Mikä paino sopii parhaiten 166 cm pitkälle naiselle?
Kommentit (32)
Eikös tuon pituinen suomalainen nainen painaa keskimäärin tilastojen mukaan jotain 73-75kg? Joten vastaan sen.
Vierailija wrote:
Joku 58-68 kg välissä on varmaan parhaiten voiva. Mutta riippuu ihan onko lihasta vai läskiä.
Itse olen 171 cm ja 69 kg. Parempi olo kuin kymmenen kiloa kevyempänä. Enemmän voimaa.
Lol naiset luulevat että lihasta saavat kuten elokuvissa tai sarjakuvissa. Fakta on että yksikään palstamamma ei saa lihasta ilman rajua steroidikuuria. Naisilla ja miehillä tuo lihas tuppaa tarttumaan aivan eri tavalla.perusbiologiaa mutta nykyään pläskit voimaantuneet naiset luulee että heillä on lihasta tuo paino
oon just tuon 166 cm ja painan tällä hetkellä 60 kg, joka on ihan liikaa. Mulle se paras paino on 56 kg, joka yleensä pysyy vuodesta toiseen ja olenkin painanut lähes koko aikuisikäni sen. Heittoa ollut molempiin suuntiin välillä n 45 - 71 kg.
Tiedän kyllä mitä alkuvuonna oli syynä tähän muutaman kilon nousuun ja nyt kun on tasasempaa, niin eiköhän tuo tuosta taas asetu sinne 56 kg hujakoille talven aikana.
Riippuu ruumiinrakenteesta. Paha antaa tähän yhtä yleispätevää lukua.
Yksi asia mitä ihmiset eivät tajua on se että pidempi painaa lähtökohtaisesti enemmän kuin lyhyt. Minä olen 178cm/78kg nainen ja normaalipainoinen!
Riippuu siitä onko lihaksia mutta n.70kg.
Varmaan 55-65 kg voisi olla ok noin terveyden kannalta. Oma paino osuu tähän.
Itselleni sopivin olisi ehkä 70-72kg, nyt painan 80. Pituutta 167cm. Pari vuotta sitten painoin 64kg, olin ollut hirveässä stressissä pari vuotta teinin huumeongelman takia, en nukkunut enkä juuri syönytkään. Ennen tätä stressiä painoin jotain 75kg. Tuon 64kg kohdalla näkyi ihan peilistä miten vanhan ja väsyneen näköiseksi meni naama, roikkuvat poskenpielet ja koko naama jotenkin valahtanut alas ja luisevaksi.Valokuvista sen vasta näkikin, hyi hitto. Nyt stressi on väistynyt viimeisen kahden vuoden aikana, elämä ennallaan koska lapsi(nyt toki aikuinen jo) tuli järkiinsä. Kuvista ja peilistä näkyy taas paljon paremman näköinen naama, nuoremman ja eloisamman, vaikka painoa on ylimääräistä. Mutta ihan sama jotkut ylikilot kun ne laihtumiset olivat vain kurjan elämän seurausta.
55 kg tai vähän alle olisi mielestäni sopiva.
No riippuu ruumiinrakenteesta. Itse sirorakenteinen ja 164/53 ja ihan hyvä. Jossain 64kg olisin jo ylipainoinen. Kun taas joku muu ei.
Ihan riippuu onko lihasta vai onko laihaläski.