Jaksanko tämmöistä suhdetta enää kauaa?
Mies sanoi suoraan ettei halua seksiä.
No olen kyllä huomannut mutta en tiedä jaksanko enää kauaa tätä.
Sitä on joskus mutta rasittavaa tämä on.
Kommentit (65)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos nainen ei halua seksiä, naista pitää ymmärtää ja tukea asiassa. Mies on sika jos edes miettii naisen jättämistä tuossa tilanteessa.
Miten tämä eroaa tuosta?
Koska naisen saa ihan aidosti haluamaan seksiä, jos ymmärtää ja tukee häntä asiassa. Miestä ei kiinnosta seksi naisensa kanssa, jos ei kiinnosta seksi naisensa kanssa. Mitenpä sinä itse kuvittelisit, että mies alkaa taas haluta naista? Nainen laihduttaa 24 kiloa ja pukeutuu seksikaupan asuun?
Naista ei kiinnosta seksi vaikka mies tukisi ja ymmärtäisi.
Mitäs nyt tehdään? Keksit lisää miesvihavalheita joilla perustelet oman pihtaamisesi?
Minulla hormonaalinen ehkäisy vei halut täydellisesti pois aikanaan. Silloin asiasta ei puhuttu mitään ja mistään ei löytynyt tietoa tästä mahdollisuudesta. Koska lapsilukumme oli kuitenkin täysi (3 kpl), ikäni oli 35 vuotta ja pari muuta syytä vielä lisää, niin sain vaadittua itselleni steriloinnin.
Steriloinnin jälkeen sain hormonaalisen ehkäisyn pois ja muistan yhä vieläkin kuinka aloin haluta. Tunne oli todella voimakas ja mieheni muistaa asian myös varmasti loppuikänsä, sillä minua halutti puoli tuntia seksin jälkeen taas ja herättelin välillä miehenkin yöllä, kun halutti ihan älyttömästi. Tuosta on nyt aikaa yli kymmenen vuotta ja haluan yhä ainakin pari kertaa viikossa.
Vierailija wrote:
Ei käytä alkoholia.
Makaa vaan, ei koske minuun kuin joskus eikä uskalla siis aloittaa koskettamista.
Ottaa stressiä itselleen tästä.
Sanoin että turha stressata, eikö sitä vaan voi aloittaa koskettamaan, siitähän se etenee?
Kai miehellä kieli ja sormet toimivat? Eihän siitä tarvjtse stressiä ottaa, että saa vaimon hymyilemään muutamassa minuutissa. Arvaan, että miehen ongelmat ovat nyt pään sisällä.
En tiedä miten teillä on asiat mutta edellisessä suhteessani halut loppuivat kun puoliso kohteli epäkunnioittavasti eikä puhuminen auttanut. Olen siis mies. Sitten kun asiat saatiin setvittyä, halut palasivat. Sain tosin tietää että hän valehteli silloinkin. Nyt tykkään olla yksin.
Vierailija wrote:
En tiedä miten teillä on asiat mutta edellisessä suhteessani halut loppuivat kun puoliso kohteli epäkunnioittavasti eikä puhuminen auttanut. Olen siis mies. Sitten kun asiat saatiin setvittyä, halut palasivat. Sain tosin tietää että hän valehteli silloinkin. Nyt tykkään olla yksin.
Tämä on hyvin mahdollinen syy tähän aloitukseen. En siis menisi takuuseen siitä, että ap on ihana ja rakastettava puoliso.
Se, että mies ei halua suhteen päättyvän, ei todellakaan tarkoita sitä, että hän aikoisi tehdä yhtään mitään parantaakseen suhdetta vaan hän toivoo sen jatkuvan juuri niin surkeana kuin se on ollutkin. Kannattaa sisäistää tämä ja miettiä, haluaako itse jatkaa suhdetta vai ei.