Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pankin asiakkaita olette??? MIksi?

Vierailija
28.12.2006 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman asiakasneuvojan tai millä nimikkeellä nyt olikaan, kanssa yhteistyö toimii loistavasti. Lainaa ottaessamme kilpailutimme pankit ja nordea voitti senkin kisan. Marginaalia on pystytty pudottamaan jälkeenpäinkin reilusti, samoin sijoitustenhoitomaksuja yms

Vierailija
22/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan kyllä heti jos tulee ongelmia Danske Bank -kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus töissä siellä ja saan edelleen vip-kohtelua:). Oma henkilökohtainen pankkineuvoja on kanssa must-juttu. Ja todella hyvä ja toimiva nettipankki.

Vierailija
24/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HB:ssä oli parhaat lainaehdot. Op:ssä oli tosi vaikean tuntuista, kiinnostuivat vasta tosissaan, kun ilmtimme vaihtavamme pankkia.

Vierailija
25/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa ei ole (perintörahoilla ollaan saatu ostettua asunnot ilman velkaa), eikä opintolainaakaan aikoinaan ollut. Jos olisi, pankkien kilpailuttaminen olisi varmaan ollut aiheellista.

Vierailija
26/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hidas ja turhan usein sivut alhaalla. Sillä toimintavarmuudella ei voi kehuskella.

Vierailija
27/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoisäni oli aikoinaa postipankin varapääjohtaja, ja henkilöstöpäällikkö ja saimme kaikki lapsenlapset tilin tuosta pankista syntymälahjaksi. tili on käytössäni vieläkin.

Vierailija
28/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toista asuntoa ostaessa sain hyviä tarjouksia muista pankeista, mutta Sampo antoi yhtä hyvän tarjouksen, kun kerroin näistä muista. Olen tyytyväinen, ettei tarvinnut vaihtaa pankkia.

Minulla ei ole pahemmin mitään mielipidettä mistään pankista. Sammossa olen tykännyt asioitani hoitavasta pankkineidistä, joten siinä mielessä olen tyytyväinen.

Vierailija
29/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksa mitään palvelumaksuja, kun ne menee bonareilla. Lisäksi saan joka vuosi bonareita rahaksi muutettuna tililleni. Lainaa noin 150k¿. Muilla pankeilla ei yhtä hyviä etuja, korkeintaan määräajaksi ilmaiset palvelut, mutta eivät jaa bonareita eli siis maksa mulle asiakkuudesta.

Vierailija
30/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan moni ole osuuspankin asiakas... Vastauksia lisää listaan vain.

Vierailija
31/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pankin omat sivut ovat kivat, voi tarkkaan seurata mihin rahat ovat kuluneet graafisten taulukkojen avulla;)

Vierailija
32/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei palvelumaksuja, edullisin asuntolaina

Vierailija
33/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammosta otin asuntolainan, kun sain edullisesti.

Nordeasta tarjottiin oikein pankinjohtajan toimesta yhtä edullisesti, mutta tykkään asioida Sammon oman palveluhenkilöni kanssa. Nordeassa minulla on opintolainan rippeet vielä jäljellä.

Op tarjosi ensimmäisen asuntolainani, mutta jatkossa myönsivät, etteivät pysty yhtä edulliseen tarjoukseen kuin iso Sampo-konserni. Tunnesyistä kuitenkin osa rahaliikennettä kulkee edelleen op:n kautta.

Vierailija
34/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisin laina (marg. 0,35 %), bonuksilla palvelumaksut ja lisäksi bonuksia tilille kiitoksena asiakkuudesta noin 100 euroa vuodessa

Vierailija
35/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailutettiin aikanaan lainaa ottaessa ja ei olla kaduttu. Hyvä palvelu, toimiva nettipankki ja marginaaliakin saatu pudotettua matkan varrella.

Aiemmin oli molemilla lapsesta asti ollut tilit OP:ssa ja saatiin järkyttävän huono lainatarjous, eipä tarvinnut kahdesti miettiä pankin vaihtoa...

Vierailija
36/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkuudesta. Lisäksi Pohjolan kotivakuutus ilmaiseksi vuoden ajaksi ja ensi vuonna alennuksia vakuutuksista. Paras kokonaispaketti ja mukava virkailija, joka jää järkännyt meidän kaikki asiat hyvään jamaan. " Pakotti" säästämän rahastoihin, nyt meillä jo liki 3000 euroa säästössä rahoja, jotka muuten olis menny esim. mun vaaatteisiin tän parin vuoden aikana.

Vierailija
37/37 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asuntolaina sieltä hyvillä ehdoilla ja palvelu on aina ollut hyvää. Tosin nykyistä lainaa hakiessa jouduimme vakuuttelemaan uudelle virkailijalle, että olemme kelvollisia asiakkaita, vaikka meillä ei ollutkaan mitään muita lainoja, luottokorttivelkoja tai muita taloudellisia sitoumuksia. Hänen asenteensa muuttui, kun edellisistä asuntokaupoista tutuksi tullut virkailija tuli tervehtimään ja kyselemään kuulumisia.

Joku mainitsi ongelmista verkkopankin toiminnassa, mun kohdalle niitä ei ole sattunut koskaan. Se on helppokäyttöinen ja aina toiminut luotettavasti.

Mulla on vanha tili myös Osuuspankissa. Muutama vakavampi töppäys opintolainoja pois maksaessa oli viimeinen syy, miksi en halua asioida heidän kanssaan enää sen enempää. Tiliä en saa kuulemma lopetettua jo en aja toiselle paikkakunnalle siihen konttoriin jossa tili on avattu. Todella kankeaa toimintaa mun mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi