Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveetä olla perheellinen ja rakastunut naiseen!

Vierailija
01.09.2008 |

Ihana tunne mutta tuskinpa sille vastakaikua tulee. Oma parisuhde on täysin perseestä enkä edes jaksa panostaa siihen kun ei mieskään. Uskollinen olen ja tämän seurauksena olen jotenkin ihastunut työkaveriini! Aivan hirveetä...

Muita? Mitä ootte tehneet vai onko tunne vaan mennyt ohi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelee vaan rauhassa ihastuksensa loppuun, ei sille tarttei eikä tosissaan kannata tehdä mitään konkreettista. Ihastuksia tulee ja menee, kun aika on otollinen sille, mutta se ei todellakaan ole mitään kauhean vaarallista eikä kamalaa - kunhan ei vaan ole niin tyhmä että menee tekemään jotain asian eteen. Sulla on kuitenkin perhe, lapset ja mies, johon olet sitoutunut, ei niitä kannata heivata syrjään jonkin ihastuksen takia, vaan kannattaisi ehkä pyrkiä parantamaan sitä omaa vanhaa parisuhdetta. Tee aloite ja kohtele miestäsi niin kuin haluaisit hänen kohtelevan sinua. Saatat hämmästyä.

Vierailija
2/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta sattuu, mutta itsehän teet päätökset kuinka pitkälle meet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nitä oikeesti tartte tahtoa kestää, vaikka olisi luvannutkin siellä alttarilla, niinkö?

Vierailija
4/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi kaitsella muita naisia ja miehiä.

Vierailija
5/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällästä tää elämä on. Huonot parisuhteet-hyvät ystävyyssuhteet-siitä se vaan lähti. Olen todella rakastunut naiseen ja hän minuun. Erottu ei olla omista suhteista, ja se aika on vielä kaukana, mutta todennäköisesti kuitenkin tulossa...

Vierailija
6/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen kans....ajattelen tätä työkaveria  jatkuvasti, ulos menossa hänen kanssaan kohta...katsotaan...

Vierailija
7/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin on..hiljaisuudessa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi