Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri osa miehistä ei edes halua parisuhdetta tai tapailusuhdetta?

Vierailija
10.10.2023 |

Heille riittää työ, kaverit ja koira? Vai onko heillä optio parisuhteeseen, jos aivan huippuluokan nainen tulee vastaan? Muussa tapauksessa he pysyvät sinkkuna.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran parisuhteessa vuosia sitten. Se riitti. Ei enää, kiitos.

Vierailija
22/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahva ja itsenäinen mies enkä tarvitse naisia mihinkään. Parisuhde ei toisi minulle mitään lisäarvoa elämään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut naiset ilkeämielisiksi joten olen sinkku.

Vierailija
24/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis tekikö joku mies samanlaisen ketjun kun aikaisemmin oli naisista täysin sama ja kommentoi samat asiat tänne mitä naiset kommentoi miehistä :DDD

Ei palstamiehellä riitä älli edes oman vastauksen kirjoittamiseen. Naisia pitää kopioida, kun omat aivot lyö tyhjää. 

Vierailija
25/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovat tutkitusti JA tilastollisesti onnellisimpia vapaaehtoisesti sinkkuina. -nuori mies

Vierailija
26/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ajattelevat ensisijaisesti vain itseään, kun parisuhteessa tulisi ajatella TIIMINÄ, niin olen mielummin sinkku.

Ero naisesta oli paras tekoni IKINÄ! HAH!

Vierailija
27/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis tekikö joku mies samanlaisen ketjun kun aikaisemmin oli naisista täysin sama ja kommentoi samat asiat tänne mitä naiset kommentoi miehistä :DDD

Ei palstamiehellä riitä älli edes oman vastauksen kirjoittamiseen. Naisia pitää kopioida, kun omat aivot lyö tyhjää. 

Ihan itse vastasin kysymykseen, mutta onko noissa "kopioiduissa vastauksissa" jotain epämiellyttävää joka ei päde naisiin?

Vierailija
28/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En vain voi tyytyä suominaisiin. En vain millään voi.

Käyn vuosittain lomamatkalla Japanissa. Tokion Tinderistä ja baareista saan niin paljon juttuseuraa, läheisyyttä ja irtoseksiä, että sillä jaksaa olla vapaaehtoisesti sinkku sitten, kun palaa takaisin Suomeen. Japanissa voi olla ilman viisumia max 3 kuukautta, joten siinä n. 1.5-2 kuukauden aikana saa niin paljon parempia naisia, että suominaiset ei enää ole minua kiinnostanut vuosiin. :) Sorry. :) M28

Ihan varmasti 🤭

Vierailija
29/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes Jumala ei voi tehdä naista onnelliseksi niin mitä mahdollisuutta meillä miehillä on? Ei kiitos, mielenrauhani on minulle liian tärkeä.

Vierailija
30/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En vain voi tyytyä suominaisiin. En vain millään voi.

Käyn vuosittain lomamatkalla Japanissa. Tokion Tinderistä ja baareista saan niin paljon juttuseuraa, läheisyyttä ja irtoseksiä, että sillä jaksaa olla vapaaehtoisesti sinkku sitten, kun palaa takaisin Suomeen. Japanissa voi olla ilman viisumia max 3 kuukautta, joten siinä n. 1.5-2 kuukauden aikana saa niin paljon parempia naisia, että suominaiset ei enää ole minua kiinnostanut vuosiin. :) Sorry. :) M28

Vierailija wrote:

Ihan varmasti 🤭

No ainakaan ne lomalla käytetyt rahat eivät menneet feministisen suomalaisen yhteiskunnan hyväksi.

- eri

Vierailija
31/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan itse vastasin kysymykseen, mutta onko noissa "kopioiduissa vastauksissa" jotain epämiellyttävää joka ei päde naisiin?

Ei lähinnä se on huvittavaa että ne vastaukset täytyy kopioida sanasta sanaan.

Vierailija
32/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska naiset ajattelevat ensisijaisesti vain itseään, kun parisuhteessa tulisi ajatella TIIMINÄ, niin olen mielummin sinkku.

Ero naisesta oli paras tekoni IKINÄ! HAH!

Juuri näin. Olen yrittänyt useammallekin eksälle selittää, että kun ollaan kimpassa niin silloin meitä katsotaan tiiminä ja silloin pitää toimia kuin tiimi. Jos hän käyttäytyy typerästi tai päästelee sammakoita suustaan niin se vaikuttaa ihmisten näkemykseen myös minusta.

Vierailija
33/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huvittavaa? Siksi aloit haukkumaan "palstamiehiä" ällin puutteesta? Kertoo aika paljon suomalaista naisista, eikö totta?

Vierailija
34/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

voisin haluta, mutta naistenn laatu näin parisuhdemielessä on erittäin suuressa laskussa. On vaikea löytää kunnon naista feministien seasta, kun kuitenkaan jokainen harva NAINEN ei ole välttämättä se sielunkumppani...

Ole hyvä.

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=8365000acf522ae01db18e3…

"Website blocked due to trojan"

Vierailija
35/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huvittavaa? Siksi aloit haukkumaan "palstamiehiä" ällin puutteesta? Kertoo aika paljon suomalaista naisista, eikö totta?

Erehdyit varmaan vastaajasta, koska minä en ole palstamiehiä hakuunut. Toki erehtyminen ja oletusten tekeminen kertoo sinun älykkyydestä jotakin.

Vierailija
36/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Erehdyit var

Vastasit hänelle esitetyyn kysymykseen joten oletus oli aivan validi.

Kertoo aika paljon suomalaisista naisista että menet heti henkilöön ja alat haukkumaan kanssakeskustelijoitasi.

Vierailija
37/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää naiset TUOVAT miehen elämään? He vain vaativat enemmän ja enemmän.

Vierailija
38/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huvittavaa? Siksi aloit haukkumaan "palstamiehiä" ällin puutteesta? Kertoo aika paljon suomalaista naisista, ei

Epä oikein usko että siitä kovin suurta haitaakaan on vaikka asian noin otatkin. Ehkä se oli vähän jopa tarkoitus.

Vierailija
39/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ajatusmaailma on niin kaukana miehistä, että ilman jotain koukkua, kuten seksiä, ei miehet siihen ansaan lankea, että ryhtyisivät parisuhteeseen. Nykyisin netti tarjoaa paljon sitä, mitä ennenvanhaan etsittiin parisuhteesta naisen kanssa. Naiset on menettäneet tämän pelin mutta eivät sitä vielä ymmärrä.

Vierailija
40/61 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisten ajatusmaailma on niin kaukana miehistä, että ilman jotain koukkua, kuten seksiä, ei miehet siihen ansaan lankea, että ryhtyisivät parisuhteeseen. Nykyisin netti tarjoaa paljon sitä, mitä ennenvanhaan etsittiin parisuhteesta naisen kanssa. Naiset on menettäneet tämän pelin mutta eivät sitä vielä ymmärrä.

Minkä pelin naiset on menettäneet? Onko miehillä olemassa joku koukku joka kiinnostaisi niin suuresti naisia että naiset miesten kanssa haluaisi parisuhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän