Jaksanko tämmöistä suhdetta enää kauaa?
Mies sanoi suoraan ettei halua seksiä.
No olen kyllä huomannut mutta en tiedä jaksanko enää kauaa tätä.
Sitä on joskus mutta rasittavaa tämä on.
Kommentit (65)
Jos se juo paljon alkoholia niin seksihalut loppuu.
Ei käytä alkoholia.
Makaa vaan, ei koske minuun kuin joskus eikä uskalla siis aloittaa koskettamista.
Ottaa stressiä itselleen tästä.
Sanoin että turha stressata, eikö sitä vaan voi aloittaa koskettamaan, siitähän se etenee?
Vierailija wrote:
Tuntuuko, että mies vie kotoa "hapen", että on helpompi olla, kun hän on poissa? Vai tykkäätkö hänen seurastaan ja nautitte toistenne olemassaolosta, vaikkei seksiä olekaan?
Ykkönen, ehdottomasti eroa heti, kakkonen, mieti voisitko jäädä vai onko tärkeämpää lähteä.
Tykkään hänen seurasta mutta kärsin koko ajan kun mies ei koske muhun, joskus halaa.
Mietin miksi mun pitää enää kärsiä, miksi ei voisi olla parisuhde josta saa iloa?
Ajattelin ottaa vaatteita kaapista pois, täältä miehen luota tänään ja vien asuntooni.
Tajuaisko se miksi?
Eroa. Miehiä on mistä valita ja seksiä löytyy aina. Terveisin onnellinen eronnut,jolla on vipinää ja juhlia.
Ero on raskasta. Joutuisin oleen täysin yksin.
Löytäisin kyllä uuden miehen, eräs mies on jo näkösällä, jos se on kiinnostunut.
Vierailija wrote:
Ei kannata jaksaa. Ihan turha suhde jos ei ole seksiä. Seksi on perustarve kuitenkin seurustelu suhteessa. Pistä mies pihalle ja toivota hyvää loppuelämää.
Niinpä. Liian harvoin ja mies keskittyy vain itseensä.
Mies ei tajua minkä virheen tekee, joudun usein pohtimaan eroa.
Ja se nimenomaan ei halua että jätän sen.
Vierailija wrote:
Ei halua että jätät, mutta haluaa sinut johonkin muuhun tarkoitukseen kuin parisuhteeseen, aika itsekästä.
Vierailija wrote:
Jaahas, minäpä veikkaan, että mies pärjää yksin oikein hyvin ja sinä voit ihan vapaasti viedä tavarasi ja itsesi pois vaikka heti. Luultavasti mies löytää ihan kivan naisen itselleen ja kas, heppi toimii taas tosi hyvin ja läheisyyttä riittää!
Sinusta en tiedä, kuulostat niin masentavalta naiselta, että en usko sinun ilahduttavan ketään.
Mulle kävi kerran noin. Lähdin kun tajusin, että mies todellisuudessa haki minusta taloudellista turvaa ja ilmaista terapeuttia, eikä suinkaan parisuhdetta. Vaihtamalla paranee!
Minä en lähtenyt, vaikka seksi loppui. Mies on minulle tärkeämpi kuin seksi. Kieltämättä parin vuoden ajan asia tuntui välillä kipeältä, mutta ajan kanssa siihen tottui. Meillä on kuitenkin jo yli 20 vuotta avioliittoa takana ja viihdytään toistemme seurassa. Hellyyttä ja läheisyyttä meillä kuitenkin on enkä itse voisi kuvitellakaan seksiä kenenkään muun kanssa, eihän se olisi sama asia ollenkaan. En minä halua ketään muuta miestä kuin omaani.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei saa erota pelkän seksin takia, kun palstan mukaan ei saa erota vaikka seksin lisäksi puuttuisi keskusteluyhteys, tunneyhteys ja rakkauskin.
Se on kuule nyt vaan tahdon asia. Kun kerran yhteen on menty niin siinä pysytään sitten kans, tuli mitä tuli!
Just näin :D Tuolla nyt teinin äitiäkin kehotetaan ihan sankoin joukoin eri ketjussa pysymään mykkä-kämppismiehen kanssa yhdessä onnettomassa ja rakkaudettomassa ja seksittömässä suhteessa, koska "think about the children!"
Kyllä se on nyt kuule ap niin, että se on vaan pysyteltävä tuossa miehessä, kun sen kanssa on kerran yksiin etsiytynyt :D
Missä noin on sanottu? Vai onko parisuhteiden tarinallistajan tarinoita taas.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei saa erota pelkän seksin takia, kun palstan mukaan ei saa erota vaikka seksin lisäksi puuttuisi keskusteluyhteys, tunneyhteys ja rakkauskin.
Se on kuule nyt vaan tahdon asia. Kun kerran yhteen on menty niin siinä pysytään sitten kans, tuli mitä tuli!
Just näin :D Tuolla nyt teinin äitiäkin kehotetaan ihan sankoin joukoin eri ketjussa pysymään mykkä-kämppismiehen kanssa yhdessä onnettomassa ja rakkaudettomassa ja seksittömässä suhteessa, koska "think about the children!"
Kyllä se on nyt kuule ap niin, että se on vaan pysyteltävä tuossa miehessä, kun sen kanssa on kerran yksiin etsiytynyt :D
Hmm, toisaalta onko seksin jälkeen loputtomia monologeja puhuva mies sitten terveellistä seuraa kenellekään. Varsinkin jos on sarjapettäjä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuntuuko, että mies vie kotoa "hapen", että on helpompi olla, kun hän on poissa? Vai tykkäätkö hänen seurastaan ja nautitte toistenne olemassaolosta, vaikkei seksiä olekaan?
Ykkönen, ehdottomasti eroa heti, kakkonen, mieti voisitko jäädä vai onko tärkeämpää lähteä.
Tykkään hänen seurasta mutta kärsin koko ajan kun mies ei koske muhun, joskus halaa.
Mietin miksi mun pitää enää kärsiä, miksi ei voisi olla parisuhde josta saa iloa?
Ajattelin ottaa vaatteita kaapista pois, täältä miehen luota tänään ja vien asuntooni.
Tajuaisko se miksi?
Nyt on hyvä opetella elämän perusasioita. Ihmiset EIVÄT muutu toisten vuoksi. Pitää löytää itselleen sopiva ihminen. Moni ihminen EI PIDÄ kosketuksesta, eikä koe mitään tarvetta koskettaa toista. Ei hän halua opetella koskettamaan sinua. Saattaa ESITTÄÄ haluavansa opetella, ettet ihan siltä seisomalta jätä häntä.
Et sinäkään opettelisi kumppanisi pyynnöstä kusipääksi? Nimittäin näitäkin on yllättävän paljon, jotka yrittävät provosoida kumppanistaan ulos mitä ihmeellisimpiä piirteitä.
Sinä tykkäät kosketuksesta, hän ei. Kas siinäpä pulma. Jos jatkatte yhdessä, jompi kumpi tai molemmat kärsii, ei tule kahta tyytyväistä.
Kai sille joku syy on ettei halua. Yrittäkää yhdessä selvittää mistä on kyse.
Jos nainen ei halua seksiä, naista pitää ymmärtää ja tukea asiassa. Mies on sika jos edes miettii naisen jättämistä tuossa tilanteessa.
Miten tämä eroaa tuosta?
Vierailija wrote:
Jos nainen ei halua seksiä, naista pitää ymmärtää ja tukea asiassa. Mies on sika jos edes miettii naisen jättämistä tuossa tilanteessa.
Miten tämä eroaa tuosta?
Koska naisen saa ihan aidosti haluamaan seksiä, jos ymmärtää ja tukee häntä asiassa. Miestä ei kiinnosta seksi naisensa kanssa, jos ei kiinnosta seksi naisensa kanssa. Mitenpä sinä itse kuvittelisit, että mies alkaa taas haluta naista? Nainen laihduttaa 24 kiloa ja pukeutuu seksikaupan asuun?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten tämä eroaa tuosta?
Koska naisen saa ihan aidosti haluamaan seksiä, jos ymmärtää ja tukee häntä asiassa. Miestä ei kiinnosta seksi naisensa kanssa, jos ei kiinnosta seksi naisensa kanssa. Mitenpä sinä itse kuvittelisit, että mies alkaa taas haluta naista? Nainen laihduttaa 24 kiloa ja pukeutuu seksikaupan asuun?
Naista ei kiinnosta seksi vaikka mies tukisi ja ymmärtäisi.
Mitäs nyt tehdään? Keksit lisää miesvihavalheita joilla perustelet oman pihtaamisesi?
Ei kannata jaksaa. Ihan turha suhde jos ei ole seksiä. Seksi on perustarve kuitenkin seurustelu suhteessa. Pistä mies pihalle ja toivota hyvää loppuelämää.