Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biologisen isän suku ja perättömät jutut

Vierailija
11.10.2023 |

Nämä ihmiset ei ole ikinä varsinaisesti kuuluneet elämääni ja en ole ollut heidän kanssaan tekemisissä kuin vain yksittäisiä kertoja. Biologinen isäni kuoli kun olin lapsi enkä muista häntä. En ole koskaan ollut kiinnostunut olemaan tekemisissä bioisän suvunkaan kanssa koska he eivät ole minulle millään tavalla läheisiä. Lisäksi minulla on oma isäni ja hänen sukunsa.

Biologisen isän sukulaiset ei ilmeisesti kuitenkaan ole samaa mieltä, koska he ovat levittäneet perättömiä asioita minusta ja perheestäni. He ovat mm. väittäneet että heitä on estetty tapaamasta minua vaikka syy on ollut se että minä en ole halunnut. He ovat myös väittäneet että minua olisi kielletty puhumasta puhelimessa heidän kanssaan ja että heille olisi muka tehty oharit eikä avattu ovea kun he olivat tulossa tapaamaan minua. Näitä asioita ei siis ole tapahtunut, joten ilmeisesti ainoa tarkoitus on mollata vanhempiani.

Mikä auttaisi näihin ihmisiin?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jäin miettimään, olivatko äitisi ja biologinen isäsi aviossa, kun sinä synnyit, vai oletko au-lapsi? Jotenkin noista loppupuolen kirjoituksistasi saan sellaisen käsityksen, että tuo jälkimmäinen vaihtoehto taitaa olla todellinen. Oli niin tai näin, ajattelen, että paras ratkaisu olisi istahtaa saman pöydän ääreen isän perheen kanssa ja puhua asiat puhki, ehkä jonkun puolueettoman henkilön läsnä ollessa. Oikeassahan se bioisäsi äiti oli, kun totesi, että äitisi nykyinen puoliso ei ole isäsi, olkoonkin että hän mahdollisesti on adoptoinut sinut, kuten annat ymmärtää. 

Minäkin olen au-lapsi, enkä ollut koskaan missään tekemisissä biologisen isäni kanssa. Äiti ja isä tapailivat toisiaan, kun isä oli armeijassa. Sitten kävi vahinko ja molemmat nuoret olivat kauhuissaan, kuten minulle on kerrottu. Isä häipyi maisemista ja äitini päätti, että kun oli kerran lähtenyt, ei ole takaisin tulemista. Kerran isä kuitenkin palasi, kun

Sinun tilanteesi onkin täysin erilainen kuin minun.

Vierailija
42/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu missä tahansa asiassa mustamaalaamiskampanjan kohteeksi, niin turha lähteä korjailemaan mitään tietoja. Ihmiset uskovat mitä haluavat. Elä ap rauhassa omaa elämääsi ja jätä nuo juoruämmät omaan arvoonsa, onneksi asuvat ulkomailla. Sinuna vähentäusin yhteyttä myös noihin, jotka välittävät tietoa sinulle. Kiusaajilta vaikuttavat kun sotkeutuvat elämääsi.

T todella ikävän mustamaalauksen kohteeksi joutunut

Vierailija
44/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jäin miettimään, olivatko äitisi ja biologinen isäsi aviossa, kun sinä synnyit, vai oletko au-lapsi? Jotenkin noista loppupuolen kirjoituksistasi saan sellaisen käsityksen, että tuo jälkimmäinen vaihtoehto taitaa olla todellinen. Oli niin tai näin, ajattelen, että paras ratkaisu olisi istahtaa saman pöydän ääreen isän perheen kanssa ja puhua asiat puhki, ehkä jonkun puolueettoman henkilön läsnä ollessa. Oikeassahan se bioisäsi äiti oli, kun totesi, että äitisi nykyinen puoliso ei ole isäsi, olkoonkin että hän mahdollisesti on adoptoinut sinut, kuten annat ymmärtää. 

Minäkin olen au-lapsi, enkä ollut koskaan missään tekemisissä biologisen isäni kanssa. Äiti ja isä tapailivat toisiaan, kun isä oli armeijassa. Sitten kävi vahinko ja molemmat nuoret olivat kauhuissaan, kuten minulle on kerrottu. Isä häipyi maisemista ja äitini päätti, että kun oli kerran lähtenyt, ei ole takaisin tulemista. Kerran isä kuitenkin palasi, kun

Sinun tilanteesi onkin täysin erilainen kuin minun. Sinulla ei ole ollut isää elämässäsi, joten totta kai sinusta on varmaan ollut hienoa löytää isäsi ja muuta sukua. 

Minulla taas isäni on ollut elämässäni lähes koko elämäni ajan. Hän on ollut minulle isä kaikilla mahdollisilla tavoilla paitsi biologisesti. Ainoa todellinen isä joka minulla on ollut.

Vierailija
45/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä niin minun pitäisi ymmärtää tätä toista puolta kohtaan? Sitä että perseilevät?

Totta kai on heille ikävää että ovat menettäneet poikansa ja veljensä. Mutta pakko sanoa että itsepä ovat suhteensa poikaansa ja veljeensä aikoinaan rakentaneet. Omiin ongelmiinsa, päihteet jne. vaikutti taas biologisen isän oma käytös.

Minä en ole mikään biologisen isän korvike tai jatke, minkä pitäisi korvata biologisen isän elämä ja kuolema heille.

Justiinsa. Pikku defenssit päällä.

Ai kun en koe olevani biologisen isän jatke enkä mitään velkaa tämän sukulaisille?

Ei vaan kun uskot vain omaa (ja vanhempiesi sinulle syöttämää) totuutta, etkä ole vuosiin antanut näille ihmisille mahdol

Mitä muuta minun sitten pitäisi uskoa? Minä olen omin silmin ja korvin nähnyt ja kuullut nämä jutut jo lapsena ja teininä. Ja kuten jo kerroin, joutunut kokemaan nuo ilkeilyt tapaamisissa. Miksi yrität kääntää biologisen isän sukulaisten toimintaa oikeutetuksi? Onko sinusta ok suuttua lapselle siitä, että tämä kutsuu todellista isäänsä isäksi eikä sitä biologista joka nyt vaan unohti vetää ajoissa ulos?

Pointti oli alunperinkin, että nämä sukulaiset väittää asioita litä ei ole tapahtunut. Esimerkiksi ne puhelujutut ja tapaamiset. Motiivejaan en tiedä varmasti mutta voin arvailla.

Vierailija
46/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tämä keskustelupalsta on paras paikka kysyä tällaisesta aiheesta, palstalla kun on paljon sellaisia, jotka vastustavat henkeen ja vereen yhteydenpidon välttämistä sukulaisiin tilanteesta riippumatta. Tosiasiassa kukaan täällä ei voi tietää tilannettasi ja nämä vastaukset ovat siksi hyödyttömiä. Olet nyt aikuinen ja teet itse päätökset siitä ketä elämääsi kuuluu ja keihin pidät yhteyttä ja millä tavoin. Vain sillä on enää väliä. Muiden mielipiteistä ja mahdollisista valheista on turha välittää etkä voi niille mitään. Korkeintaan jos joku kysyy voit sanoa oman näkemyksesi. Välttämättä se ei muuta mitään. Keskity elämään elämääsi.

Vierailija
47/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhempasi" ovat onnistuneet tavoitteessaan aivopestä sinut. Osta perintörahoilla heille vaikka jotain kallista luksusta. 🩷🩷🩷

Vierailija
48/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Vanhempasi" ovat onnistuneet tavoitteessaan aivopestä sinut. Osta perintörahoilla heille vaikka jotain kallista luksusta. 🩷🩷🩷

Ja biologisia "sukulaisia" harmittaa hemmetisti kun ap:n vanhemmat esti heidän aivopesuyritykset ja ap sai elää normaalien ihmisten kanssa.

Vierailija
49/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan vielä että kaikki biologisen isän sukulaiset ei ole tällaisia. Esimerkiksi hänen veljensä ja biologisen isän toinen lapsi ovat ihan ok. Heidän kanssaan olen pitänytkin jonkin verran yhteyttä. He eivät koskaan korosta biologista yhyettä vaan suhtautuvat minuun kuin ihmiseen. Heillä on myös omat elämänsä eikä he myöskään ole tekemisissä näiden biologisen isän muiden sukulaisten kanssa. Biologisen isän toinen lapsi on myös elänyt elämänsä omassa perheessään ja hänenkin isänsä on adoptoinut hänet.

Vierailija
50/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En usko, että tämä keskustelupalsta on paras paikka kysyä tällaisesta aiheesta, palstalla kun on paljon sellaisia, jotka vastustavat henkeen ja vereen yhteydenpidon välttämistä sukulaisiin tilanteesta riippumatta. Tosiasiassa kukaan täällä ei voi tietää tilannettasi ja nämä vastaukset ovat siksi hyödyttömiä. Olet nyt aikuinen ja teet itse päätökset siitä ketä elämääsi kuuluu ja keihin pidät yhteyttä ja millä tavoin. Vain sillä on enää väliä. Muiden mielipiteistä ja mahdollisista valheista on turha välittää etkä voi niille mitään. Korkeintaan jos joku kysyy voit sanoa oman näkemyksesi. Välttämättä se ei muuta mitään. Keskity elämään elämääsi.

Ei todellakaan olekaan oikea paikka, jos ei halua yhtään eriävää näkemystä. Ap ei keskustele, vaan tinkaa ja alapeukuttelee kuin keskenkasvuinen. Hän antaa itsestään kuvan, että on aivopesty, eikä millään halua kohdata muita aspekteja asiassaan. Jos hän olisikin vastaillut asiallisesti, niin kaikki olisivat varmasti vakuuttuneempia, että biologisen isän suku on tässä se ainoa paha.

Vierailija
51/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä niin minun pitäisi ymmärtää tätä toista puolta kohtaan? Sitä että perseilevät?

Totta kai on heille ikävää että ovat menettäneet poikansa ja veljensä. Mutta pakko sanoa että itsepä ovat suhteensa poikaansa ja veljeensä aikoinaan rakentaneet. Omiin ongelmiinsa, päihteet jne. vaikutti taas biologisen isän oma käytös.

Minä en ole mikään biologisen isän korvike tai jatke, minkä pitäisi korvata biologisen isän elämä ja kuolema heille.

Ai kun en koe olevani biologisen isän jatke enkä mitään velkaa tämän sukulaisille?

Ei vaan kun uskot vain omaa (ja vanhempiesi sinulle syöttämää) totuutta, etkä ole vuosiin antanut näille ihmisille mahdol

Mitä mahdollisuuksia heille pitäisi antaa? Ja ennen kaikkea, miksi?

Vierailija
52/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei todellakaan olekaan oikea paikka, jos ei halua yhtään eriävää näkemystä. Ap ei keskustele, vaan tinkaa ja alapeukuttelee kuin keskenkasvuinen. Hän antaa itsestään kuvan, että on aivopesty, eikä millään h

Nämä bioisän perheen käytöstä puolustavat täällä vänkää ja kiukuttelee, kun näille huonosti kohteleville ihmisille on laitettu rajat eikä heitä ole enää haluttu tavata. Rajatonta käytöstä ei tarvi sietää kenenkään vaikka miten olisi biologisesti sukua.

Vierailija
53/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei todellakaan olekaan oikea paikka, jos ei halua yhtään eriävää näkemystä. Ap ei keskustele, vaan tinkaa ja alapeukuttelee kuin keskenkasvuinen. Hän antaa itsestään kuvan, että on aivopesty, eikä millään h

Nämä eriävät näkemykset tuntuu perustuvan kovasti tunteelle, eikä niitä ole oikeastaan perusteltu mitenkään.

Vierailija
54/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Korostan vielä että kaikki biologisen isän sukulaiset ei ole tällaisia. Esimerkiksi hänen veljensä ja biologisen isän toinen lapsi ovat ihan ok. Heidän kanssaan olen pitänytkin jonkin verran yhteyttä. He eivät koskaan korosta biologista yhyettä vaan suhtautuvat minuun kuin ihmiseen. Heillä on myös omat elämänsä eikä he myöskään ole tekemisissä näiden biologisen isän muiden sukulaisten kanssa. Biologisen isän toinen lapsi on myös elänyt elämänsä omassa perheessään ja hänenkin isänsä on adoptoinut hänet.

No niin eli siis ap on ollut tekemisissä osan kanssa ja osan kanssa ei. Jokainen voi varmaan miettiä miksi.

Vierailija
55/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei vaan kun uskot vain omaa (ja vanhempiesi sinulle syöttämää) totuutta, et

Luetko ajatuksella kommentteja? Onko niin, että jos yrität avartaa ajatustasi, niin mielesi pistää vastaan? Kysyt, että mitä muuta sinun pitäisi uskoa. Et siis todella osaa yrittää. Vastauksesi saa sinut kuulostamaan manipuloidulta.

En yritä kääntää oikeutetuksi, vaan saada sinua ajattelemaan, että onko oma totuutesi todellinen. Se nimittäin kuulostaa melko mustavalkoiselta ikääsi nähden. Voisiko olla, että heidän motiivinsa on harmitus siitä, että ovat menettäneet pojan ja pojan tyttären? Mutta niinkuin joku sanoi, niin ei kellekään voi takoa totuutta päähän edes rautanaulalla. Oikea totuus on luultavasti jossain sinun ja näiden sukulaisten totuuden välimaastossa.

Vierailija
56/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei todellakaan olekaan oikea paikka, jos ei halua yhtään eriävää näkemystä. Ap ei keskustele, vaan tinkaa ja alapeukuttelee kuin keskenkasvuinen. Hän antaa itsestä

Niin, ei ap sinun mielestäsi ole perusteltu, kun menet siilipuolustukseen mielummin kuin mietit oikeasti mitä puhutaan. Otat toisten kommentit tunteella vastaan ja luulet siksi että ne ovat hyökkäyksiä ja myös kirjoitettu tunteella. Menet ihan sylttyyn kun sinulta yrittää asiallisesti kysyä jotain tilanteesta. Vastaat vain: "Miten niin muka?",  "Miksi muka?" tms. Aggressiivista ja hyökkäävää.

Vierailija
57/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei vaan kun uskot vain omaa (ja

B

Vierailija
58/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität niin kovasti kiistää tapahtumat vähättelemällä kokemuksiani ja panna asiat vanhempieni syyksi?

Kuten kerroin jo aiemmin, olen ollut yhteydessä biologisen isän veljeen ja tämän perheeseen sekä biologisen isän toiseen lapseen. Heidän kanssaan yhteydenpito on sujunut, toisin kuin biologisen isän muiden sukulaisten. Heillä on itsellään myös samanlaisia kokemuksia näiden biologisen isän muiden sukulaisten taholta kuin minulla.

Totta kai näiden biologisen isän sukulaisten kannalta on harmi että ovat menettäneet pojan ja tämän biologisen lapsen. Tai itse asiassa kaksi poikaa ja näiden biologiset lapset. Mutta edelleen, he ovat ihan itse ja omalla käytöksellään aiheuttaneet tilanteen. Me emme voi sille mitään miten he on käyttäytyneet.

Vierailija
59/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Et taida ymmärtää miksi yleensä haluavat keskustella asioista. Ehkä sinun itsesi kannattaa pysyä pois täältä ja käpertyä keskittymään omaan elämääsi

Vierailija
60/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi yrität niin kovasti kiistää tapahtumat vähättelemällä kokemuksiani ja panna asiat vanhempieni syyksi?

Kuten kerroin jo aiemmin, olen ollut yhteydessä biologisen isän veljeen ja tämän perheeseen sekä biologisen isän toiseen lapseen. Heidän kanssaan yhteydenpito on sujunut, toisin kuin biologisen isän muiden sukulaisten. Heillä on itsellään myös samanlaisia kokemuksia näiden biologisen isän muiden sukulaisten taholta kuin minulla.

Totta kai näiden biologisen isän sukulaisten kannalta on harmi että ovat menettäneet pojan ja tämän biologisen lapsen. Tai itse asiassa kaksi poikaa ja näiden biologiset lapset. Mutta edelleen, he ovat ihan itse ja omalla käytöksellään aiheuttaneet tilanteen. Me emme voi sille mitään miten he on käyttäytyneet.

Voi että sinua. Todistat kommentti toisensa jälkeen, ettet lue mitä sinulle kirjoitetaan. Lue ajatuksella: En väitä että he olisivat toimineet täysin oikein, MUTTA ei ole myöskään perheesi. Se ei tarkoita, että kukaan heistä/teistä olisi s****sta seuraava, vaan ettei kukaan ole myöskään täysin syytön tilanteelle. Varmasti heidän sanomisensa on loukannut sinua ja perhettäsi ja myös teidän sanomiset ovat loukanneet heitä. Mikään näistä asioista ei kuitenkaan kuulosta läheskään niin pahoilta asioilta, että heihin ei olisi pitänyt pitää yhteyttä. Varsinkin kun olit lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi