Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Marko on kyllä PARAS! Tykkään hänen vaatimattomuudesta vaikka on todella taitava.
Ajattelin että ou nou, Michael Jacksonia ei kannattaisi esittää. Mutta Markolla on komea soundi, karisman kanssa on vähän niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Wau! Marko is BEST!
En uskonut, että Michael Jacksonin biisi kuulostaisi hyvältä hänen laulamana.
Jep. En oo koskaan aiemmin tykännyt tästä biisistä, mutta nyt tykkäsin!!
Mikä moka pudottaa Alina. Valtava pettymys.
Markon biisivalinta kuulosti etukäteen vihkoon menee -osastolta, mutta kaikkea vielä.👍
Toto äijän olis pitänyt pudota Alinan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Alina oli turha rääkyjä.
Miten toi Totoa laulava karaoketähti pääs jatkoon? Epämiellyttävä laulaja ja tyyppi! 😖
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas tykännyt hänestä yhtään eli oikea valinta oli mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Totoa laulava karaoketähti pääs jatkoon? Epämiellyttävä laulaja ja tyyppi! 😖
No eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Lauloihan hän hyvin, mutta viimeisin laulaja oli parempi. On vielä niin nuori niin voi osallistua uudelleenkin. Alinan biisivalinta oli mielestäni huono.
Vierailija kirjoitti:
Beyoncea ei kyllä kukaan pysty vetämään läheskään niin hyvin kuin B.itse vetää.
Mun mielestä Alinan esitys 17-vuotiaaksi valkoiseksi suomalaiseksi on aika hyvin vedetty
Joka tapauksessa Toto äijä putoaa ekana noista. Ei mitään saumaa, ihan superhyvä toi kolmen porukka.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa Toto äijä putoaa ekana noista. Ei mitään saumaa, ihan superhyvä toi kolmen porukka.
Makuasioita. Se Totoa lauloi vaivattomasti. Se oli yksinkertaisesti hyvänkuuloista. Turhaa osoitat monesti mieltäsi.
Ja seuraavaksi päästetään lavalle Toto- Äijä!
Mitä kakaroita täällä kirjoittelee, kun yökitään noille laulajille? Toi on törkeää haukkua toisia. Opetelkaa tavoille.
Mutta missä on Lenni-Kalle???
Ei ole ollut toviin ohjaksissa ja huomaa selkeästi, että piisien sovitukset heikentyneet, tai ainakin livevedot huonompia - Tekee esityksistäkin huonompia!
--
Niin tippui ja hyvä niin. Koppava ja tuntuu kuvittelevan itsestään liikoja. Hirveää raakkumista ja rääkymistä. Ei voi puhua edes laulamisesta hänen kohdallaan. Ihme että pääsi näin pitkälle.
Miten voi olla noin upee ääni kun Markolla on?? Varmaan Alina tippuu?