Mitä olette sanoneet viimeisenä virkkeenä puhelinmyyjälle?
Kommentit (28)
Hätääntyneenä: tuota, ähh, nyt on vähän huono hetki, ähh no niin tuli paska housuun.
Kiitos, en ole kiinnostunut. Hei.
Tosin minulla on telemarkkinointikielto, joten näitä puheluita tulee vain pari kappaletta vuodessa.
En edes muista, mulle on puhelinmyyjät soitelleet viimeksi monta vuotta sitten. Kiellot päällä ja toimii.
"En katso tv:tä lainkaan." Yritti tyrkyttää kanavapakettia, vaikka oli netti- ja puhelinoperaattorin myyjä.
Täydet pojot aloittajalle, tuohan pitää ottaa käytäntöön, EN OSAA LUKEA, Olen kyllä 100 % suomalainen, nou ma-mu. Yksi lehtimyyjä oli niin hiton töykeä ja ylimielinen, että käskin hänen painua helvettiin, eikö noille opeteta minkäänkaltaista puhelinpsykologiaa, järkyttävä ammattikunta. Huomaa, ettei heidän työskentelyään valvota millään tavoin!
Myyjä esittelee itsensä, minä sanon "Ei kiitos" ja sitten lopetan puhelun. Ei niille kannata mitään enempää sanoa, jankkaavat vaan ja tuhlaavat aikaani.
Kysyin että onko koskaan valkaissut perärööriänsä, rupesin heti vastauksen saatuani myymään hänelle tämmöistä palvelua. Häirintään vastataan häirinnällä!
"Kiitos, ei tarvetta, heippa hei."
Siellä linjan toisessa päässä on työtään tekevä ihminen, en koe mitään syytä ilkeillä hänelle tai keksiä mitään ripulipaskajuttuja.
Yleensä viimeinen virke on ollut: Hyvää päivänjatkoa/ Illanjatkoa, riippuen vuorokaudenajasta.
Olen nyt ollut kolme vuotta puhelinmyyjänä, ja voin kyllä ilokseni todeta, että olen oppinut aika hyvin vastavirkkeitä näihin "viimeisiin" virkkeisiin. Kukaan teistä ei vain ole osunut kohdalle, jos olette pystyneet lopettamaan
Nyt minä suljen tämän puhelun.