Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa olevat, onko ok mennä baarin jälkeen jatkoille?

Vierailija
11.10.2023 |

Niin, lähinnä jatkoille missä ihan random porukkaa, miehiä ja naisia. 

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoillahan harrastetan seksiä, miksi parisuhteessa oleva sinne menisi.

Vierailija
82/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Totta kai on ok. En ymmärrä miksei olisi? Kummallista kyttäämistä ja kontrollointia jos ei saisi. Mitä se kumppani luulee että jatkoilla tapahtuu? Automaattiset orgiat aina?

No onhan se selvä että humalassa riskikäyttäytymistä on herkemmin ja moni sortuu pettämään. Voi olla helppo tilaisuus, ja moni sen käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitten parisuhteessa tai en, niin en ole koskaan lähtenyt enkä lähde baari-illasta minkään random porukan kanssa jatkoille. Olen turvallisuustietoinen henkilö. 

Vierailija
84/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Viimeksi kun oltiin yhdessä laivaristeilyllä, niin silti tuli joku miestä iskemään, kun hän oli baaritiskillä ja minä jäin istumaan kauemmas. Nainen oli hyväillyt selkää ja suuttunut kun mies käski painua *******iin. Nainen kyllä näki sormuksen ym, ei paljon haitannut tai ehkä jopa yllytti. 

Että sen jälkeen totesin että meillä ei edes keskustella jatkossa siitä voiko ilman puolisoa lähteä laivalle. Ei voi, kun puolison kanssakin tällaista.

Millä lailla tuo tilanne olisi ollut ongelmallinen, jos mies olisi ollut yksin laivalla? Hänhän kuitenkin torjui lähentelyt ja k'ski toista painumaan '''''''iin. Meinaatko, että yksin ollessaan mies olisi lähtenyt naisen matkaan?

En ymmärrä tuollaista kontrollointia, että rajoitatte omaa ja kumppanin elämää sen takia, mitä jotkut MUUT ihmiset tekevät. Itselleni ainakin olisi ongelma, jos kumppani kieltäisi minua menemästä jonnekin vain sillä perusteella, että "joku voi kiinnostua" minusta. Mitä sitten? Siinähän kiinnostuu!

Vierailija
85/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Totta kai on ok. En ymmärrä miksei olisi? Kummallista kyttäämistä ja kontrollointia jos ei saisi. Mitä se kumppani luulee että jatkoilla tapahtuu? Automaattiset orgiat aina?

No onhan se selvä että humalassa riskikäyttäytymistä on herkemmin ja moni sortuu pettämään. Voi olla helppo tilaisuus, ja moni sen käyttää.

Ei taida suhde olla kovin vakaalla ja terveellä pohjalla, jos läsnä on koko ajan olettamus, että kännissä hyvin todennäköisesti petetään. Itse en oikein ymmärrä, miten tuollaiseen voisi olla oikea ratkaisu niiden kännitilanteiden välttely, koska eikös kuitenkin silloin olisi läsnä se ajatus, että kumpikin pettää kyllä heti, jos tulee tilaisuus. Joten mitä arvoa sillä pettämättömyydellä sitten enää on, jos se johtuu vain siitä, ettei oikein ole ollut otollisia tilaisuuksia pettämiseen?

Vierailija
86/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Viimeksi kun oltiin yhdessä laivaristeilyllä, niin silti tuli joku miestä iskemään, kun hän oli baaritiskillä ja minä jäin istumaan kauemmas. Nainen oli hyväillyt selkää ja suuttunut kun mies käski painua *******iin. Nainen kyllä näki sormuksen ym, ei paljon haitannut tai ehkä jopa yllytti. 

Että sen jälkeen totesin että meillä ei edes keskustella jatkossa siitä voiko ilman puolisoa lähteä laivalle. Ei voi, kun puolison kanssakin tällaista."

Mitä ihmettä? Miehesi torjui naisen, mutta hän ei saa lähteä ilman sinua laivalle? Mitä pahaa hän teki? Miksi et luota häneen?

Jos itse naisena lähden yksin tai kavereiden kanssa laivalle niin kyllä, erittäin todennäköisesti joku lähestyy tai jopa lähentelee. En usko, että puolisolleni tulisi silti mieleenkään kieltää minua menemästä. Risteilyjä en kyllä harrasta, en tiedä tylsempää tapaa harrastaa "matkustamista" kuin viettää aikaa laivall

Ihan oikein teki. Mutta niin se vaan on. Ylipäätään ahistaa se että siellä tosiaan isketään iskemästä päästyä. En halua sen lähtevän laivalle esmes työporukan kanssa. Luottamus ei meillä ole 100% mutta ei se haittaa.

Vierailija
87/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan oikein teki. Mutta niin se vaan on. Ylipäätään ahistaa se että siellä tosiaan isketään iskemästä päästyä. En halua sen lähtevän laivalle esmes työporukan kanssa. Luottamus ei meillä ole 100% mutta ei se haittaa.

Miksi teillä luottamus ei ole 100% ja miksi se ei sinua haittaa?

Vierailija
88/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa on ongelmaa seksielämän kanssa niin miksipä ei?

Vierailija
89/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan se on todella loukkaava ajatus, että minä en voisi tehdä jotain, koska joku MUU jossain on tehnyt jotain. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka eivät jaa minun ajatuksiani tai arvopohjaani, joten miksi sitten minun pitäisi jakaa joku heidän mystinen syyllisyytensä.

Mitä tulee omiin kavereihin, eihän niitä kaikki kaipaa ja se on ihan ok. Itse olen sellainen, että kaipaan myös minuuteni säilyttämistä, eli olen iloinen siitä, että miestä ei kiinnosta kaikki, mikä minua ja toisin päin. Pidän tunteesta, että olemme kaksi erillistä ihmistä, jotka saavat iloa toisistaan, koska rakastavat toisiaan kokonaisuutena, ei pelkästään omaan lokeroon sopivana palana.

Vierailija
90/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi teillä luottamus ei ole 100% ja miksi se ei sinua haittaa?

Koska ei olla kumpikaan täydellisiä ja koska kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
91/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori Kari S Tikka vei luokseen jatkoille kaksi baarissa tapaamaansa random-tyyppiä. Ja kaikki palstan vähän varttuneemmat muistavat miten kävi. Nuoremmat googlatkoot.

Vierailija
92/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen sellainen, että kaipaan myös minuuteni säilyttämistä, eli olen iloinen siitä, että miestä ei kiinnosta kaikki, mikä minua ja toisin päin. Pidän tunteesta, että olemme kaksi erillistä ihmistä, jotka saavat iloa toisistaan, koska rakastavat toisiaan kokonaisuutena, ei pelkästään omaan lokeroon sopivana palana.

Ihanasti sanottu :) Onneksi parisuhteessa vain se on tärkeää että on kaksi samoin ajattelevaa ihmistä yhdessä. Olemme mekin usein miehen kanssa pohtineet, miten ajatellaankin niin monesta asiasta niin samalla tavoin ja viihdytään niin hyvin toistemme kanssa että tosiaan ollaan kaikki vapaa-aika yhdessä. Joskus oltiin työparinakin, eli yhdessä 24/7 :D Ja voisimme siihen palata koska vaan, ei haittaisi yhtään.

Minulle tärkeää on että ollaan ME. Tosi tiivis yksikkö, vaikka meitä onkin tässä kaksi.

Vierailija
93/99 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla on tuonmoinen suhde että aina yhdessä ja ei sitä baariin ilman miestä edes saa. Puhumattakaan siitä jatkoille. En tajua.

Vierailija
94/99 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset päättävät ihan itse, mihin menevät.

Vierailija
95/99 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aikuiset ihmiset päättävät ihan itse, mihin menevät.

Tämä. Mun miehen "velipuoli" raivostui mulle, kun meidän alettua seurustelemaan ei mieheni enää hänen kanssaan lähtenyt reissuihin tai baariin. Niin, ei lähtenyt koska ei halunnut enää "velipuolen" vahtijaksi vaan elämässä oli parempaa sisältöä.

"Velipuoli" lähti sitten kavereidensa kanssa ja mm. joutui putkaan Saksassa ryyppäämisen ja sekoilun takia. Mutta eihän nyt sentään kukaan halua hänen seurastaan luopua 🙄

Vierailija
96/99 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En itse ottanut aloituksessa kantaa omaan mielipiteeseeni. Oma naisystävä on ollut jatkoilla muutaman kerran, tämä on ollut mulle ok. Minulle hän on sanonut, että et sitten koskaan mene jatkoille minkään vieraitten naisten kanssa?

AP

Jatkoilla tosi moni mies ehdottaa seksiä naisille! 

Vierailija
97/99 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En haluaisi rajottaa mun kumppania ettei sais jatkoille mennä jne.. Järki sanoo toista mutta tunteet taas toista. Kyllä mua vähän stressaisi, kun siellä olisi muita mimmejä. Oon siis ite vähä päälle 20v. Meidän tyttöporukalla on yks kaveriporukka mikä koostuu jätkistä ja niiden kanssa ollaan oltu usein jatkoilla. Koostuu varatuista myös toi jätkien porukka ja aina ne on iskemässä meistä jotakin.. Kirpaisee ees ajatella että oma kumppani käyttäytyis noin. Varmaan niidenkin tyttöystävät luottaa.

Näinhän se on! Just ku sanoin että aina löytyy joku mies (oli varattu tai ei) joka on iskemässä jatkoilla.

Vierailija
98/99 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On ok. Yksittäisen naisen luokse meneminen ei olisi mutta sekalainen porukka on ok. Miehen kanssa vietetään yhdessä aikaa lähinnä ilman alkoholia ja silloin kun hän ryyppää kavereidensa kanssa tai kenen tahansa randomin kanssa niin se on mulle samantekevää että missä ja kenen kanssa on kunhan ei siis jonkun yhden naisen kanssa ole. Tai ihmettelisin kyllä myös erittäin paljon jos menisi vaikka viiden parikymppisen tytön luo jatkoille ja eipä sekään ihan ok olisi.

Tää on niin sinisilmäistä tekstiä. Kyllä niitä yksityisiä makkareita jatkoilta löytyy, ja ketään ei kiinnosta jos joku pari niitä nopeasti käyttää. Tai sitten joku nainen sattuu olemaan naapurist ja mies poikkeaa pikaisesti jatkoilta naisen luona käymään, mutta unohtaa kertoa kotona tämän poikkeamisen.

Vierailija
99/99 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään kyllä, mutta en halua olla enää sellaisen ihmisen kanssa, joka juo niin paljon, että haluaa jatkoille.

t. Alkoholisti, 7 vuotta kuivilla