Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Vierailija kirjoitti:
Alina on teknisesti taitava, tosin rääkymiseksi meni osittain.
Mä tykkään Alinan "rääkymisestä"
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks se punamekkonen nainen ei oo vieläkään tippunu, eihän se pysyny ees vireessä ja ku laulun piti voimistua se vaan hiljeni ennen kertsiä ja oli epäselvää
Tähän asti selkeesti huonoin ja siellä istuu
Lauantai-illan karaokea. Kiitos ei.
Järkyttävän rumia asuja. Musta on suomalaisella ruma ja synkkä väri koska suomalaisilla on kelmeät vaaleat piirteet. Silti suuri osa kilpailijoista tungettu mustaan ja kummallisiin pubiruusu-tyyleihin. Hyvä kun kasvoja erotti siltä blondilta.
Mun mielestä Mikko sais mennä tuolille. Tykkäsin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks se punamekkonen nainen ei oo vieläkään tippunu, eihän se pysyny ees vireessä ja ku laulun piti voimistua se vaan hiljeni ennen kertsiä ja oli epäselvää
Tähän asti selkeesti huonoin ja siellä istuu
Kyllä se sieltä lähtee.
Mitä hittoa tuo punamekkoinen tuolla istuu yhä..Joko Ela on ihastunut siihen tai se on joku tutun tuttu. En voi käsittää.
Elastisella on kyllä kovin porukka. Harmi että niin moni hyvä putoaa sen takia.
Millä korvalla nämä tuomarit kuuntelee?
Mikko oli sairaan huikea!! Eikä päässyt jatkoon😖
Maaria ja Totoa laulanut vois pudota.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Mikko sais mennä tuolille. Tykkäsin
Harmi että ei... makee säröääni.
Jakson lopussa tulee kovin. Luultavasti tän kauden voittaja?
Oon tykänny Laurasta paljon, mut tää oli väärä biisi hänelle. Liikaa paisto läpi laulutekniikka, miten missäkin kohtaa laulaa ja mun mielestä se söi tunnetta.
Älkää nyt laulako karaokeäänellä sitä Whitney Houstonia... eihh...
Elalla vois laittaa (lähes kaikki) jatkoon, ainakin miehet. Maijalla taas olis voinut lähes kaikki tiputtaa. 😨
Vierailija kirjoitti:
Oon tykänny Laurasta paljon, mut tää oli väärä biisi hänelle. Liikaa paisto läpi laulutekniikka, miten missäkin kohtaa laulaa ja mun mielestä se söi tunnetta.
No nää Adele ja Whitney tulkinnat vois jo kieltää säännöissä.
Nyt kun Laura laulanut: Yannick, Laura ja Mark kolmen kärki. Harmi vaan, että Mark jo putos.
Huono valinta mennä Elan tiimiin, kun siihen menee melkeinpä kaikki parhaat. Jossain toisessa tiimissä jatkuisi kisa pidempään :)
Alina on teknisesti taitava, tosin rääkymiseksi meni osittain.