Parisuhteessa olevat, onko ok mennä baarin jälkeen jatkoille?
Niin, lähinnä jatkoille missä ihan random porukkaa, miehiä ja naisia.
Kommentit (99)
Kyllä nainen kilahtaa, jos menisinkin
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No on, miksi ei?
Jos mä olisin parisuhteessa, niin olisin sen rakkaani kanssa mielummin kuin hengailisin kännissä random porukan kanssa. AP taitaa olla aika nuori ja ei valmis vielä rauhottumaan. Itse olen keski-ikäinen sinkku ja kateellinen parisuhteessa oleville. En voi ymmärtää miksi he notkuvat minun kanssa viikonloput, kun voisivat olla perheensä kanssa.
Kun on perheen kanssa suurimman osan ajasta niin joskus on kiva olla kavereittenkin kanssa. Eipä siinä sen kummempaa. Toki jos joku haluaa joka viikonloppu olla mieluummin kavereiden kuin kumppanin kanssa niin voisi päätellä ettei suhteella mene kovin hyvin.
Jatkoille en kyllä itse jaksaisi lähteä, baarit menee kiinni niin myöhään että sen jälkeen joutaa jo ihan viimeistään nukkumaan. Mut jotkut on yökukkujia ja jaksaa valvoa aamuun asti, ei kai se väärin ole.
En itse ottanut aloituksessa kantaa omaan mielipiteeseeni. Oma naisystävä on ollut jatkoilla muutaman kerran, tämä on ollut mulle ok. Minulle hän on sanonut, että et sitten koskaan mene jatkoille minkään vieraitten naisten kanssa?
AP
Harvemmin tulee lähdettyä, mutta miksipä ei. Johtuu kyllä enemmän iästä kuin suhteesta. Nehän on käytännössä vähän kuin kotibileet, ei kai siinä mitään niin pahaa. Kahdestaan jatkoille baarista lähteminen olisi taas eri juttu.
Vierailija wrote:
En itse ottanut aloituksessa kantaa omaan mielipiteeseeni. Oma naisystävä on ollut jatkoilla muutaman kerran, tämä on ollut mulle ok. Minulle hän on sanonut, että et sitten koskaan mene jatkoille minkään vieraitten naisten kanssa?
AP
No sinun varmaan kannattaa ottaa asia puheeksi hänen kanssaan, ja kysyä että onko se nyt ok vai eikö ole. Ei tuollainen kaksinaismoralismi ole lainkaan harvinaista, mutta ei sitä kannata maton alle lakaista.
Jatkoille kyllä - olemme sopineet monogamisesta liitosta, niin pettäminen ei olisi - ja uskon todella miesten ja naisten väliseen ystävyyteen, niin jatkolla olevien sukupuolella ei niin väliä.
En menisi eikä mieskään. Ei edes sinne baariin :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:Vierailija wrote:
No on, miksi ei?
Jos mä olisin parisuhteessa, niin olisin sen rakkaani kanssa mielummin kuin hengailisin kännissä random porukan kanssa. AP taitaa olla aika nuori ja ei valmis vielä rauhottumaan. Itse olen keski-ikäinen sinkku ja kateellinen parisuhteessa oleville. En voi ymmärtää miksi he notkuvat minun kanssa viikonloput, kun voisivat olla perheensä kanssa.
Parisuhde tai perhe ei tarkoita sitä, että näiden ihmisten kanssa olisi tarpeen hengata 24/7. Jos käyn baarissa ehkä kolmesti vuodessa ja näistä kerroista yhtenä päädyn lähtemään jatkoille, jää vielä kaikkien muidenkin menojen ohessa perheelle aikaa ihan riittämiin.
Enemmän kuulostaa siltä, että itse olet hyvin nuori, tai vaihtoehtoisesti vielä vanhempanakin hyvin mustasukkaista ja ripustautuvaa sorttia. Parisu
Mulle se tarkoittaa, että parisuhde laitetaan ensimmäiseksi. Tietenkin on ok tehdä asioita muiden ihmisten kanssa ja käydä baareissa, mutta se että haikailee jatkoille vieraiden ihmisten kanssa on kyllä haikailua nuoruuteen. Jokainen meistä tietää mitä siellä tapahtuu.
Ei, koska paremmat jatkot on kahdestaan ainakin oman kokemukseni mukaan 😌🥰
Minä saatan olla sinua vanhempi, eli 40v, mutta enpä ole edes sinkkuna lähtenyt vieraiden miesten/naisten kanssa jatkoilla. Kavereiden, opiskelukavereiden tai työporukan kanssa kyllä. Oikeastiko jatkoille jossain lähdetään ventovieraiden kanssa, jotka tavattu baarissa? En lähtisi.
Oma naisystäväni kävi kerran jatkoilla. Sen jälkeen molemmilla oli klamydia. On kuulemma voinut "uinua" pitkänkin aikaa ja jatkoilla ei tapahtunut mitään...
En haluaisi rajottaa mun kumppania ettei sais jatkoille mennä jne.. Järki sanoo toista mutta tunteet taas toista. Kyllä mua vähän stressaisi, kun siellä olisi muita mimmejä. Oon siis ite vähä päälle 20v. Meidän tyttöporukalla on yks kaveriporukka mikä koostuu jätkistä ja niiden kanssa ollaan oltu usein jatkoilla. Koostuu varatuista myös toi jätkien porukka ja aina ne on iskemässä meistä jotakin.. Kirpaisee ees ajatella että oma kumppani käyttäytyis noin. Varmaan niidenkin tyttöystävät luottaa.
On minusta ok jos luottamus on kunnossa. Jos ei, niin sittenhän se ei ole ok.
On ok. Yksittäisen naisen luokse meneminen ei olisi mutta sekalainen porukka on ok. Miehen kanssa vietetään yhdessä aikaa lähinnä ilman alkoholia ja silloin kun hän ryyppää kavereidensa kanssa tai kenen tahansa randomin kanssa niin se on mulle samantekevää että missä ja kenen kanssa on kunhan ei siis jonkun yhden naisen kanssa ole. Tai ihmettelisin kyllä myös erittäin paljon jos menisi vaikka viiden parikymppisen tytön luo jatkoille ja eipä sekään ihan ok olisi.
Sehän riippuu, mitä siellä jatkoilla tekee. On valitettavia ja useita kokemuksia menneisyydestä, miten kulloinenkin akka on raahautunut jatkoilta aamulla kotiin rojut rännissä. Estämään en silti nykyisinkään ala, vaikka rehellisesti sanottuna joka kerta nykyäänkin alitajuisesti jännittää, mitä sieltä mahtaa tulla. Kyllä ne vanhat kokemukset takaravossa painavat. 100% luottoa ei ole eikä tule kehenkään enää.
Niin, itsellä huonoja kokemuksia jatkoista. Ihailen kuinka naivia porukkaa täällä kirjoittelee :)
Olen itse sinkkuna nainut vaikka ja kuinka usein varattua mimmiä jatkoilla. Siitä sitten aamulla mimmi poikaystävän viekkuun kauhea morkkis päällä ja rojut rännissä. Olen myös todistanut kuinka moni varattu miespuolinen ystäväni on painanut menemään ilman mitään estoja jatkoilla.
No se nyt ehkä vähän riippuu. Jos on kavereitten kanssa liikkeellä ja tavataan jotain muita kavereita/kaverinkavereita tms ja päädytään jatkoille, niin eiköhän se ole ihan ok. Sit taas jos mies hankkiutuu yksin jatkoille jonkun tuntemattoman naisporukan (tai nainen miesporukan) luo niin juu, ei oikein hyvä. Tai sinkkukaverin kanssa vastakkaista sukupuolta olevaan porukkaan jatkoille, siinä helposti tulee kyllä kiusauksia.
Hairahduksen todennäköisyys kasvaa eksponentiaalisesti jatkoilla oli siellä muutakin porukkaa tai ei. Hauska ilta takana, ehkä jo flirttailua illan aikana baarissa, reipas humalatila ja niin se tilaisuus tekee varkaan joko jo siellä jatkoilla, kun muut ovat lähteneet olettaen toisen osauolen olevan asunnon haltija tai kun jatkojen jälkeen livahdetaan vielä jomman kumman osapuolen kämpille. Olen nähnyt niin monta kertaa jatkoilla panemista ja pettämistä, että sanoisin jatkojen olevan yksi suurimmista riskeistä pettämiselle tyttöjen/poikien laiva-, sekamökki- ja "Levin" reissujen lisäksi, joissa puolis ei ole mukana.
Vierailija wrote:
En haluaisi rajottaa mun kumppania ettei sais jatkoille mennä jne.. Järki sanoo toista mutta tunteet taas toista. Kyllä mua vähän stressaisi, kun siellä olisi muita mimmejä. Oon siis ite vähä päälle 20v. Meidän tyttöporukalla on yks kaveriporukka mikä koostuu jätkistä ja niiden kanssa ollaan oltu usein jatkoilla. Koostuu varatuista myös toi jätkien porukka ja aina ne on iskemässä meistä jotakin.. Kirpaisee ees ajatella että oma kumppani käyttäytyis noin. Varmaan niidenkin tyttöystävät luottaa.
Minä olen paljon vanhemmassakin porukassa todistanut tuota, että heti ollaan iskemässä muita naisia kun lähdetään radalle. Olen siis lukuisat kerrat ollut siinä iskemisen kohteena, ja kyllähän se v*tuttaa. Jatkoilla se seksiin asti päätyminen olisi toki vielä helpompaa kuin baarissa... Pahimmillaan olen ollut tilanteessa, jossa vaimo nukkuu viereisessä huoneessa kun ukko yrittää iskeä muita. Ja no, kyllä naisetkin käyttäytyy näin joskus. Toisaalta, aina siellä porukassa on niitäkin jotka ei yritä muita eikä petä, sekä miehiä että naisia.
Ihan ok on. En vieläkään tajua miksi ei olisi. Mitä siellä jatkoilla voisi tapahtua? :D Jos jompi kumpi meistä haluaisi pettää, niin siihen on monia muitakin mahdollisuuksia kuin baarien jälkeiset jatkot.