eikö ole ärsyttävää jos on ulkomailla ja sukulaiset jatkuvasti kyselevät mitä sinä teet siellä
Kommentit (14)
Ei mua haittaa, voin hyvin kertoa että olen tänään tehnyt pari ruokaa loppuviikolle, siivonnut keittiön kaapit ja käynyt kaupassa. Sadepäivä pitkästä aika niin maltan tehdä sisähommia.
Jo helpotti. Oli ollut kakka pari päivää tiukassa. Nyt tulppa aukesi
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että äiti ja sisko ovat pahoja, mutta viimeksi isäkin kysyi syömisiäni ja sitten arvosteli niitä. Et ihan kiva! Todellakin kaipasin neuvo syömiseen.🤦
Hyvä että pidit kyselyistä. Isäsi varmaan tiesi että sinusta se on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa, voin hyvin kertoa että olen tänään tehnyt pari ruokaa loppuviikolle, siivonnut keittiön kaapit ja käynyt kaupassa. Sadepäivä pitkästä aika niin maltan tehdä sisähommia.
No jankuttavatko ne sitten bileistä ja kavereista ja neureskelevat, että AI TOMMOSTA VAAN! Ja ihan varmasti jos avaan asiaa yhtään enempää niin tulee sitä, että NO SUN PITÄISI sitä ja tätä. Olisin kyllä voinut olla yhteydessä jos ei oltaisi alettu painostamaan, että pitää heille raportoida kaikesta. Niin ei enää kyllä tee mieli. Saavat itse odottaa, että jaksan/haluan kertoa kuulumisia. Viestien ja soittojen spämmiminen ottaa päähän.
Ennen kuin lähdin niin he olivat neuvomassa miten varaan lennon ja tunkivat nokkansa siihenkin, että milloin minun pitäisi se varata ja mistä. En ole idiootti. Ihan omilla rahoillani sen maksoin niin ei kuulu niille!
Äitini jopa keksi tarinan, että hän pelkää minun olevan kidnapattu. Ap
Eivät ne suomessakaan olleet huolissaan minun joka liikkeestä. Ap
Minä kyllä mielelläni kertoisin, jos joku kysyisi. Eivät kysele, niin en kerro. Haluaisin jakaa tämän kokemuksen heidän kanssa ja saada heidät täällä käymäänkin, mutta eipä heitä kiinnosta. Ei sitten. Kateus ja katkeruus on kummallista. Kyllä heilläkin on hyviä asioita elämässä, minulla ei saa olla. Ei sovi rooliin tässä suvussa, kun minun kuuluu olla se surullinen epäonnistuja, mutta ähäkutti kun en suostu.
Ei multa ole koskaan ulkomailla ollessani sukulaiset kyselleet mitään. Ihan rauhassa olen saanut olla, luottavat kai minuun.
N33
Joihinkin tärkeämpiin asioihin elämäni aikana olisin voinut ottaa tämän luokan neuvomista vastaan. Miksi juuri nyt he puuttuvat kaikkeen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin tärkeämpiin asioihin elämäni aikana olisin voinut ottaa tämän luokan neuvomista vastaan. Miksi juuri nyt he puuttuvat kaikkeen? Ap
Ehkä eivät luota, että olisit street wise?
Vai onko ylipäätään epäluottamusta ”ulkomaihin”?
Mulla on sama jos olen yksin mökillä. Jos en raportoi useammalle sukulaiselle useita kertoja päivässä, alkaa kysely olenko kunnossa ym. Eikö se riitä että kuittaa puolisolle että kaikki ok aamuin-illoin? Eikö muilla ihmisillä ole omaa elämää kun on aikaa huolestua? Jotkut on jopa suuttuneet kun olen sanonut että kyllä sen sitten kuulee jos olen tänne kuolla kupsahtanut. On kuulemma kamalaa huumoria. Vaikka olen ihan tosissani. Jokainen kuolee joskus eikä auta vaikka kuinka kyttää ja varmistelee vointeja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama jos olen yksin mökillä. Jos en raportoi useammalle sukulaiselle useita kertoja päivässä, alkaa kysely olenko kunnossa ym. Eikö se riitä että kuittaa puolisolle että kaikki ok aamuin-illoin? Eikö muilla ihmisillä ole omaa elämää kun on aikaa huolestua? Jotkut on jopa suuttuneet kun olen sanonut että kyllä sen sitten kuulee jos olen tänne kuolla kupsahtanut. On kuulemma kamalaa huumoria. Vaikka olen ihan tosissani. Jokainen kuolee joskus eikä auta vaikka kuinka kyttää ja varmistelee vointeja.
Niin.
Mitä olet syönyt siellä? Aika makkaraa vai, etkö muuta? No huh huh!
Kiitos oikein paljon juuri tällaisen arvostelun kohteena olemisen takia tulin tänne! Ja vastailemaan puhelimeen.
Ja nämä ihmiset, jos jaan jotain vastoinkäymisiäni, alkavat heti neuvomaan mitä minun olisi pitänyt tehdä paremmin. Eli kääntävät kaiken omaksi syykseni. Paskan olon aiheuttaminen ei nyt ainakaan auta! Ap
Luulin, että äiti ja sisko ovat pahoja, mutta viimeksi isäkin kysyi syömisiäni ja sitten arvosteli niitä. Et ihan kiva! Todellakin kaipasin neuvo syömiseen.🤦