Kuinka suuri osa miehistä ei edes halua parisuhdetta tai tapailusuhdetta?
Heille riittää työ, kaverit ja koira? Vai onko heillä optio parisuhteeseen, jos aivan huippuluokan nainen tulee vastaan? Muussa tapauksessa he pysyvät sinkkuna.
Kommentit (61)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En vain voi tyytyä suominaisiin. En vain millään voi.
Käyn vuosittain lomamatkalla Japanissa. Tokion Tinderistä ja baareista saan niin paljon juttuseuraa, läheisyyttä ja irtoseksiä, että sillä jaksaa olla vapaaehtoisesti sinkku sitten, kun palaa takaisin Suomeen. Japanissa voi olla ilman viisumia max 3 kuukautta, joten siinä n. 1.5-2 kuukauden aikana saa niin paljon parempia naisia, että suominaiset ei enää ole minua kiinnostanut vuosiin. :) Sorry. :) M28
Japanilaiset naiset voittaa kyllä nämä meidän Tiinat ja Ellat 10-0. Juuri japanilaisten naisten vuoksi aloitin aikoinaan japanin opiskelun.
Nämä kommentit tulevat uskottaviksi vasta sitten, kun lakkaatte hakemasta meidän mammojen päivittäistä huomiota.
N60
Vierailija wrote:
Naisten ajatusmaailma on niin kaukana miehistä, että ilman jotain koukkua, kuten seksiä, ei miehet siihen ansaan lankea, että ryhtyisivät parisuhteeseen. Nykyisin netti tarjoaa paljon sitä, mitä ennenvanhaan etsittiin parisuhteesta naisen kanssa. Naiset on menettäneet tämän pelin mutta eivät sitä vielä ymmärrä.
Jätän tämän vain tähän:
Palstaincelin päivän kohokohta, saa palautetta naisilta. Vaikka sitten alapeukutusta.
Onko surullisempaa.
Vierailija wrote:
Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En vain voi tyytyä suominaisiin. En vain millään voi.
Käyn vuosittain lomamatkalla Japanissa. Tokion Tinderistä ja baareista saan niin paljon juttuseuraa, läheisyyttä ja irtoseksiä, että sillä jaksaa olla vapaaehtoisesti sinkku sitten, kun palaa takaisin Suomeen. Japanissa voi olla ilman viisumia max 3 kuukautta, joten siinä n. 1.5-2 kuukauden aikana saa niin paljon parempia naisia, että suominaiset ei enää ole minua kiinnostanut vuosiin. :) Sorry. :) M28
Ja kuitenkin olet täällä meidän suominaisten kanssa ihan aina, kun on keskustelua parisuhteista :-DDD
No naisten jutut kiinnostaa hyvin harvoja,fyysinen kontakti kiinnostaa enemmän.
Vierailija wrote:
Palstaincelin päivän kohokohta, saa palautetta naisilta. Vaikka sitten alapeukutusta.
Onko surullisempaa.
On kumma, kun ei ketjun vastaukset miellytä niin heti aletaan haukkumaan.
Mitä se luulet tuolla saavuttavasi?
Joidenkin länsimaisten tutkimusten mukaan jo kaksi kolmesta miehestä on sitä mieltä, ettei nainen ole kaiken vaivan ja vaikeuden arvoinen. Ja julistavathan naisetkin, että eivät tarvitse miehiä mihinkään, joten ehkä se menee ihan tasan sitten.
Vierailija wrote:
Jos laadukkaat naiset hymyilisivät enemmän kiinnostaville miehelle, niin miehet tekisivät paljon enemmän aloitteita arjen tilanteissa. Jos nainen kävelee vain eteenpäin totinen ilme kasvoilla, harva mies uskaltaa lähestyä sellaista naista selvinpäin.
Perus mies logiikkaa.
Minulla ei ole mitään tarjottavaa naisille, en ole pitkä enkä komea. Peli suosii vain tietynlaisia pelaajia, en lähde tähän mukaan koska game has always been rigged from the start.
Riippumatta osapuolten sukupuolista parisuhteen edellytys on moleminpuoliset tunteet ja ylipäänsä parisuhteen pitäisi tuoda jotain positiivista ihmisen elämään.
Itsellä työ ja harrastukseni haukkaavat ison osan ajastani. En erityisemmin hae parisuhdeseuraa, niin kotoakaan kukaan tule hakemaan.
Tämä nykypäivän miesten copetus on ihan omaa luokkaansa. Naiset ovat vuosia jo sinkkuuntuneet eivätkä jaksa miehiä niin mitä miehet tekevät. Kääntävät tilanteen niin että he olisivat he jotka ovat koko ajan sinkkuuntuneet tässä 😂😂
Ihan sama kun se jatkuva naisten kaasuvalottaminen aivan kaikesta mihin he itse ovat syyllisiä.
Vierailija wrote:
Tämä nykypäivän miesten copetus on ihan omaa luokkaansa. Naiset ovat vuosia jo sinkkuuntuneet eivätkä jaksa miehiä niin mitä miehet tekevät. Kääntävät tilanteen niin että he olisivat he jotka ovat koko ajan sinkkuuntuneet tässä 😂😂
Kummassa sitten ollut vika, kun viime vuosia treffeillä kumpikaan ei ole ollut kiinnostunut tapaamaan toista uudestaan. Parisuhde ei ole kenellekään enää pakollinen osa taloudellisessa tai sosiaalisesta näkökulmasta katsottaessa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kummassa sitten ollut vika, kun viime vuosia treffeillä kumpikaan ei ole ollut kiinnostunut tapaamaan toista uudestaan. Parisuhde ei ole kenellekään enää pakollinen osa taloudellisessa tai sosiaalisesta näkökulmasta katsottaessa.
Tinderissä ja treffisovelluksissa yleensäkin. Vaikka jotkut niistä kumppaninsa löytävätkin, niin suurin osa ei löydä, koska pelkän profiilin ja viestittelyn perusteella ei voi tietää yhtään mitään kemioiden kohtaamisesta. Ennen, kun ihmiset tutustuivat baareissa ja muissa livetilanteissa, tiesi heti onko toinen fyysisesti puoleensavetävä ja kiinnostava. Silloinkin saattoi varsinaisilla treffeillä käydä ilmi jotain, mikä lopetti kiinnostuksen, mutta ainakin se molemminpuolinen vetovoima oli jo olemassa.
Vierailija wrote:
Mihin sitä hameväkkee tarvii?
M45
Miksi olet tällä palstalla? Eikö loisen rahat riitä y-liksen kultatiliin? :(
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mihin sitä hameväkkee tarvii?
M45
Miksi olet tällä palstalla? Eikö loisen rahat riitä y-liksen kultatiliin? :(
Onko parisuhde tai sen haku jokin vaatimus, että voi kirjoitella tällä palstalla? Kun suurin osa kirjoittajista on anonyymejä Vierailijoita, niin mitä merkitystä onko joku Vierailija mies, nainen tai jotain muuta?
Vierailija wrote:
Ihan sama kun se jatkuva naisten kaasuvalottaminen aivan kaikesta mihin he itse ovat syyllisiä.
Miten minä en tätä naisten voimaantumista näe tosielämässä vaan naiset ovat hyvinkin kiivaasti etsimässä miestä ja parisuhdetta, sinkkuus ei useimmasta naisesta ole kivaa ja haaveena on se perinteinen perhe-elämä.
Miehenä (+40v) haluaisin tasavertaisen parisuhteen, mutta kaikki ikäiseni naiset jotka olen eroni jälkeen kohdannut haluavat vain satunnaista seksiä tai eivät ylipäätään tiedä edes mitä itse haluavat.
Mukavaa olla jonkun kanssa, kun voi tehdä yhteisiä juttuja.
Jos löytyy nainen jolla on toimivat aivot, niin sinkkuus jää. Ei ole näkynyt.
Kerran kokeiltuani hieman oikukkaamman naisen kanssa näen nyt kaikissa naisissa jotain varoitusmerkkejä eikä viitsi heittäytyä mihinkään.