Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa olevat, onko ok mennä baarin jälkeen jatkoille?

Vierailija
11.10.2023 |

Niin, lähinnä jatkoille missä ihan random porukkaa, miehiä ja naisia. 

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä erikoista. Itsellä kans ystäviä, jotka painaa heti itsensä "vapaalle" kun puoliso ei ole mukana. Siis käyttäydytään ihan kun sinkkuna. Toki tällaiset ihmiset pettää, oli jatkoja tai ei. Mutta kuten edellä joku kirjoitti, pettämisen mahdollisuus kasvaa radikaalisti jatkoilla. Todistettu on

Vierailija
42/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hairahduksen todennäköisyys kasvaa eksponentiaalisesti jatkoilla oli siellä muutakin porukkaa tai ei. Hauska ilta takana, ehkä jo flirttailua illan aikana baarissa, reipas humalatila ja niin se tilaisuus tekee varkaan joko jo siellä jatkoilla, kun muut ovat lähteneet olettaen toisen osauolen olevan asunnon haltija tai kun jatkojen jälkeen livahdetaan vielä jomman kumman osapuolen kämpille. Olen nähnyt niin monta kertaa jatkoilla panemista ja pettämistä, että sanoisin jatkojen olevan yksi suurimmista riskeistä pettämiselle tyttöjen/poikien laiva-, sekamökki- ja "Levin" reissujen lisäksi, joissa puolis ei ole mukana.

Kyllä, jatkoilla, laivoilla ja mökkireissuilla se kynnys pettämiseen on huomattavasti pienentynyt, kun mahdollisia sekstailupaikkoja on helposti tarjolla, ja kiinni jäämisen riski pieni. Baarista suoraan toisen kotiin lähteminen vaatii enemmän harkintaa ja saattaa se järjen äänikin jossain kohtaa tulla väliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkun tuntemattoman luo jatkoille lähteminen tuntemattoman/tuntemattomien seurassa ei kuulosta kovin hyvältä, koskaan kun ei voi tietää millainen ihminen/millaisia ihmisiä on kyseessä. 

Vierailija
44/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun oltiin yhdessä laivaristeilyllä, niin silti tuli joku miestä iskemään, kun hän oli baaritiskillä ja minä jäin istumaan kauemmas. Nainen oli hyväillyt selkää ja suuttunut kun mies käski painua *******iin. Nainen kyllä näki sormuksen ym, ei paljon haitannut tai ehkä jopa yllytti. 

Että sen jälkeen totesin että meillä ei edes keskustella jatkossa siitä voiko ilman puolisoa lähteä laivalle. Ei voi, kun puolison kanssakin tällaista.

Vierailija
45/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hairahduksen todennäköisyys kasvaa eksponentiaalisesti jatkoilla oli siellä muutakin porukkaa tai ei. Hauska ilta takana, ehkä jo flirttailua illan aikana baarissa, reipas humalatila ja niin se tilaisuus tekee varkaan joko jo siellä jatkoilla, kun muut ovat lähteneet olettaen toisen osauolen olevan asunnon haltija tai kun jatkojen jälkeen livahdetaan vielä jomman kumman osapuolen kämpille. Olen nähnyt niin monta kertaa jatkoilla panemista ja pettämistä, että sanoisin jatkojen olevan yksi suurimmista riskeistä pettämiselle tyttöjen/poikien laiva-, sekamökki- ja "Levin" reissujen lisäksi, joissa puolis ei ole mukana.

Kyllä, jatkoilla, laivoilla ja mökkireissuilla se kynnys pettämiseen on huomattavasti pienentynyt, kun mahdollisia sekstailupaikkoja on helposti tarjolla, ja kiinni jäämisen riski pieni. Baarista suoraan toisen kotiin lähteminen vaatii enemmän harkintaa ja saattaa se järjen

Jos joutuisin miettimään että "tuonne voin kumppanini laskea kun siellä hänellä on korkeampi kynnys pettää, tuonne en koska se olisi liian helppoa" niin varmaan se johtopäätös olisi hyvin nopeasti että olen ihan väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
46/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Viimeksi kun oltiin yhdessä laivaristeilyllä, niin silti tuli joku miestä iskemään, kun hän oli baaritiskillä ja minä jäin istumaan kauemmas. Nainen oli hyväillyt selkää ja suuttunut kun mies käski painua *******iin. Nainen kyllä näki sormuksen ym, ei paljon haitannut tai ehkä jopa yllytti. 

Että sen jälkeen totesin että meillä ei edes keskustella jatkossa siitä voiko ilman puolisoa lähteä laivalle. Ei voi, kun puolison kanssakin tällaista.

Eli siis epäilet, että jos et olisi ollut paikalla niin mies ei olisikaan käskenyt naisen painua helvettiin? Miksi ihmeessä tuhlaat aikaasi ihmisen kanssa johon et luota?

Vierailija
47/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ok jos siitä kertoo kumppanille.

Itsellä oli kerran toi, että laitoin miehelle viestiä jatkoista ja siellä olis ollut random porukkaa jne. Mies sanoi, että ok mee vaan ei hätää.

Kesken matkan mulle tuli yhtäkkiä vaan fiilis, että miksi edes menen. Enhän minä edes tunne tyyppejä enkä voi tietää mitä jatkoilla tapahtuu, kun siellä voi tapahtua mitä vaan. Enkä siis tarkoita, että olisin pettänyt siellä, koska en petä miestäni ja olen luottamuksen arvoinen. Meinaan vaan, että kun lehdistäkin saa välillä lukea, että jatkoille mentiin ja sitten tapahtui ikäviä asioita.

En mennyt ja lähdin kotiin ja mies sanoi ettet kauaa sit viihtynyt. Kerroin hänelle siitä tunteesta mitä yhtäkkiä tuli ja onko se kovin turvallista nykyään edes mennä mihinkää tuntemattomien kanssa. Sen jälkeen ei ole mielessä käynyt, että menisin jatkoille, jos mieheni ei olisi mukana.

Vierailija
48/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä baarissakin ihan random porukkaa. Saisko sielläkään käydä? Ai niin, kun ero on siinä et baarissa ei ole sänkyjä ja jatkoilla on sänky. Huolimatta ollaanko yksiössä ja sänky on olkkarissa istumista varten. Vai mikä se apn kysymys olikaan ja tarkotus? 

Vierailija
49/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Silloin tällöin.

Vierailija
50/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä monikin kirjoittaa, että on väärän ihmisen kanssa, jos pitää estää jatkoille lähteminen tai "epäillä", koska siellä on yleisesti ottaen korkeampi riski hairahtua. Näin varmasti on, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että myös nämä "satavarmasti uskolliset" voivat myös hairahtaa. Koskaan ei voi toisesta ihmisestä 100% varmasti tietää mitään, vaikka kuinka luottaisi, uskoisi ja tuntisi. Se ei ole omassa vallassa, joten miksi rajoittaa tai epäillä etukäteen mitään. Rutisee vasta sitten, kun on vetelät housuissa tai sitten ei koskaan ole. On makohtaisia kokemuksia ihmisistä, jotka ovat olleet hyvin pettämisvastaisia ja vannoneet, etteivät koskaan pettäisi tai ihmisiä, joista ei koskaan moista uskoisi. Kuinka ollakaan sopivassa tilanteessa se on unohtunut. Elämässä tapahtuu yhtä sun toista, jos on tapahtuakseen.

Vierailija
51/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkässä parisuhteessa, jossa mies viihtyi baarissa ja satavarmasti myös jatkoilla. Asia ei muuten olisi edes niin haitannut, mutta tyyppi oli kova valehtelemaan menoistaan, joten luottoa ei ollut varsinkaan loppuvaiheessa enää ollenkaan.

Nykyään en alkaisi edes seurustelemaan ihmisen kanssa, joka viihtyisi samalla tavalla viihteellä. Itse en ole missään vaiheessa parisuhteessa ollessani kokenut tarvetta jatkaa iltaa kenenkään kotiin paitsi omaani.

Vierailija
52/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käydä edes niissä baareissa erikseen. Yhdessä saatetaan mennä jos ollaan reissussa tms.

Vierailija
53/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei missään nimessä. Elämme Raamatun ohjeiden mukaan, emme käy baareissa.

Eli muutatte vedenkin viiniksi.

Vierailija
54/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo miehen työporukan normaalit tyhypäivät/illat sisältää saunomista, uimista, porealtailua ja mukana hyväkroppaisia miehiä ja hyväkroppaisia naisia.

Oma mies osallistuu vain päiväosuuteen, ei mene sekasaunomaan ja juomaan.

Vierailija
55/99 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eli siis epäilet, että jos et olisi ollut paikalla niin mies ei olisikaan käskenyt naisen painua helvettiin? Miksi ihmeessä tuhlaat aikaasi ihmisen kanssa johon et luota?

Sanotaan näin että mulla ei olisi kiva olo, jos mies olisi laivalla bilettämässä. Ei hälläkään olis, jos mä olisin laivalla. Ei sen kummempaa tarvita.

Vierailija
56/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa pettää niin kyllä se siihen tilaisuuden löytää, ihan sama kuinka paljon sitä vahtii ja kyttää.

Meillä minä olen kovempi menemään ja paljon sosiaalisempi, plus työhöni kuuluu säännöllistä matkustelua ja iltamenoja. En ole ikinä pettänyt. Luottamus puolison kanssa toimii puolin ja toisin.

Kannattaa tosiaan miettiä onko sitä oikeassa suhteessa jos ainoa keino pitää puolisolla pöksyt jalassa vieraassa seurassa on kieltää sitä menemästä.

Vierailija
57/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä jo miehen työporukan normaalit tyhypäivät/illat sisältää saunomista, uimista, porealtailua ja mukana hyväkroppaisia miehiä ja hyväkroppaisia naisia.

Oma mies osallistuu vain päiväosuuteen, ei mene sekasaunomaan ja juomaan.

Miksi niitä hyväkroppaisia miehiä ja naisia kiinnostaisi sun vässykkämiehesi?

Vierailija
58/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan. Ei ole OK. Tämän ikäisenä en oikein jaksaisi katsoa kumppania joka juoksee baareissa ja jatkoilla. Ei kiitos. 

Vierailija
59/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, mutta haluan että asiasta ilmoitetaan viestillä, ettei kotosalla tarvitse huolestua. Ilmoitan vastaavasti myös itse. Jos on niin kännissä, että unohtaa ilmoittaa, on liian kännissä jatkoille.

Vierailija
60/99 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aikamoinen tohveli mieheksi, jos ei ilman voimasanoja ihailijoita karista. Jos omani puhuisi kenellekään noin, jäisi juhlimaan keskenään.