Mitä olette sanoneet viimeisenä virkkeenä puhelinmyyjälle?
Kommentit (28)
Vierailija wrote:
Olen nyt ollut kolme vuotta puhelinmyyjänä, ja voin kyllä ilokseni todeta, että olen oppinut aika hyvin vastavirkkeitä näihin "viimeisiin" virkkeisiin. Kukaan teistä ei vain ole osunut kohdalle, jos olette pystyneet lopettamaan
Suljen luurin, kun olen ystävällisesti toivotellut jotain hyvää vuodenaikaa. Taidankin sanoa tästä lähtien
"Hyvää...... SULJEN PUHELIMEN"
Ja jos olen vastannut vahingossa 932 alkuiseen, laitan ESTON.
Hyvää syksyä Sinulle! 💓
Vierailija wrote:
Olen nyt ollut kolme vuotta puhelinmyyjänä, ja voin kyllä ilokseni todeta, että olen oppinut aika hyvin vastavirkkeitä näihin "viimeisiin" virkkeisiin. Kukaan teistä ei vain ole osunut kohdalle, jos olette pystyneet lopettamaan
Punasen luurin painaminen tapahtuu heti ensimmäisen ja viimeisen lauseen jälkeen. Mutta taatusti raskasta hommaa, Itsestä ei olisi moiseen.
Vierailija wrote:
Mielenkiinnosta kysyn, että mitä vastaat, kun asiakas ilmoittaa hänellä olevan telemarkkinointikielto?
Voitko soittaa kymmenen vuoden päästä, kun ruuhkavuodet ovat ohi ja olen menopaussilla hetki ennen ikäihmistymistä.
Mulla on markkinointikielto. Painotan viimeistä sanaa.