Varusmies putosi veteen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d025125-4a2a-4297-80d0-558c21a45c6c
"Prikaatin varusmiehille ja henkilökunnalle on järjestetty kriisitukea. Lisäksi varusmiehillä on mahdollisuus psykososiaaliseen tukeen.!
Siis oikeesti...
Mitä vttua?
😂
Kommentit (13)
Vierailija wrote:
Luitko sä tuota juttua ollenkaan?
Luin. Ja moneen kertaan.
Niin mikä tässä on alapeukutettavaa?
Jannu putoaa veneestä ja porukka tarvitsee kriisiapua.
Pelottavaa, jos sitä joutuisi ihan oikeasti sotimaan,
Kamala paikka varusmiesparalle. Onneksi saa edes kriisitukea.
Vierailija wrote:
Niin mikä tässä on alapeukutettavaa?
Jannu putoaa veneestä ja porukka tarvitsee kriisiapua.
Pelottavaa, jos sitä joutuisi ihan oikeasti sotimaan,
xaxaxaxa
Toivottavasti selviää, eikä jää pysyviä vammoja. Onneksi oli elvytystaitoisia paikalla.
Mene itse putoamaan täysi taisteluvarustus päällä kylmään veteen. Tule vasta sitten tänne elvistelemään.
Käyttäjä44279 wrote:
Mene itse putoamaan täysi taisteluvarustus päällä putoamaan kylmään veteen. Tule vasta sitten tänne elvistelemään.
En tarvitse kriisiapua siihen, että joku toinen putoaa. Tuskin tarvitsisin vaikka itse putoaisin.
Ymmärrätkö, urpo?
Et taida oikein ymmärtää mitä on tapahtunut, hän on ollut suorittamassa rannikkojääkärien tasokoetta, ei hän ole ollut biitsillä ottamassa aurinkoa ja uimassa. Sen yhteydessä on tapahtunut onnettomuus, jossa henkilö on pudonnut veneen kyydistä.
Mutta hyvä, että sinulla on hauskaa, se on hauskaa kun ihminen suorittaa asepalvelusta ja hän loukkaantuu, kyllähän se kovasti naurattaa.
Ilmeisesti joillekin harjoitukset, joissa henkilö elvytetään ja päätyy sairaalahoitoon on arkipäivää?
Parempaa yhteiskuntavarojen käyttöä tämä on kuin esim. Lapinlahden salametsästäjien kriisiapu. https://yle.fi/a/74-20033270
Vierailija wrote:
Käyttäjä44279 wrote:
Mene itse putoamaan täysi taisteluvarustus päällä putoamaan kylmään veteen. Tule vasta sitten tänne elvistelemään.
En tarvitse kriisiapua siihen, että joku toinen putoaa. Tuskin tarvitsisin vaikka itse putoaisin.
Ymmärrätkö, urpo?
Luultavasti suurin osa varusmiehistäkään ei tarvitse. Ehkä joku tarvitsee? Mukana voi olla naisiakin.
Käyttäjä44279 wrote:
Mene itse putoamaan täysi taisteluvarustus päällä kylmään veteen. Tule vasta sitten tänne elvistelemään.
Kuuluu koulutukseen.
Luitko sä tuota juttua ollenkaan?