Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Sussu Erkinheimosta joku pisti videoita. Inhosin häntä Voicessa, mutta noissa videoissa kuulosti oikein hyvältä. Ehkä koska noissa ei enää ollut sitä ärsuttävää vibraattoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä oikeusmurha Elastisen valinnoissa, Beyoncea laulanut tyttö oli ihan uskomattoman äärettömän lahjakas! Ja jatkoon pääsee pliisuja poikia (no Marko on hyvä). Elastisen pisteet tippu nyt.
Ai se nuori tyttö joka lauloja liian ison biisin? Ehkä muutaman vuoden päästä uusi yritys. Minusta on vaivaannuttavaa katsoa kun tosi nuoret vetää sellaisia isoja biisejä liian naisellisilla koreografioilla.
Maija pudotti parhaan laulajansa, Annan. Maijan live-laulajista pidän ainoastaan Tonista. Hänellä on kaunis ääni ja on aito ja konstailematon.
Spoiler
Tässä kun näitä jaksoja katsellut niin kyllä se Elastinen on vain paras näistä valmentajista. Ainakin meillä on taas ihan samat lempparit selkeästi. Onneksi Yannick pääsi jatkoon!! Huh huh. Siihen olisi loppunut katsominen jos ei olisi päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Maija pudotti parhaan laulajansa, Annan. Maijan live-laulajista pidän ainoastaan Tonista. Hänellä on kaunis ääni ja on aito ja konstailematon.
Samaa mieltä. Järkytyin että Anna tippui. Ei ole yhtään hyvää Maijan tiimissä enää
Kuinka moni piti tuosta viimeisestä joka pääsi jatkoon ? Joskus joku kirjoitti on samaa näköä Jutta Urpiaisen kanssa. Omasta mielestä meni vähän huutamisen hänen laulunsa.
Eikö tosiaan löytynyt parempia kuin Wiskari ja Sanni! Möllönaama ja hapannaama, jotka itse artisteina keskivertoa surkeampia. Kyllä Suomi on sarvikuonojen maa!!!
Maija Tupsu Vilkkuimaa on jotenkin outo lintu. Ei ole itse mitenkään erityisen menestynyt ja nyt heiluu tuolla tähtivalmentajana.
Vierailija kirjoitti:
Maija Tupsu Vilkkuimaa on jotenkin outo lintu. Ei ole itse mitenkään erityisen menestynyt ja nyt heiluu tuolla tähtivalmentajana. On vuosien kokemusta ja näkemystä. Tarpeeksi menestynyt, vaikkakaan ei suuri stara.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan löytynyt parempia kuin Wiskari ja Sanni! Möllönaama ja hapannaama, jotka itse artisteina keskivertoa surkeampia. Kyllä Suomi on sarvikuonojen maa!!! Samaa mieltä, mutta Suomi on pieni maa, jossa wiskarit ja sannitkin pärjää,valitettavasti.
Mark! Vähän toista kuin joku Maijan Eetu-Pekka.
Mark sai eloa Rasmuksen kuluneeseen renkutukseen, hyvä veto.
Ei jatkoon. Hento karaokelauleskelija.
En kuullut kansainvälistä klangia tästä esityksestä. Keskiverto suoritus.
Maaria ei nyt kyllä erikoisemmin lumonnut millään tasolla, vaikka nätti ääni toki on..
Mark tosi hyvä, tyttö vähän plääh kun oli yks mun suosikkibiisejä eikä oikein iskenyt tää esitys.
Mark oli heti parempi kuin yksikään Maijan laulajista.
Vierailija kirjoitti:
En kuullut kansainvälistä klangia tästä esityksestä. Keskiverto suoritus.
Mitäänsanomatonta laulantaa.
Nätti tyttö toki. Elakaan meinaa pysyä hous... tuolissaan.
Toton biisi...vähän liikaa tuota perunasuussa mongerrusta.
Ja Sigfrids tippui jo knock out -vaiheessa. Myöskään Kaikuranta ei ollut ees toinen. Oisko ollut 3. tai 4.