tilanteessa on erityisen tärkeää ottaa aikaa pohdinnalle ja harkita, miten haluat edetä. Avoimuus, rehellinen keskustelu kumppanisi kanssa sekä tarvittaessa ammatillisen terapian apu voivat auttaa sinua selkeyttämään tunteitasi ja tekemään päätöksiä, jotka ovat parhaaksi kaikille osapuolille. Suhteet voivat olla monimutkaisia, ja on tärkeää käsitellä niitä kunnioittavasti ja vastuullisesti.

ylempi ja tämä ChatGPT 

Vierailija
27/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt nyt vaan yhdessä lasten isän kanssa, tuolle tielle ei kannata lähteä, menee ohi kyllä

Vierailija
28/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pysyt nyt vaan yhdessä lasten isän kanssa, tuolle tielle ei kannata lähteä, menee ohi kyllä

Eli tylsä suhde parempi kuin aito onnellisuus?

Vierailija
29/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on turhaa ihannointia. Pysy siinä suhteessa kunnes lapset saatu siihen ikään että pärjäävät omillaan. Sen jälkeen lähde jos siltä tuntuu. Noi ihastuksen tunteet on voimakkaat kun kuvittelet päässäsi että se toinen mies olisi niin paljon parempi kuin nykyinen. Usko mua, ei ole. Turhaa stressiä lapsille nää erot ja uusi mies. Hetken huumaa. Sitten ihmetellään kun lapsilla kaiken maailman henkisiä vaikeuksia.

Vierailija
30/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis onko tuon toisen kanssa ollut jotain vuorovaikutusta vai unelmaa pelkästäänkö vain. Jos niin, niin keksi joku muu harrastus, sillä tuollainen unelmointi olisi todellisuuden pakoa.

Vierailija
31/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän illalla kun on paremmin aikaa. Luojan kiitos löysin tämän ketjun!!!!

Vierailija
32/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kerron sinulle yhden tarinan Jonathanista ja Emiliasta (nimet muutettu). 

Kerran oli nuori nainen nimeltä Emilia, joka oli kokenut samanlaisen voimakkaan tunteen toista ihmistä kohtaan kuin kuvailemasi. Tämä tunne oli kestänyt jo vuoden ajan. Hänen sydämensä sykki aina nopeammin, kun hän ajatteli tuota erityistä henkilöä, Jonathania.

Vaikka vuosi oli kulunut tämän tunteen vallassa, Emilia ei ollut vielä uskaltanut kertoa Jonathanille siitä. Hän oli yrittänyt vihjailla asiasta, mutta turhaan. Hän oli pohtinut monia kertoja, mitä halusi tehdä tämän tunteen suhteen. Hän saattoi jatkaa tunteensa piilottamista ja elää sen kanssa, mutta hän tiesi, että jossain vaiheessa hänen oli tehtävä päätös.

Eräänä päivänä Emilia päätti kutsua Jonathanin kahville. He istuivat kahvilan nurkkapöydässä, ja Emilia tunsi sydämensä hakkaavan. Hänen vatsansa täyttyi perhosista, hänen kädet tärisivät. Hän ke

Miten tämä tarina nyt liittyy mitenkään aloitukseen? Eihän tässä tarinassa ollut mitään esteitä, kuten aviopuolisoita ja lapsia.

Vierailija
33/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niin siis onko tuon toisen kanssa ollut jotain vuorovaikutusta vai unelmaa pelkästäänkö vain. Jos niin, niin keksi joku muu harrastus, sillä tuollainen unelmointi olisi todellisuuden pakoa.

Muuttuisiko asia mikäli molemmat kertoneet tunteistaan, ikävöivät toisiaan, mutta elämäntilanne - it is what it is. Läheisyyttäkin ollut tiettyyn pisteeseen saakka. T: ylempi 

Vierailija
34/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 36:lle kun ei anna lainata. 

- Kaiken saa toimimaan, jos tahtoa ja rakkautta löytyy. Näistä asioista vain kannattaa jutella, ei jäädä jossittelemaan ja miettimään mitä jos/ehkä se ei toimisikaan, kun kerta sitä ei voi koskaan tietää ellei yritä. Yolo ja näin. -

Vierailija
35/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs me tiedetään mitä sun sydän sanoo ja mitä haluat tehdä

Vierailija
36/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen valmis tekemään elämästäni vaikeaa sinun vuoksesi.”

Vierailija
37/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviä ei ole sinun sävelet.

Vierailija
38/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne tuttavalla. Olen hänellekin sanonut, että jos ei osaa päättää, on kummatkin vääriä vaihtoehtoja.

Vierailija
39/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista tavallaan. Tunteet on vahvasti tässä läsnä.

Vierailija
40/64 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika kääntää sivua, on aika jatkaa matkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän