Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luvalla vieraan kanssa

Vierailija
11.10.2023 |

Vaimollani on ns vakkari jonka kanssa tapailee ilman minua. Nyt on pe taas lähdössä tapaamaan. 

Minkälaisia kokemuksia sulla on vastaavasta jutusta? 

Vastaan mielelläni myös kysymyksiin jos jota kuta asia kiinnostaa. 

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän tuon että haluaa että toinen käy muualla, mäkin haluaisin avata suhdetta sille mutta mies ei ikinä suostu. Ei vaikka kuinka oon useasti maininnut asiasta. Sitä mä vaan ihmettelen että miksi outojen miesten kanssa paljaalla. Paljaana toki tuntuu paljon paremmalta mut ei niin vaan voi tehdä tuntemattoman ihmisen kanssa. Ehkä sitten kun on tultu tutuiks ja on varmaa ettei toiselta saa mitään.

Ei kyllä tuntemattomisen kanssa paljaalla, eikä muutenkaan. Vakkari oltava, ettei kumia tarvitse.

Vierailija
122/130 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa siinä muka luvan kanssa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy wife, happy life. Vaimolla on useampi rakastaja, joiden kanssa paneskelee luvan kanssa. Miksi ei? Järvi ei soutamalla kulu ja samalla järvelle mahtuu useampikin soutaja. Vaimo tykkää myös gangbangista, joita järjestämme silloin tällöin. Minulla on myös vaimon lisäksi muitakin seksikumppaneita. Seksi on kivaa.

Vierailija
124/130 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla on 20 vuotta nuorempi varattu mies, jota tapailee 2-3 kertaa kuukaudessa ja pelkästään seksin merkeissä. On kiihottavaa tulla kotiin, kun vaimo on saanu kiimasta nuortamiestä ja spermat pimpissä. Kyllä on kiihottavaa päästä liukkaille ja kuunnella mitä ovat puuhailleet. Tätä on jatkunut jo vuoden päivät. Vaimo on hoikka sukkanauhoissa viihtyvä kaunis 55 vuotias..

Vierailija
125/130 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimolla on 20 vuotta nuorempi varattu mies, jota tapailee 2-3 kertaa kuukaudessa ja pelkästään seksin merkeissä. On kiihottavaa tulla kotiin, kun vaimo on saanu kiimasta nuortamiestä ja spermat pimpissä. Kyllä on kiihottavaa päästä liukkaille ja kuunnella mitä ovat puuhailleet. Tätä on jatkunut jo vuoden päivät. Vaimo on hoikka sukkanauhoissa viihtyvä kaunis 55 vuotias..

55-vuotias kaunis? Oisko nyt kauneus sittenkin katsojan silmissä :-)

Vierailija
126/130 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-vuotias kaunis? Oisko nyt kauneus sittenkin katsojan silmissä :-)

Nuoret eivät vain ymmärrä. Itse en katsetta lotkauta alle 30 vuotiaille. Aikuinen nainen tietää mitä seksiltä haluaa ja se tuntuu hyvältä.

Vierailija
127/130 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käy opintojen vuoksi pääkaupunki seudulla, siellä oli hyvä kokeilla vierasta.  Kolmas mies oli vanhempi varakas eronnut mies, joka oli ihan taivaissa kun sai sänkyynsä nuoremman kauniin perheellisen naisen. Kun miehelle myöhemmin selvisi että vaimolla on myös lupa tähän, niin hän ehdotti ilmaista majoitusta omassa huoneessa aina kun siihen on tarvetta. Vaimo ei aluksi lämmennyt ajatukselle, mutta koska seksikin oli ollut hyvää ja monipuolista niin suostuttelin hänet siihen.  Nyt puoli vuotta mennyt, vaimo  nukkuu miehen kanssa samassa sängyssä ja seksileikkejä leikitään joka päivä kun siellä on.  Tämä tekee hyvää vaimolle.

Vierailija
128/130 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo käy opintojen vuoksi pääkaupunki seudulla, siellä oli hyvä kokeilla vierasta.  Kolmas mies oli vanhempi varakas eronnut mies, joka oli ihan taivaissa kun sai sänkyynsä nuoremman kauniin perheellisen naisen. Kun miehelle myöhemmin selvisi että vaimolla on myös lupa tähän, niin hän ehdotti ilmaista majoitusta omassa huoneessa aina kun siihen on tarvetta. Vaimo ei aluksi lämmennyt ajatukselle, mutta koska seksikin oli ollut hyvää ja monipuolista niin suostuttelin hänet siihen.  Nyt puoli vuotta mennyt, vaimo  nukkuu miehen kanssa samassa sängyssä ja seksileikkejä leikitään joka päivä kun siellä on.  Tämä tekee hyvää vaimolle.

Tällaisen järjestelyn haluaisin omalle vaimollenikin. Ei tarvitse pelätä, että joutuu huonoille teille. 

Vierailija
129/130 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kuun puolivälissä 2 pv. matka, vaimolla lupa vierailla tutun monivuotisen hoidon kotona. Kertoi valmistautuvansa, sukkanauhaliivit, sievät pikkupöksyt, antava lyhyt pusero.  

Meillä seksi tahtonut mennä samalla kaavalla, sohvalla pussien tyhjennys. Vaimo nauttii kun hoito vie ja mies on alfa uros, vaimo tottelee ja alistuu alfan vietäväksi. Nussii takaapäin, nuolee pillut ja seksin jälkeen rouva nuolee alfan kyrvän puhtaaksi. Eipä tuo minulta ole pois, kaikki tietää pelin hengen. Kotiin paluu jälkeen on paluu arkeen.

Vierailija
130/130 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista seksiä ovat harrastelleet?