Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekaupoissa itsepalvelukassat

Vierailija
11.10.2023 |

Eli mitä pidätte?

Rehellisesti mun mielestä ei kuulu vaatekauppoihin. Keskustelu kassaneidin kanssa:

Maksatko käteisellä? 

Ei kun kortilla. 

Tuossa toi itsepalvelukassa.

Maksaisin ihan perinteisesti.  En nyt viitsi leikkiä kassaneitiä.  Eri asia jos olisi jonoa. 

(Olin siis ainoa asiakas kassalla ja myyjä siinä tiskin takana.)

(Hieman ärsyyntyneesti)  Tuo on ihan samanlainen kun ruokakaupan kassa. 

Siihen naurahdin että,  varmaan,  en epäilekään,  mutta kun ei ole jonoa, niin enpä näe erityistä syytä nyt toimia kassaneitinä. 

Hieman hassu tilanne.

Muilla kun hm:llä ei kai ole noita. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö jokainen vaate skannata erikseen, vai oliko se sellainen missä kaikki laitettiin samaan koriin? 

Vierailija
2/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni H&M:n myyjiä on ylemmältä taholta käsketty käskeä asiakkaita itsepalvelukassan käyttöön. Olisikohan tarkoitus sitten luopua tavallisista kassoista kokonaan?

Mutta entä hälyttimet? Miten ne poistetaan itsepalvelussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käsittääkseni H&M:n myyjiä on ylemmältä taholta käsketty käskeä asiakkaita itsepalvelukassan käyttöön. Olisikohan tarkoitus sitten luopua tavallisista kassoista kokonaan?

Ihan itse ne poistetaan, vieressä on myyjä kädestä pitäen näyttämässä miten sen saa pois. Siinä mielessä en tiedä miten paljon myyjien työaikaa siinä oikeasti säästetään.

Vierailija
4/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan on lukuisia kertoja valitettu, kun kaupoissa, varsinkin vaatekaupoissa, pitää puhua myyjän kanssa, niin nythän tämä ongelma poistuu.

Vierailija
5/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa kokeilin noita. Ihan ok, kun oli aivan tavalliset ostokset. En olisi tarvinnut myyjän apua.

Vierailija
6/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää H&M tuon takia. Todellakaan ala itse piippailemaan vaatteita. En käytä myöskään ruokakauppojen itsepalvelukassoja koskaan. Haluan palvelua. Haluaisin sitä myös bensiksellä, mutta sellaisilla ei enää sitä saa.

Vierailija
7/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan itse ne poistetaan, vieressä on myyjä kädestä pitäen näyttämässä miten sen saa pois. Siinä mielessä en tiedä miten paljon myyjien työaikaa siinä oikeasti säästetään.

Ei minua ainakaan ole neuvottu kädestä pitäen, kyllähän siinä kassalla näkee, että miten se hälytin lähtee irti ja mihin osat laitetaan. Helppoa. Mieluummin käyttäisin kyllä asiakaspalvelijan kassaa, mutta kun niitä on nykyään niin vähän, enkä jaksa jonottaa, niin menen ip-kassalle. Ruokaostoksissa riippuu ostosten määrästä ja jonoista, mitä kassaa käytän.

Vierailija
8/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaatteiden ostamisessa olennaisessa osassa on palvelu.

Vierailija
9/9 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan pimeää jos myyjä seisoo tumput suorina kun asiakas hoitaa itse kassahommat. Vaatekaupassa vielä usein vaatteissa on hälyttimetkin. Eikö se nyt saatana ole myyjän homma olla siinä kassalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi