Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Vierailija wrote:
Ajattelin kokeilla omaa strategiaa, eli tulee kohdalle jos on tullakseen. En etsi, vaan elän elämääni ja teen niitä juttuja mitkä huvittaa itseäni. Mies kävelee siihen sitten bonuksena jos kävelee. Kuljen tietenkin silmät auki.
Tämä on paras taktiikka, koska elämä kulkee joka tapauksessa eteenpäin. Kumppanin etsiminen tekee elämästä vain ahdistavaa ja stressaavaa, paitsi jos kumppanin löytyminen on helppoa, kuin veden juonti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Incelit tulee huutamaan tänne miten nainen kuin nainen löytää helposti miehen vaikka olisi ylipainoinen autisti 12 tuntia tietokoneella.
No minä voin miehenä sanoa, että jos olet erittäin vaatimattoman näköinen nainen, niin kumppanin löytyminen on hirvittävän paljon vaikeampaa, jopa mahdotonta. Jos olet erittäin viehättävä, kumppani ei oikeastaan voi olla löytymättä. Tadaa, näin yksinkertaista.
Kyllä myös viehättävällä ja suositulla voi olla vaikeuksia löytää kumppania. Eihän se vielä riitä, että muut ovat kiinnostuneita, vaan pitäisi itsekin kiinnostua. Ei kaikille hyvännäköisillekään riitä suhteen perustaksi vaikka se, että toisenkin ulkonäkö on kohdallaan, kun moni kuitenkin haluaa myös henkistä yhteensopivuutta ja myös sitä, että kommunikointi, suhteen dynamiikka, toiveet romantiikan ja seksin suhteen osuvat yksiin. Tai jos tykkää vaikka tietynlaisesta bdsm-seksistä ja tarjolla on pelkkää vaniljaa tai vääränlaista bdsm:ää, niin mitä siitä suosiosta kostuu, kun ei kuitenkaan saa sitä, mitä haluaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miehet on esteettisiä ja läski ei ole kaunista.
Tämän kun sisäistät niin pääset pitkälle.
Ja silti miehet loukkaantuvat, jos sanotaan miesten olevan pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. 😀
Kuten ovat myös naiset.
Ensin hyväksyt että miehen löytäminen ei ole helppoa. Se vaatii kovaa työtä, jos haluaa löytää ja pitää hyvän miehen.
Mä olen/olin ruma introverttinainen ja löysin hyvän miehen. Tässä mun vinkit: hankin itselleni arvostetun koulutuksen, treenasin hoikan kropan (tää on tietysti makuasia, kaikki ei tykkää hoikasta), opettelin pukeutumaan ja meikkaamaan, pakotin itseni sosiaaliseksi ja etsin kavereita. Kehitin luonnettani. Kavereiden kautta löytyi mies. Mies on oikea kultakimpale ja ei ollut missään tinderissä löydettävissä. Ne oikeasti parhaat miehet voi olla hyvinkin piilossa eli pitää kehittää ihmissuhdeverkostoja jotta tällaisen voi löytää. Yliopisto-opiskelut tietyillä aloilla takaa laajan verkoston fiksuja ja korkeasti kouluttautuneita miehiä.
Ota tuo palsta kiltti mies, saadaan se vaiennettua.
Vierailija wrote:
Ajattelin kokeilla omaa strategiaa, eli tulee kohdalle jos on tullakseen. En etsi, vaan elän elämääni ja teen niitä juttuja mitkä huvittaa itseäni. Mies kävelee siihen sitten bonuksena jos kävelee. Kuljen tietenkin silmät auki.
Tuo on erittäin hyvä tapa ja soisin monen muunkin otavan tuon tavakseen. Silloin kun ei tyrkytä itseä kenellekkään, niin ei myöskään tule häirinneeksi ketään. Mikään ei ole sen vaivaannuttavampaa kuin epämielenkiintoisen ihmisen lähestymisyritykset.
No eipä me miehetkään saada yhtään empatiaa jos valittelemme naisen ja parisuhteen puutetta. Ehkä sinä et vain ole hyvä diili kenellekkään ja sen takia sinulla on vaikeuksia löytää ketään?
Oletko mietinyt sitä siltä kantilta että ehkä et ansaitse ketään?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.
Mikäs oraakkeli sinä olet? - Oli sen verran kovaa tekstiä, että sietäisi perustellakin. Mutta en ymmärrä muutoinkaan miksi pitäisi hakea itseä huomattavasti alempi tasoisempaa kumppania (, vaikka en tiedäkään mikä on maksimi asteikollasi kun kehotatb vain pudottamaan useamman tason).
Sen sijaan kannattaa elää ja pyrkiä löytämään sinkku elostaan iloa ja nautintoa, eikä vain hirttäytyä ajaatukseen, että elämä muuttuu merkittävästi antoisammaksi ja paremmaksi kunhan vain ontyytyy, johonkin tai antaa ulkopuoliten sanella sen tason tai tasot, joilta tulsi suunnata kii
Tämä. Juuri eilen kävelin kaupassa varmaan tosi vaivaannuttavan hymyn kanssa, oli vaan niin onnellinen olo. Ja ei ole parisuhdetta (enkä edes ihastunut), nyt vaan asiat on niin hyvin esim. työasioissa, ja muutenkin viihdyn omassa elämässä.
Deittiapissa olen, mutta olen tehnyt päätöksen, että parisuhteen löytäminen on kestävyysmaraton, ei pikajuoksu. Niin olen itsekseni vaikka vuosikymmenen, kuin menen enää epätyydyttävään suhteeseen.
Kumppani ei ole tae onnelliseen ja tyydyttävään elämään.
Elä itseäsi tyydyttävää elämää - kumppani löytyy, jos on löytyäkseen työelämästä, harrastuksen parista tai ystävien kautta. Jos ihmisellä on koko ajan haku päällä, se voi olla pelottavaa. Eihän kukaan uskalla edes jutella, jos koko ajan pelkää olevansa arvioitavana parisuhdemielessä. Omana itsenäsi löydät kumppanin, jonka kanssa on parhaat mahdollisuudet onnistua.
Vierailija wrote:
Elä itseäsi tyydyttävää elämää - kumppani löytyy, jos on löytyäkseen työelämästä, harrastuksen parista tai ystävien kautta. Jos ihmisellä on koko ajan haku päällä, se voi olla pelottavaa. Eihän kukaan uskalla edes jutella, jos koko ajan pelkää olevansa arvioitavana parisuhdemielessä. Omana itsenäsi löydät kumppanin, jonka kanssa on parhaat mahdollisuudet onnistua.
Tuo "omana itsenä" voi olla monta eri versiota. Tunnen monta ihmistä, jotka ovat tehneet itsestään aivan eri luokan parisuhdekelpoisen ihmisen, kuin mitä olivat aiemmin. Muuttaen ulkoisia piirteitään ja pysyen muutoinn omana itsenään.
Vierailija wrote:
Jestas mitä hömppää 😂
Pyllistä Espan puiston puskassa klo 23, kyllä siellä joku s o m a l i kepittää.
Vierailija wrote:
Oletko mietinyt sitä siltä kantilta että ehkä et ansaitse ketään?
Voi kyllä. Monta kertaa.
Ap
Vierailija wrote:
Pyllistä Espan puiston puskassa klo 23, kyllä siellä joku s o m a l i kepittää.
Erikoinen käsitys parisuhteesta sulla..
Ap
Vierailija wrote:
Eiköhän useimmiten suurin vika ole siinä omassa itsessään ja vain näytelemällä jotain muuta kuin itseään voi onnistaa.
Sinun pitää avata suusi aina, kun miespuolinen on näköpiirissä. Alat puhumaan niitä näitä, helposti huomaa, koska mies on valmis (pari)suhteeseen. Saattaa tulla ehdotuksia, mies nauraa tai katsoo päin, siis huomioi katseellaan aina, kun näette. Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia. T. Yhden miehen nainen (kerrallaan)
Isket sen miehen. Valkkaat ja pyydät johonkin. Pullakahvi tai mökkikutsu. Mies kyllä ymmärtää rivien välit.
Tavallinen vai selvästi ylipainoinen nainen?
Ja silti miehet loukkaantuvat, jos sanotaan miesten olevan pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. 😀