Luvalla vieraan kanssa
Vaimollani on ns vakkari jonka kanssa tapailee ilman minua. Nyt on pe taas lähdössä tapaamaan.
Minkälaisia kokemuksia sulla on vastaavasta jutusta?
Vastaan mielelläni myös kysymyksiin jos jota kuta asia kiinnostaa.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko puoliakaan näistä jutuista.
Jutut voivat olla toiveajattelua tai sitten ei. Olen itse ollut kolmantena kahden parin kanssa ja vaihtanut ajatuksia muutaman muun aviomiehen kanssa. Omat kokemukset on olleet hyvin positiivisia ja aisurikuvioihin vihkiytyneiden parien estottomuus on valtavan kiihottavaa. Itse opin paljon koska olivat minua paljon kokeneempia. Ja todellakin kun nainen luottaa mieheensä ja vieraaseen panomieheen niin meno on estotonta. Ja ihan oma lukunsa on aisurimiesten toiveet. Toisia ei vai ole siunattu niin itsevarmoilla ja estottomilla vaimoilla, että kaikki toiveet toteutuisivat.
Samanlainen kokemus kolmantena parille. Seksi oli kyllä kiihkeää, ehkä sitä ei estot niin paljoa rajoittanut.
Estot? Mitä ne on ja miksi ne on?
t. swingerpari
Enemmänkin suuntautuneisuus rajoittaa kuin jokin aktiivinen estoisuus.
Esim minua heteromiehenä ei miehet juurikaan kiinnosta seksuaali- tai juttelumielessä niin ei se mielestäni ole estoisuutta vaan elämää. Mitä arvioi raati?
Vaimoaan panen kyllä mieluusti ja toinen mies saa naida omaa puolisoani - mutta kullia en ime.
Meille kävi niin, ettei ikinä ollut edes kysymys "vieraista". Ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Alkusysäys oli varmaan se, kun oma pitkä parisuhteemme vain arkipäiväistyi ihan liikaa. Koska sinne johonkin arjen syövereihin hukkui ja katosi iso osa aiemmasta seksielämästäkin. Varsinkin ne parhaat palat. Eräänä päivänä paras ja pitkäaikainen ystäväni paljastui kuitenkin bi-seksuaaliksi, jollainen itsekin olen.
Siitä kaikki sitten käytännössä sai alkunsa. Kahden naisen suhteesta, jonka miehet hyväksyivät. Kovin kauan ei kuitenkaan mennyt, kun myös ystäväni mies liittyi mukaan kuvioon. Niin nyt sitten elämme näin. Emme ole mieheni kanssa eronneet, emmekä sellaisesta edes puhuneet. Minulla taas on tavallaan kaksi perhettä. Yksi kahden aikuisen ja lasten perhe ja sitten toinen, jossa onkin kolme aikuista ja kahden perheen lapset. En olisi koskaan osannut tällaista kuvitella tai haaveilla, mutta elämä tosiaan on joskus yllättävä. Tai ehkä aika oli vain kaikille aikuisille sopiva, en tiedä.
Varmaan joku seuraavaksi kommentoi, että odota vain, ei tuollainen voi ikinä loppuun asti toimia. Ehkä ei voikaan. Sen kuitenkin olen viime vuosina tullut tietämään, että aika kaukaa historiastakin vastaavia tapauksia löytyy. Läheltä ja kaukaa. Ja että yllättävän monet poly-ystävyydet on kuin onkin kestäneet ihan yhtä kauan kuin perinteisetkin avioliitot. Suomessakin näitä on ollut, niistä vain ei ole paljon puhuttu ennen.
t: bi-nainen, 40+
^ mitä miehesi tuosta kuviosta saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parinvaihtoa erikseen harrastettuna olisi itsellä toivoissa mutta taitaa olla mahdoton löytää tarpeeksi läheltä paria kun neljän yksilön halut ja ulkonäkötoiveet pitäisi vielä osua yksiin. M42
Ei perinteinen swigeröinti lainkaan mahdotonta ole. Meille on 1,5 vuodessa löytynyt muutama kiva pari ja meillä on varsin kovat kriteerit seuranhaun ja jatkotoiminnan suhteen. Enimmäkseen liikumme yhdessä.
Sijainti on tietenkin yksi tekijä, ja autossamme onkin kääntyvät eturenkaat.
Meillä on alle kouluikäiset lapset eikä oikein mahdollisuuksia saada molempia yhtäaikaa muualle hoitoon että voitaisiin yhdessä liikkua. Sijaintina pienehkö kaupunki, XU.n tarjonta selattu. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parinvaihtoa erikseen harrastettuna olisi itsellä toivoissa mutta taitaa olla mahdoton löytää tarpeeksi läheltä paria kun neljän yksilön halut ja ulkonäkötoiveet pitäisi vielä osua yksiin. M42
Ei perinteinen swigeröinti lainkaan mahdotonta ole. Meille on 1,5 vuodessa löytynyt muutama kiva pari ja meillä on varsin kovat kriteerit seuranhaun ja jatkotoiminnan suhteen. Enimmäkseen liikumme yhdessä.
Sijainti on tietenkin yksi tekijä, ja autossamme onkin kääntyvät eturenkaat.Meillä on alle kouluikäiset lapset eikä oikein mahdollisuuksia saada molempia yhtäaikaa muualle hoitoon että voitaisiin yhdessä liikkua. Sijaintina pienehkö kaupunki, XU.n tarjonta selattu. M42
Hyvää kannattaa odottaa. Meilläkin täyspainoinen harrastaminen odottaa vielä nuorimman pois muuttoa. Viikonlopun viettoon päästään kyllä.
Oltiin yöllä hotellin baarissa ja siihen tuli jutteleen ihan mukava kaveri ja lupasi rouvalle viisisataa panosta. Minulle juttu olisi sopinut, mutta rouva oli hämmentynyt. Kaveri lähti ja kertoi huoneen numeron. Mekin hetken kuluttua, rouva kysyi olinko tosissani ja olin, en rahasta vaan huvista. Kohta oltiin oven takana, päästiin sisää ja vaihdettiin muutama sana ja rouva jäi, menin omaan huoneeseen odottamaan, ei nukuttanut. 40min päästä rouva tuli pantuna tukka seksisin. Ihan hyvää oli ja oli suuseksiä molemmin puolin ja naiminen, siinä se. Tästä 10v ja hyvät vibat , ainutlaatuinen kokemus meidän aviossa.
Eka oli kun muuten panivat autossa ja luonnossa, sitten kysäsin kimppa hommaa suostu, oli kiimasta kattoo ja olla myös mukana tyydyttämässä vaimoa joka haluaa vierasta kullia saada silloin tällöin vierasta kullia pilluunsa. Kiimasta oli nähdä kun kaveri nuoli vaimon pillua ja Vaimo kyllä nautti siitä ja katteli kaverin kovaa kullia joka sitten painui vaimon kiimaseen pilluun, kaveri nai vaimon pillua kiimassa ja nautti kyllä siitä, vaimo aukesi kullin ja sai lastin spermaa pilluun saman aikaisesti, naitiin useemasti vkl aikana, tyytyväinen kuvioon nelin ois kas kiimasta jos ois sopiva pari jonka kanssa sekstailla, parin vaihtoon ja silleen.
Rukalla kaverin kans baari kierroksella.
Kävin tanssimassa ihan hiton näköisen rouvan kans. Seisomaan siinä alkoi,ja daami huomas sen. Kyseli että olisinko halukas lähtemään jatkoille heidän vuokra mökilleen.
Sanoin että olen kaverin kyydissä ,muuten kyllä.
Jos kaverisi haluu niin voi tulla mukaan.
Lupasinkysyä kaverin mielipidettä .
Kaveri oli innoissaan ja lupasi lähteä.
Mielenkiintoinen keskustelu käytiin kun tuli ilmi että hänenmies olisi mukana.
Rouva vakuutti että mies ei olisi esteenä,siitäjo arvasi että nainti naisella oli mielessä.
Ja tosiaankaan mies ei ollut tiellä eikä esteenä.
Naitiin naista aika rajustikkin,ja tuplana.
Ilman kumia ja loppuun asti.
Kerran katseltiin kun oltiin kunnolla loppuun asti nussittu ,niin kiltisti mies nuoli vaimon pillun puhtaaksi.
Ainuttakaan naista, joka sallii miehelleen saman kun nämä aisurimiehet naisineen ? Aisufantasian tuntuu tämän palstan perusteella olevan todella suosittu. Miten paljon se taas kuva tosielämää on oma juttunsa. Saahan siinä kyllä nainen kahta tai useampaa miestä luvan kanssa. Ymmärrän ja etäisesti se hiukan kiihottaa. Mutta...
Onko yhtään naista, jonka aviomiehellä on lupa käydä vieraissa, tai löytyykö naisia jotka haluaisivat nimenomaan toisen naisen mukaan makuuhuoneeseen ? Naista joka ei hyväksy toista miestä, mutta nainen tai naiset käy. Joko aktiivisena osallistujana, tai katselijana kun miehesi panee toista naista.
Nainen jota katselu ajatuksena kiihottaa mielettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Ainuttakaan naista, joka sallii miehelleen saman kun nämä aisurimiehet naisineen ? Aisufantasian tuntuu tämän palstan perusteella olevan todella suosittu. Miten paljon se taas kuva tosielämää on oma juttunsa. Saahan siinä kyllä nainen kahta tai useampaa miestä luvan kanssa. Ymmärrän ja etäisesti se hiukan kiihottaa. Mutta...
Onko yhtään naista, jonka aviomiehellä on lupa käydä vieraissa, tai löytyykö naisia jotka haluaisivat nimenomaan toisen naisen mukaan makuuhuoneeseen ? Naista joka ei hyväksy toista miestä, mutta nainen tai naiset käy. Joko aktiivisena osallistujana, tai katselijana kun miehesi panee toista naista.
Palvelussa, jonka kaksikirjaimisen lyhenteen mainitseminen täällä herättää tunteita, on kyllä tuollaisiakin pareja. Kaikenlaiset kombot joita ihmiset voivat keskenään muodostaa ovat tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelussa, jonka kaksikirjaimisen lyhenteen mainitseminen täällä herättää tunteita, on kyllä tuollaisiakin pareja. Kaikenlaiset kombot joita ihmiset voivat
Lopetat sen oman sivustosi mainostamisen suosiolla, niin ei aiheuta tunteita. Katsos kun sinun mainostaminen paljastuu sillä että kun normaali henkilö puhuisi pelkästään aiheesta, niin sinä ujutat aina mukaan sen mainoksesi, etkä puhu kokemuksista tai ajatuksista. Niinkuin tuossakin yllä, ja vielä muka katkerana siitä ettet saa sutä mainostaa. Vielä kerran kun siitä sivustosta edes vihjailet täällä, saat lähdöt lopullisesti. Tämä on viimeinen varoitus!
Vierailija kirjoitti:
Oltiin yöllä hotellin baarissa ja siihen tuli jutteleen ihan mukava kaveri ja lupasi rouvalle viisisataa panosta. Minulle juttu olisi sopinut, mutta rouva oli hämmentynyt. Kaveri lähti ja kertoi huoneen numeron. Mekin hetken kuluttua, rouva kysyi olinko tosissani ja olin, en rahasta vaan huvista. Kohta oltiin oven takana, päästiin sisää ja vaihdettiin muutama sana ja rouva jäi, menin omaan huoneeseen odottamaan, ei nukuttanut. 40min päästä rouva tuli pantuna tukka seksisin. Ihan hyvää oli ja oli suuseksiä molemmin puolin ja naiminen, siinä se. Tästä 10v ja hyvät vibat , ainutlaatuinen kokemus meidän aviossa.
Aivan ihana tarina, niin hyvän mielen sai nousemaan...
Ei XU tai Rotko ole minuun mitenkään sidoksissa mutta toki haluan että palstan hyvät tyypit liittyvät ko. yhteisöön jotta voimme tykätä toisistamme myös fyysisesti.
M48, guru
Kuinkahan monta monisuhteista on jo löytänyt Pony-palveluun? Kymmenen, kaksikymmentä?
Satatonnia siihen oli kai mennyt kehitysbudua, oh boy!
Tyrmäävät kommentit fb:n polyryhmässä jonne menivät takki auki poniaan mainostamaan. Hyvin nopeasti kävi selväksi että ei kiitos jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon aloitteesta käyn panemassa hänen eronnutta ystäväänsä, hän ei halua enää miehiä omaan elämäänsä. Vaimoa kyselee mitä olemme puuhanneet ystävään kanssa. Se lämmittää hänet kuumaksi, kiihottaa meitä molempia ja sitten naidaan. Kerran pyysi naimaan samalla tyylillä kuin ystääväänsä, siinä sitten yritin, muttei kahta naista voi naida samanlaisesti! Ystävä kysyi onko vaimoni kysellyt meidän seksistä, vastasin että vähän ja kertoi kuulleensa meidän seksistä. Tälläinen järjestely sopii meille kaikille oikein hyvin.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon aloitteesta käyn panemassa hänen eronnutta ystäväänsä, hän ei halua enää miehiä omaan elämäänsä. Vaimoa kyselee mitä olemme puu
Sinun vastuullasi on nyt kolmen ihmisen seksuaaliterveys. Yritä suoriutua tehtävästäsi hyvin; mutta jos tarvitset lomittajaa niin pyydä ajoissa apua!
M48, guru
Jutut voivat olla toiveajattelua tai sitten ei. Olen itse ollut kolmantena kahden parin kanssa ja vaihtanut ajatuksia muutaman muun aviomiehen kanssa. Omat kokemukset on olleet hyvin positiivisia ja aisurikuvioihin vihkiytyneiden parien estottomuus on valtavan kiihottavaa. Itse opin paljon koska olivat minua paljon kokeneempia. Ja todellakin kun nainen luottaa mieheensä ja vieraaseen panomieheen niin meno on estotonta. Ja ihan oma lukunsa on aisurimiesten toiveet. Toisia ei vai ole siunattu niin itsevarmoilla ja estottomilla vaimoilla, että kaikki toiveet toteutuisivat.