Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos saisit nyt tietää ettei isäsi olekaan biologinen isäsi?

Vierailija
10.10.2023 |

Pitäisitkö edelleen isääsi isänä vai haluaisitko tutustua biologiseen isään?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valtavan helpottunut, varmaan juhlistaisin. Nuorena kärsin suuresti siitä että tämä mies oli ns. isäni ja vihasin jopa puolta itsestäni, halusin valuttaa sen kuraveren itsestäni.

Biologista isääni en välttämättä haluaisi tavata, koska sillä ei ole väliä, enkä luota äitini miesvalintoihin joten sekin mies olisi varmasti kauhea. Ainoastaan jos tietäisin että tämä on hyvä mies niin kutkuttaisi ajatus että minulla olisi voinut joskus olla oikea hyvä isä.

Vierailija
22/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kovasti, mistä sitten olen perinyt isäni puolen sukunäön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin valtavan surulliseksi isänäni pitämäni miehen puolesta. Hän on näet epäillyt asiaa lähes 70vuotta saamatta rehellistä vastausta. Ikänsä kusetettua ihmistä olisi äärimmäisen surullista katsoa, oikeutta olisi mahdotonta saada. Sitten alkaisin miettiä, entä kuka minä siinä tapauksessa olen? Aika rajua tajuta eläneensä itsekin osana äidin valhetta.

Vierailija
24/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin äitini

Vierailija
25/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tulisin valtavan surulliseksi isänäni pitämäni miehen puolesta. Hän on näet epäillyt asiaa lähes 70vuotta saamatta rehellistä vastausta. Ikänsä kusetettua ihmistä olisi äärimmäisen surullista katsoa, oikeutta olisi mahdotonta saada. Sitten alkaisin miettiä, entä kuka minä siinä tapauksessa olen? Aika rajua tajuta eläneensä itsekin osana äidin valhetta.

Miksi et selvitä asiaa?

Vierailija
26/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tappaisin äitini

Joku mielenvikainen taas vouhkaa.

Vierailija
27/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä biologialla oikeasti olisi itselleni suuri merkitys olisin sen varmasti jo moneen kertaan selvittänyt.

Vierailija
28/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kummasti, koska olen ihan isäni näköinen, et wtf!! 

Vierailija
29/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi, kun oon aina ollut niin isäni näköinen ja oloinen muutenkin.

Isäni on jo kuollut.

Tietenkin haluaisin tietää, kuka mukamas on sitten isäni, ellei muka isäni olekaan oikea isäni. Haluaisin nähdä ainakin valokuvan. Vaatisin kyllä dna-testinkin, ennen kuin edes voisin uskoa. Taitaisin luulla sitäkin väärennetyksi, johtuu tosiaan siitä kun oon aina ollut niin isäni sorttinen, kromosomi on vaan xx, kun isällä oli xy. 🤪 

Vierailija
30/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi et selvitä asiaa?

Miten selvität melkein 70 vuoden takaisen asian, jonka oikean vastauksen tietää vain äiti, joka järkähtämättä vaikenee. Dementti hän ei ole, päinvastoin varsin terävä. Ketään muuta, joka tietäisi asian todenperän ei enää ole. 

Vierailija
31/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiseudullani ja sukuni piirissä levitellään juorua (käytännössä pitävät asiaa faktana) että en ole paperivanhempieni lapsi. Tiedän olevani kyllä.

Lisäksi samat ihmiset pitävät totena että olisin erään kotikyläni tytön lapsen isä. Sekään ei pidä paikkaansa. Ärsyttää tuollainen kusettaminen.

Vierailija
32/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin urtelias ottaisin asiasta selvää, ihan mielenkiinnosta. Ei se muuttaisi suhdettani vanhempiini mutta olen vaan sillai uteliasta tyyppiä.

Vierailija
33/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään muuttaisi.

Vierailija
34/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi äiti kokea ilmaisen helvetin.

Vierailija
35/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenitestillä. Jostain saa autosomaalitetsin 45-75 euroa. Isältä vaan näyte ja itseltäsi.Jos osuma on yli 3300 cM olette vanhempi ja lapsi. Jos ette ole, isoimmista osumista voi saada selvitettyä ainakin mihin porukkaan biologinen isäsi kuuluu.

Vierailija
36/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi et selvitä asiaa?

Miten selvität melkein 70 vuoden takaisen asian, jonka oikean vastauksen tietää vain äiti, joka järkähtämättä vaikenee. Dementti hän ei ole, päinvastoin varsin terävä. Ketään muuta, joka tietäisi asian todenperän ei enää ole. 

Miten olisi vaikka dna testi?

Omalla kohdallani se biologia on selvitetty siinä vaiheessa kun sillä oli sisarukseni kohdalla jotakin merkitystä. Kyllä sen nykyaikana saa selville.

Vierailija
37/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi etsimään biologista, täysin vierasta ihmistä minulle. Minua ei kiinnosta enkä kehtasi muutenkaan ottaa yhteyttä häneen. 

Vierailija
38/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi meh....

Vierailija
39/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisi miksi on niin etäiseksi jäänyt... Ja kyllä tahtoisin tutustua oikeaan isääni.

Vierailija
40/56 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni ei ollut kovin kummoinen isä ja viimeiset vuodet hän oli jo tosi pahasti alkoholisoitunut ja alkoi näkyä muisti ja muut alkoholistin ongelmat (on jo kuollut siis), joten ihan innostuneena ottaisin uutisen vastaan ja toivoisin todellakin, että tämä biologinen isä olisi sitten elossa, jotta ehtisi jopa jollain tavalla tutustumaan. Ja jos kävisi vielä niin hyvä tuuri, että hän olisi ihan mahtava ihminen, no aina voi haaveilla. Olen niin kateellinen niille, joilla on ollut ihana isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän