Laiskotteletko töissä?
Minun päätavoitteeni työpaikalla on laiskottelu ja töiden välttely. Olen valtiolla virassa, jossa saan palkkaa n. 6200e/kk. Palkkaan ei vaikuta teenkö paljon vai vähän töitä. Suurin osa työkavereista päätyy koeajan jälkeen välttelemään työtehtäviä. Onko täällä muita samanlaisia kuin minä ja muut valtion virkamiehet?
Kommentit (90)
Kuulostat kyllä varsinaiselta saaliilta. En varmaan kestäisi seuraasi hetkeäkään, ylimielisyys paistaa nyt jo läpi.
Noin 1h menee itse työntekoon päivässä. Pelailen läppärillä ja hoidan omia hommia.
Palkka 7600€/kk.
Vierailija wrote:
Noin 1h menee itse työntekoon päivässä. Pelailen läppärillä ja hoidan omia hommia.
Palkka 7600€/kk.
Täytyy myöntää että tulisin hulluksi. Edes raha ei pelastaisi tilannetta, jos joutuisin hengaamaan toimistolla tyhjänpanttina 50% valveillaoloajastani. Aika on korvaamatonta, tätäkään päivää ei koskaan takaisin saa.
Kyllä laiskottelen. Se tekee hyvää ja pitää ihmisen järjissään. Sitä kutsutaan meillä kahvitauoksi tai ruokatauoksi. Meillä (toimistolla) myös muu työn ja istumisen tauottaminen on suosittua.
Tienaan huomattavasti vähemmän ja todellakin laiskottelen. Yleensä loppupäivästä kun työnjohtajat on jo poistuneet paikalta. Niin tekee moni muukin meidän firmassa tai sitten tekee jotain omaa hommaa. Monesti alkuviikosta saikutan jos ei nappaa tulla töihin koska luojankiitos "kolme päivää omalla ilmoituksella"
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Palkka 7600€/kk.
Täytyy myöntää että tulisin hulluksi. Edes raha ei pelastaisi tilannetta, jos joutuisin hengaamaan toimistolla tyhjänpanttina 50% valveillaoloajastani. Aika on korvaamatonta, tätäkään päivää ei koskaan takaisin saa.
En ole tyhjänpanttina, pelaan ja hoidan omia hommia.
En laiskottele. Työni on niin mielenkiintoista, että ei tule mieleen laiskottelu. Työni on asiantuntijatyötä ja liittyy rikollisuuden torjuntaan. Toki on päiviä, jolloin olo on vetämätön ja väsynyt, noina harvoina päivinä sallin itselleni hieman hitaamman työtahdin.
Ei onnistu provisiopalkkaisessa puhelinmyyntityössä. Toki sen verran, että palstailen läpi päivän, mutta teen kyllä siinä samalla tuloksellista työtä ja tienaan palkkani. Osaan tehdä hyvin monta asiaa yhdellä kertaa. Toisinaan kudon palstailun ja työnteon ohella villasukkia tai editoin kuvia
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Palkka 7600€/kk.
En ole tyhjänpanttina, pelaan ja hoidan omia hommia.
Omia hommia, eli jotain nettishoppailua. Mitä merkitystä saat elämääsi pelaamalla ja shoppailemalla.
Vierailija wrote:
Kyllä laiskottelen. Se tekee hyvää ja pitää ihmisen järjissään. Sitä kutsutaan meillä kahvitauoksi tai ruokatauoksi. Meillä (toimistolla) myös muu työn ja istumisen tauottaminen on suosittua.
Ei lounastauko ja kahvitauko ole mitään laiskottelua, vaan ihan työpäivään lakisääteisestikin kuuluva osa.
No kyllä aina kun tilanne sen sallii. Niin tekee kollegatkin, tietysti voitaisiin tehdä jotain ei pakollista ajankuluksi muttei se periaatteessa näy missään, tehdään jos jaksetaan tai loppuu netistä selattava.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei lounastauko ja kahvitauko ole mitään laiskottelua, vaan ihan työpäivään lakisääteisestikin kuuluva osa.
En ymmärrä tämän uuden palstan vastaa- ja lainaa- painikkeiden eroa. Toisesta ei tapahdu mitään, toisesta tapahtuu jotain pitkän viiveen jälkeen. Tuo alin lause on vastaukseni siis tuohon ylempään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Palkka 7600€/kk.
Itselläni on n. 6000 palkka ja teen jatkuvasti ja intensiivisesti töitä, jotka tulevat uniini asti. Vaihtaisin koska tahansa tämän työhön, jossa teen vain 1h päivässä töitä ja saisin parempaa palkkaa. Nukkuisinkin silloin hyvin.
Hiljaiseksi vetää tietää tämmöisistä :(
Minunkaltaisiani tarvitaan vajaa 10 maksamaan sinunkin palkkasi...
En ole narsisti, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuja mainitsemaasi laiskotteluun. Se on varastamista.
Laiskottelisin jos voisin.Ei onnistu sairaalassa tuommoinen.