Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luvalla vieraan kanssa

Vierailija
11.10.2023 |

Vaimollani on ns vakkari jonka kanssa tapailee ilman minua. Nyt on pe taas lähdössä tapaamaan. 

Minkälaisia kokemuksia sulla on vastaavasta jutusta? 

Vastaan mielelläni myös kysymyksiin jos jota kuta asia kiinnostaa. 

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että vaimosi on kertonut aika paljon mitä ovat vakkarin kanssa tehneet. Mitä ovat tehneet?

Vierailija
82/105 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen vaimon luvan hyväksi käyttänyt. Huhtikuussa Ylläkselle "hiihtämään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ei vaan se lupakaan riitä. Poistin omalta vaimolta luvan kun alkoi salaa touhuilemaan. Lupa oli siis vain sovitusti. Seuraavasta kiinnijäännistä lentää niskaperseotteella pihalle

Vierailija
84/105 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun  täytyy ostaa peili .... olet vaimolle ongelma. 

Vierailija
85/105 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ mitä miehesi tuosta kuviosta saa?

Ei niin yhttää mittää.

Vierailija
86/105 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin tulee kierrettyä ympäri Suomea. Nautin suuresti kun vaimo jättää pyynnöstäni alusvaatteet pois lähtiessämme  jonnekin terassi/pubi kierrokselle. Hän tietää mitä minulla on mielessä, jonkun kerran olen poistunut hotellille hyvissä ajoin ja jättänyt vaimon yksin sinne. Jännityksellä sitten odottaa tuleeko  hän  myöhemmin vai vasta aamulla.

Vierailija
87/105 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden jälkeen mies ehdottelee toisinaan, että häntä kiihottaisi nähdä minun olevan vieraan miehen kanssa.

Miten voin luottaa siihen, että hän on tosissaan asian kanssa eikä vain testaa minua. Miten teillä on mennyt tuo ensimmäinen kerta, tuliko mies mustasukkaiseksi. Seksi on aina kiihkeää jos puhumme aiheesta, siksi uskon häntä kiihottavan se oikeasti, mutta.....

Vierailija
88/105 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIMO PANOLOMALLA, NAVAN ALLA KOLO NAPAKKA.

Vierailija
89/105 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

napakka kolo saa minut aina suurenmoiseen  hurmokseen. Sen  myös  kolo saa tuntea nahoissaan.

Vierailija
90/105 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut useamman vuoden jo vakkari kolmas pyörä. Aviopari M44 & N38. Tapaillaan 2-3 kertaa vuodessa vieraan kanssa, useamminkin tekis mieli mutta asutaan eri kaupungeissa. 

Harrastetaan kolmen kimppaa ja annan vaimon käydä tapaamassa vierasta myös itsekseen, todella kiihottavaa. Vakkari on viiskymppinen mies joka tykkää naida vaimoa kunnolla. Ollaan kokeiltu muutamia eri variaatioita, mutta yleensä annan vaimon ensin lämmitellä vieraan kanssa. Siinä vaiheessa kun vieras alkaa nuolla vaimoa, liityn yleensä mukaan. Naidaan vaimoa yleensä yhtäaikaa suuhun ja pilluun, välillä toinen vain katselee. Lopuksi tullaan yhdessä tai peräkkäin vaimon päälle kunnolla.

Jos vaimo on yksin vieraissa, hän laittaa yleensä viestin tai pari mitä tapahtuu. Viimeksi sain myös kuvia spermatuista rinnoista lopuksi. Hain hänet metrolta kotiin ja kotona nuolin ja imin ensin nännejä ja sitten vasta naitua pillua. Kiihottavaa päästä vieraan miehen jäljiltä vaimosta nauttimaan. Itsellä lentää aika nopeasti kun vaimo kertoo miten on vieraan kanssa nauttinut.

Vierailija
91/105 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu... ei lainkaan uskottavaa.

Vierailija
92/105 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman kerran isokaluisena apumiehenä hetero pariskunnille

Pariskunnat ovat halunneet kokeneen itsevarman herrasmiehen, joka on vaimoa niin paljon vanhempi, että rakastumisesta ei ole pelkoa

Vierailija
93/105 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnat ovat halunneet kokeneen itsevarman herrasmiehen, joka on vaimoa niin paljon vanhempi, että rakastumisesta ei ole pelkoa

Jep, ja vanhemman pariskunnan kannattaa ottaa apumieheksi paljon nuorempi herrasmies, samasta syystä.

Vierailija
94/105 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAIMO PANOLOMALLA, NAVAN ALLA KOLO NAPAKKA.

Akka panolomalla, navan alla molo napakka.

Näin se palindromimaailmassa menee.

Vierailija
95/105 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäeron ja vehkeen koon lisäksi kiihottaa vieraan kestokyky. Johtuuko se iästä vai dopingista, mutta meidän vakivieras nai pitkään ja monta kertaa. N28&M29

Vierailija
96/105 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHDOTON lähtökohta, conditio sine qua non, välttämätön ehto, on että jokaisella on oikeus harjoittaa minkälaista seksiä tahansa kenen kanssa tahansa. Ei voi kuitenkaan harjoittaa sitä rajoittamattomasti, koska yksinkertaisesti aika tai halu ei riitä.

Kaikki valinnat ovat kuitenkin sallittuja ja tarkkaa oikeuksien tasa-arvoisuutta on noudatettava. On suuri vahinko, jos ihminen joutuu mustasukkaisuuden tai ujouden takia kieltäytymään kaikesta herttailusta vieraan kanssa, mutta näinhän ei usein tapahdukaan.

Ihmisellä on elinkaarensa aikana keskimäärin n. 15 seksipartneria, sekä naisilla että miehillä, ja sen lisäksi monet siskot herttailevat itse valitsemilleen miehille vittuaan avaamalla ja miehet nauttivat katselemisesta. Erittäin ihanaa on myös molemminpuolinen onanoiminen. Millään ei voi olla toiselle ystävällisempi kuin avoimella seksillä. Näin siitä huolimatta, että joidenkin mielestä se on kielletty juuri siksi, että sen herttailun keinona on juuri seksi. Suurin onnettomuus, joka ihmistä voi kohdata, on seksikielteisyys.

Vierailija
97/105 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja. En suosittele. Meillä puhuttiin 5 vuotta sitten tästä ja lopulta päädyttiin koittamaan. Molemmat olivat odotusta täynnä kun yhteinen illanviettomme päättyi kolmen kimppaan. Illan päätteeksi kotisohvalla vaimo imi minua kun mukaan tullut mies nai takaa. Kondomia oli tarkoitus käyttää mutta koska se vaikutti yhdessä kännityksen kanssa vieraan seisokkiin niin vaimon ehdotuksesta se poistettiin.

Välillä vaihdettiin osia ja vaimo otti vieraalta suihin. Lopulta laukesin vaimooni. Laukeamisen jälkeen vetäydyin sivuun ja vaimo jatkoi vieraan kanssa joka otti takaapäin kunnes laukesi hänkin vaimoni sisään.

Lopputulos oli että 32v vaimoni tuli raskaaksi. Koska abortti ei hänen maailmankuvaan käynyt saatiin jännittää kumman lapsia on. Niinhän siinä kävi että kummasti eriää piirteiltään isoveljestään. On saatu vähän selitellä ystäville tässä vuosien aikana. Vain uskollisimmille ystäville on uskallettu totuus kerta lapsesta. Tässä nyt mennään sitten loppuelämä näin. :( ei ole ainakaan tietoisesti vieraita sen jälkeen vaimossa ollut.

Vierailija
98/105 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja vaimolla on kaverit joiden kanssa voidaan käydä menoilla ja panna. Kun olen naiskaverin kanssa matkalla saan laittaa spermat sisälle ja vaimo ottaa omalta mieskaveriltaan myös. Kotona emme ole olleet heidän kanssa sängyssä samaan aikaan kun ollaan molemmat kotana, vaikka ovat käyneet kylässä. Ollaan tunnettu jo vuosia.

Vierailija
99/105 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun 65v pariskunta ja miettii oisko vaimo ollut 25 kun erään hieroja kanssa maisteli. 35-55 niillä seutuvilla hommat kiihkeimmillään. 

Varmaan reilut 10miestä sellainen vuoden koeajo. Mulla varmaan joku 50naista.lapsia oli aika säätöä mut kumpikin erityisiä oltiin ei mustia sukkia. 

Tosin melkein päivittäin naitiinkin muutenkin. 

Vierailija
100/105 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon aloitteesta aloiteltiin luvalla vieraissa käynti vajaa 5 v sitten. Myöhemmin paljastu, että vaimo oli pannu vierasta jo joitakin vuosia, mutta halusi jatkaa sitä luvan kanssa. Itse jään ns. tappiolle vaimoon nähden, mutta tällä mennään. Toisaalta myös meidän välinen seksielämä on piristynyt. Ollaan 55v pariskunta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan